Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Welke blikvoer oid voor op vakantie?
Moderator: moderatorteam
- Ody
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Welke blikvoer oid voor op vakantie?
Wat denken jullie, is dit wat??
https://nl.edgardcooper.com/collections
Ik ben met name nog op zoek naar goed blikvoer.
Als we van de zomer op vakantie gaan met de boot is vers geen optie, we hebben geen vriezer en een heel klein koelkastje.
Bovendien zijn er lang niet altijd supermarkten in de buurt, dus iedere dag even wat halen kan ook niet.
Blikvoer oid wat gewoon goed blijft buiten de koelkast zou een wellicht een goed alternatief zijn, anders worden het gewoon brokken.
https://nl.edgardcooper.com/collections
Ik ben met name nog op zoek naar goed blikvoer.
Als we van de zomer op vakantie gaan met de boot is vers geen optie, we hebben geen vriezer en een heel klein koelkastje.
Bovendien zijn er lang niet altijd supermarkten in de buurt, dus iedere dag even wat halen kan ook niet.
Blikvoer oid wat gewoon goed blijft buiten de koelkast zou een wellicht een goed alternatief zijn, anders worden het gewoon brokken.
Laatst gewijzigd door Ody op 21 jun 2017 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
-
- Zeer actief
Re: Nieuw voer: Edgard & Cooper
Ik geef de blikken af en toe zodat zeur Manu blijft eten.
Het is heel vlezig en er zitten brokken vlees en groenten in. Wild & eend is favoriet hier. Ik vind ze wel erg duur.
Als we op vakantie voer mee moesten nemen werd het vaak blik van Profine, Renske kuipjes en worsten van Carnis. Die worsten vind ik nog het prettigste maar dat komt ook omdat Manu veel moet eten. Ze zijn net even wat gemakkelijker te portioneren.
Deze:

Het is heel vlezig en er zitten brokken vlees en groenten in. Wild & eend is favoriet hier. Ik vind ze wel erg duur.
Als we op vakantie voer mee moesten nemen werd het vaak blik van Profine, Renske kuipjes en worsten van Carnis. Die worsten vind ik nog het prettigste maar dat komt ook omdat Manu veel moet eten. Ze zijn net even wat gemakkelijker te portioneren.
Deze:

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Er zit mij een veel te commerciële saus over heen.
"Vies vleesmeel gebruiken we niet", "Daarom bestaan onze brokjes in 6 njammie smaken.", "Kies de favoriet van je vrolijke viervoeter!"
En ze hebben receptjes, brokjes, vlootjes, blikjes, voor kleine buikjes.
Brrrr
"Vies vleesmeel gebruiken we niet", "Daarom bestaan onze brokjes in 6 njammie smaken.", "Kies de favoriet van je vrolijke viervoeter!"
En ze hebben receptjes, brokjes, vlootjes, blikjes, voor kleine buikjes.
Brrrr

-
- Zeer actief
Hier krijgen ze af en toe blikvoer, meestal als ik vergeten ben om vlees voor ze uit te leggen.
Ik geef ze dan dit blikvoer: http://www.zooplus.nl/shop/honden/honde ... ost/154511
Ik vind het blikvoer van Lukullus het betere blikvoer en redelijk geprijsd.
Ik geef ze dan dit blikvoer: http://www.zooplus.nl/shop/honden/honde ... ost/154511
Ik vind het blikvoer van Lukullus het betere blikvoer en redelijk geprijsd.
-
- Zeer actief
O, en het blikvoer van Edgard Cooper vind ik veel te duur 

- Ody
- Zeer actief
Ik pas de topictitel even aan, ging mij met name over het vinden van een geschikt "vakantievoer".
- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
- Aantal honden: 1
Re: Welke blikvoer oid voor op vakantie?
Ik voer renske (400g bakjes) of anders rocco (800g blikken) of lukullus (300 of 400g).
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Ik vind de worsten van Carnis heel fijn en heb laatst op animal event ook carnivoer2go worsten gekocht in de aanbieding. Die ga ik in augustus testen, maar ik verwacht dat dat ook prima is. (Maar zonder aanbieding wel erg prijzig :p )
Voor Shib haalde ik bij de welkoop nog wel eens sam's Field blikvoer, dat beviel ook prima
En anders een zak brok? Loutje krijgt nog wel eens fish4dogs brok en daar doet ze het hartstikke goed op.
Voor Shib haalde ik bij de welkoop nog wel eens sam's Field blikvoer, dat beviel ook prima

En anders een zak brok? Loutje krijgt nog wel eens fish4dogs brok en daar doet ze het hartstikke goed op.

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- Ody
- Zeer actief
Brokken gaan sowieso mee, ik heb altijd Dog Lovers Gold. Voor Lana ben ik aan het overstappen naar de High Protein versie, die krijgt ze nu nog gemengd met haar oude brokken. Sira moet nog even de original versie opmaken, als de high protein bevalt gaan ze daar uiteindelijk allebei op over.
- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Ik geef mijn honden Rocco, dat vindt zelfs de enorme kieskeur Dico echt heerlijk. Het is niet te vergelijken met Pedigree blik. Het is meer een soort KVV in blik alleen meurt het niet zo erg
.
Rocco is niet duur en ze hebben er prima ontlasting van. Ik geef dagelijks een beetje door de brokken en af en toe een dag alleen Rocco

Rocco is niet duur en ze hebben er prima ontlasting van. Ik geef dagelijks een beetje door de brokken en af en toe een dag alleen Rocco
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Ody schreef:Brokken gaan sowieso mee, ik heb altijd Dog Lovers Gold. Voor Lana ben ik aan het overstappen naar de High Protein versie, die krijgt ze nu nog gemengd met haar oude brokken. Sira moet nog even de original versie opmaken, als de high protein bevalt gaan ze daar uiteindelijk allebei op over.
Dan zou ik het mezelf makkelijk maken en alleen brok meenemen. Daar doen ze het goed op en dan hoef je niet te experimenteren met iets nieuws.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collie
- Aantal honden: 4
Houdbaren worsten, bijv van Tammenga of Runner.
- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Als ze tegen rijst kunnen zijn de houdbare worsten van Yami of Jaro ook prima (90%vlees 10%rijst). 3 euro voor 900 gram geloof ik.
- Ody
- Zeer actief
Ze krijgen normaal thuis 's morgens Smuldier en 's avonds DLG. Smuldier is dus geen optie om mee te nemen, vandaar dat ik dat het liefst wil vervangen, maar alleen maar brokken zou ook nog een optie zijn.veertje schreef:Ody schreef:Brokken gaan sowieso mee, ik heb altijd Dog Lovers Gold. Voor Lana ben ik aan het overstappen naar de High Protein versie, die krijgt ze nu nog gemengd met haar oude brokken. Sira moet nog even de original versie opmaken, als de high protein bevalt gaan ze daar uiteindelijk allebei op over.
Dan zou ik het mezelf makkelijk maken en alleen brok meenemen. Daar doen ze het goed op en dan hoef je niet te experimenteren met iets nieuws.
Ze zijn gelukkig niet moeilijk met voerwisselingen qua diarree of dat soort ellende.
- Gimmick
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ik heb hier standaard een voorraadje van het vlees van de Welkoop in de kelder liggen.
Voor als Smuldier op is of ik het vergeten ben eruit te halen
Voor als Smuldier op is of ik het vergeten ben eruit te halen
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Ik had 2 maanden geleden carnivoer2go mee voor de hond die niet tegen brok kan.
Goed voor een week te geven, maar wauw is het toch verre van. Maar ja, je moet wat.
Goed voor een week te geven, maar wauw is het toch verre van. Maar ja, je moet wat.
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Weet iemand toevallig of die carnis worsten 1 eiwitbron hebben?
Ik zie dat ze ook paard hebben en het zou fijn zijn als daar geen ander dier doorheen zit.
Ik zie dat ze ook paard hebben en het zou fijn zijn als daar geen ander dier doorheen zit.

- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Eerste link op GooglePemba schreef:Weet iemand toevallig of die carnis worsten 1 eiwitbron hebben?
https://www.discount4pets.nl/100-vleesw ... 0wod03cOkg
2e link op google
http://www.carnis.nl/houdbare-hondenworsten.html

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Ody schreef:Ze krijgen normaal thuis 's morgens Smuldier en 's avonds DLG. Smuldier is dus geen optie om mee te nemen, vandaar dat ik dat het liefst wil vervangen, maar alleen maar brokken zou ook nog een optie zijn.veertje schreef:Ody schreef:Brokken gaan sowieso mee, ik heb altijd Dog Lovers Gold. Voor Lana ben ik aan het overstappen naar de High Protein versie, die krijgt ze nu nog gemengd met haar oude brokken. Sira moet nog even de original versie opmaken, als de high protein bevalt gaan ze daar uiteindelijk allebei op over.
Ze zijn gelukkig niet moeilijk met voerwisselingen qua diarree of dat soort ellende.
Dog lovers gold heeft ook blikvoer. Misschien een idee om dit mee te nemen.
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Wij nemen ook Renske bakjes mee.
Komt qua hoeveelheid ook precies uit bij ons.
1 bakje voor de honden samen per maaltijd.
Komt qua hoeveelheid ook precies uit bij ons.
1 bakje voor de honden samen per maaltijd.

- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Als je renske mee wilt nemen is het handig om even op het internet te kijken zodra je weet hoeveel bakjes je nodig hebt. Als je honden niet smaakgebonden zijn, dan is de mixdoos met kip, lam en kalkoen/eend het goedkoopst. Bij 12 bakjes betaal je 1.58€/bakje (brekz), terwijl je in de winkel 2.19€/bakje betaald (2.08€/bakje als je de mixdoos van 12 koopt).
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Hermans
Man Toots vind het lekker
Man Toots vind het lekker

It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
De kwaliteit, samen met de prijs, is ook voor mij de reden dat ik voor Rocco gekozen hebHippo schreef:Ik geef mijn honden Rocco, dat vindt zelfs de enorme kieskeur Dico echt heerlijk. Het is niet te vergelijken met Pedigree blik. Het is meer een soort KVV in blik alleen meurt het niet zo erg.