Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Stille liefdes

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Achi
Actief
Aantal honden: 3

Re: Stille liefdes

Ongelezen bericht door Achi »

Odin :I: :I:

Afbeelding
Afbeelding
Achi
Actief

Ongelezen bericht door Achi »

Nanna schreef:
Tedzy. schreef: Nog even los van de aanschafprijs vreet zo'n kolos je natuurlijk ook arm.
Nee hoor. Je zult nog versteld staan van hoe weinig een windhond eet. Ik denk dat Glenn meer vreet dan mijn Deerhounds ooit deden.
Grappig, ik sta er juist versteld van hoeveel mijn windhond (Galgo) eet.
Minstens het dubbele van wat mijn andere hond (kruising met het zelfde gewicht als de windhond) eet.
En waar hij het laat :19:
Afbeelding
Sam2012
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Sam2012 »

Achi schreef:Odin :I: :I:

Afbeelding
Wat een prachtige kopje en een mooie zachte uitstraling :I:
Johnny Jones
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Johnny Jones »

Odin is prachtig :I:
Barkley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spinone Italiano

Ongelezen bericht door Barkley »

klaproos
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse boxermix

Ongelezen bericht door klaproos »

Wat een lieverd :I: :I:
Barkley
Zeer actief

Ik ben echt hotel de botel. Het past totaal niet in onze plannen en het gaat niet gebeuren. Maar ik vind haar echt prachtig en ze zou echt goed bij Fred passen!
kipo
Zeer actief

Ongelezen bericht door kipo »

Barkley schreef:Ik ben echt hotel de botel. Het past totaal niet in onze plannen en het gaat niet gebeuren. Maar ik vind haar echt prachtig en ze zou echt goed bij Fred passen!
“Life is what happens to you, while you're busy making other plans"

:engel:
Barkley
Zeer actief

kipo schreef:
Barkley schreef:Ik ben echt hotel de botel. Het past totaal niet in onze plannen en het gaat niet gebeuren. Maar ik vind haar echt prachtig en ze zou echt goed bij Fred passen!

Als het aan mij had gelegen had ik vanmorgen op de stoep gestaan :I:
kipo
Zeer actief

Ongelezen bericht door kipo »

Barkley schreef:
kipo schreef:

Mijn vriend is in dat soort situaties erger dan ik, bij ons thuis ben ik meer degene die de beren op de weg ziet en vind dat dingen niet kunnen dan hij. Dus als ik hoteldebotel op een hond word/raak (?) dan is de kans heel groot dat die hond ook bij ons eindigt.
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb steeds een zwak voor Sierra. Maar geen tijd voor opvangers helaas. Zou het best wel eens willen proberen in de toekomst. :I:
Johnny Jones
Zeer actief

ZivaNomi schreef:Voor iemand die graag Nomi nummer 2 wilt, hier is ze!! Ik zag de foto maar heel snel, dit had echt Nomi kunnen zijn... prachtige lieve Cleo :I:
Brutale vraag, maar zou je misschien mijn fantastische opvanger Rico in deze groep willen delen :engel:
https://www.animalinneed.com/honden-in- ... /2677-rico
En een filmpje
Hij is echt heel erg leuk, een podenco volgens het boekje en inmiddels op een goed gewicht. :F: Ik begrijp er niks van dat er geen belangstelling voor hem is.
hewi
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door hewi »

Ja al tijden deze kerel...
http://www.huizezwerfhond.nl/tim/
Groetjes Heidi
Afbeelding
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Nanna schreef:Simba :I: Wat een lief snoetje..

Simba is gevonden op straat. Ze is een hond met een groot hart, erg zacht van nature en gek op kinderen. Simba kan al goed aan de riem lopen. Ze is erg sociaal en vooral erg lief. Simba kan ook goed overweg met alle andere honden.

Afbeelding Afbeelding
Kruising sheltie x DH???

Of een toy-DH ;)

leuk!!!

Suzanne
runninggirl
Zeer actief

Ongelezen bericht door runninggirl »

hewi schreef:Ja al tijden deze kerel...
http://www.huizezwerfhond.nl/tim/
Ja, echt onbegrijpelijk dat die nog geen plek heeft! :I: :I: :I:
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Ik ben ook verbaasd Avra nog op de site van Huize Zwerfhond te zien, die staat er ook al heel lang op.

De stichting waar ik bij betrokken was had ook wel eens een Engelse setter of iets wat ernaast heeft gelegen, en dan was hij altijd binnen no-time weg.
De Engelse setter die ik heb opgevangen heb ik 2 week gehad
Afbeelding
Afbeelding
wilma23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff

Ongelezen bericht door wilma23 »

Barkley schreef:
kipo schreef:

Als het echt zo sterk voelt dan is ze voor je bedoelt. Het gaat dan voorbij de oh das leuk factor :wink:

Ik viel zo voor een mastiff pup van het moment dat ze geboren was. Fokker bleef foto's plaatsen van de bevalling en de dagen erna.
Enfin het was eerst ja toen nee en Alsof het het lot was ze kwam na weken weer beschikbaar en toen dacht ik ja ze is voor mij.
Nou de band die ik met haar heb is geweldig Alsof ze voor me gemaakt is.

Ik negeer nooit meer dat"gevoel" als het zo voelt dan is het voor je bestemd. :wink:
Johnny Jones
Zeer actief

ZivaNomi schreef:
Johnny Jones schreef:
ZivaNomi schreef:Voor iemand die graag Nomi nummer 2 wilt, hier is ze!! Ik zag de foto maar heel snel, dit had echt Nomi kunnen zijn... prachtige lieve Cleo :I:
Brutale vraag, maar zou je misschien mijn fantastische opvanger Rico in deze groep willen delen :engel:
En een filmpje
Hij is echt heel erg leuk, een podenco volgens het boekje en inmiddels op een goed gewicht. :F: Ik begrijp er niks van dat er geen belangstelling voor hem is.
Jazeker doe ik dat, Rico is echt heel erg leuk! Ik snap er ook niks van. Jullie doen het ook zo goed met hem, hij is echt knap geworden :I:
:J:
Johnny Jones
Zeer actief

Als Rico geplaatst is mag één van deze twee dikke dames komen Ze zijn een jaar geleden samen door een eigenaar gebracht. Als ik plek heb gaat tegelijkertijd de ander naar een ander opvangadres zodat er niet eentje in het asiel achterblijft!
Ondanks dat ze vreselijk lief zijn, zullen dit soort honden niet snel iemands 'stille liefde' zijn en komen ze het asiel niet uit. Hoewel ik Rico vreselijk zal missen, hoop ik dat ik snel een plekje heb voor één van de twee.
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje

Ongelezen bericht door mijke »

Johnny Jones schreef:Als Rico geplaatst is mag één van deze twee dikke dames komen Ze zijn een jaar geleden samen door een eigenaar gebracht. Als ik plek heb gaat tegelijkertijd de ander naar een ander opvangadres zodat er niet eentje in het asiel achterblijft!
Ondanks dat ze vreselijk lief zijn, zullen dit soort honden niet snel iemands 'stille liefde' zijn en komen ze het asiel niet uit. Hoewel ik Rico vreselijk zal missen, hoop ik dat ik snel een plekje heb voor één van de twee.
Ahhhh, die honden die dat hokje niet uit durven :(
Johnny Jones
Zeer actief

Zielig he?
*Wolf*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Wolf* »

Johnny Jones schreef:
En een filmpje
Even off topic maar ik heb eens gekeken naar de beschrijving van Rico en ik denk dat daar nog best veel winst is te behalen.

Sowieso zou ik de foto's van toen hij dik was weghalen, of onderaan plaatsen. Een boel nieuwe foto's van zijn slanke lijntje bovenaan. Mensen oordleen op uiterlijk en klikken al snel weg als ze dikke Rico meteen zien. Zet er wel bij dat hij zoveel is afgevallen bij jullie.

Verder de beschrijving. Die is kort en vrij zakelijk, theoretisch zelfs. Twee keer 'Rico is echt heel leuk', zegt niets. Ik zou ook niet zeggen dat er weinig belangstelling voor is, dat kan ook afschrikken. Verder veel meer details geven, schets een beeld waaróm Rico zo leuk is. Ik herinner me dat je eens vertelde hoe slim hij is, dat hij zelf verzon om dozen die in de weg stonden aan de kant te schuiven. Dat zou ik dan zeker gebruiken in de beschrijving, dat je andere honden er dom overheen strompelden, maar Rico, die ging zelfstandig nadenken. En probeer meer aan dat soort voorbeelden te komen. En beschrijf of hij los kan lopen (willen mensen vaak weten), of hij goed luistert buiten, of hij (veel) jachtinstinct heeft. Vertel niet alleen dat hij jullie aan het lachen maakt maar geef ook een voorbeeld. Beschrijf dit alles met passie en liefde, dat spreekt ook al meer aan dan een aantal losse zinnen achter elkaar.

Als ik naar mezelf kijk, zou ik Rico ook niet snel op zijn uiterlijk kiezen, hoewel hij er niets mis is met hem maar hij springt er ook niet meteen uit, maar zeker wel als ik zijn karakter heel leuk zou vinden, en daar heb je nou juist zijn verhaaltje voor nodig, om dat te bereiken.

Ik hoop met je mee dat er snel iemand op Rico valt. Dat zou fantastisch zijn :D
Lieske_1977
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever

Ongelezen bericht door Lieske_1977 »

Wanneer leer ik nou 's af om hondjes te kijken als het praktisch niet zo handig is een tweede hond te nemen...

https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... =lr&pos=29
Afbeelding
Johnny Jones
Zeer actief

*Wolf* schreef:
Johnny Jones schreef:
En een filmpje
Even off topic maar ik heb eens gekeken naar de beschrijving van Rico en ik denk dat daar nog best veel winst is te behalen.

Sowieso zou ik de foto's van toen hij dik was weghalen, of onderaan plaatsen. Een boel nieuwe foto's van zijn slanke lijntje bovenaan. Mensen oordleen op uiterlijk en klikken al snel weg als ze dikke Rico meteen zien. Zet er wel bij dat hij zoveel is afgevallen bij jullie.

Verder de beschrijving. Die is kort en vrij zakelijk, theoretisch zelfs. Twee keer 'Rico is echt heel leuk', zegt niets. Ik zou ook niet zeggen dat er weinig belangstelling voor is, dat kan ook afschrikken. Verder veel meer details geven, schets een beeld waaróm Rico zo leuk is. Ik herinner me dat je eens vertelde hoe slim hij is, dat hij zelf verzon om dozen die in de weg stonden aan de kant te schuiven. Dat zou ik dan zeker gebruiken in de beschrijving, dat je andere honden er dom overheen strompelden, maar Rico, die ging zelfstandig nadenken. En probeer meer aan dat soort voorbeelden te komen. En beschrijf of hij los kan lopen (willen mensen vaak weten), of hij goed luistert buiten, of hij (veel) jachtinstinct heeft. Vertel niet alleen dat hij jullie aan het lachen maakt maar geef ook een voorbeeld. Beschrijf dit alles met passie en liefde, dat spreekt ook al meer aan dan een aantal losse zinnen achter elkaar.

Als ik naar mezelf kijk, zou ik Rico ook niet snel op zijn uiterlijk kiezen, hoewel hij er niets mis is met hem maar hij springt er ook niet meteen uit, maar zeker wel als ik zijn karakter heel leuk zou vinden, en daar heb je nou juist zijn verhaaltje voor nodig, om dat te bereiken.

Ik hoop met je mee dat er snel iemand op Rico valt. Dat zou fantastisch zijn :D
Dankjewel!! Ik was al van plan om dit weekend een nieuw verhaaltje te schrijven met nieuwe foto's voor de website, daar kan ik deze tips goed bij gebruiken. Vind je het goed als ik dan een concept naar jou pb zodat je er naar kan kijken voor ik het doorstuur?
Johnny Jones
Zeer actief

Dit heb ik een paar weken geleden geschreven toen hij op de website in het zonnetje werd gezet door de stichting https://www.animalinneed.com/helpen/act ... t-zonnetje. Ook te weinig specifiek denk ik.
*Wolf*
Zeer actief

Johnny Jones schreef:[Dankjewel!! Ik was al van plan om dit weekend een nieuw verhaaltje te schrijven met nieuwe foto's voor de website, daar kan ik deze tips goed bij gebruiken. Vind je het goed als ik dan een concept naar jou pb zodat je er naar kan kijken voor ik het doorstuur?
Ja hoor, ik kan dan in elk geval aangeven hoe het overkomt op mij als fictieve doelpersoon :D
*Wolf*
Zeer actief

Johnny Jones schreef:Dit heb ik een paar weken geleden geschreven toen hij op de website in het zonnetje werd gezet door de stichting https://www.animalinneed.com/helpen/act ... t-zonnetje. Ook te weinig specifiek denk ik.
Hier geef je al veel meer info, maar is her en der in mijn ogen dan weer een beetje te gedetailleerd, maar dan details die er misschien wat minder toe doen in de beschrijving van de hond. Wel leuk om te weten, maar niet direct om Rico z'n toekomstige baasje te lokken. Ik zou het meer op info houden die er echt toe doet, zoals dus de standaarddingen die mensen altijd willen weten van een hond plus daarbij belangrijke/leuke/lollige dingen over zijn karakter, die hem tot de hond maakt die hij is. En dan natuurlijk zodanig aantrekkelijk dat hij bij mensen blijft hangen.
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

M'n tante likete deze vanmorgen, WOW :I:
Afbeelding

MUPPET (MUTTLEY)

Een karakter om verliefd op te worden en ogen om in te verdrinken MAAR TOCH NOG NIEMAND VOOR MUPPET

Hij is pas net 1 jaar, een geweldige hond met een heerlijk karakter.........ontzettend sociaal, zindelijk, keurig aan de riem, een katten en honden liefhebber enzovoort enzovoort enzovoort
Een hond ZONDER gedragsproblemen ‼️

Hij is erg aanhankelijk, werkt graag voor z'n baasje daarom zou een leuke cursus of sport geweldig voor hem zijn
Hij verblijft bij Diana in de gastopvang. (omgeving den haag) Diana hoort bij ons vaste team en heeft door de jaren heen al tientallen honden voor ons opgevangen
Volgens haar is MUPPET 1 van de allerliefste en makkelijkste hond die ze ooit gehad heeft

Wij zoeken voor MUPPET een gouden mand
Het is zo'n ongecompliceerd, blij ei dat hij dat meer dan verdiend
Lange wandelingen, spelen, lekker luieren......hij zoekt het allemaal.

Kunt u MUPPET een heerlijk leven bezorgen?
Belt u dan ons telefoonteam voor alle informatie over MUPPET en de adoptie procedure ;

☎️. 06-3461 1827
☎️ 06-4311 4874
☎️ 06-2374 5654

MUPPET is gecastreerd, ingeënt, gechipt, ontwormd en ontvlooid. Hij heeft een gezondheidsverklaring en een Europees paspoort.

Adoptiebijdrage zijn €. 295,00
Kan iemand hier deze misschien adopteren? Ben ontzettend benieuwd hoe dit wolfje er over een jaar of 1,5 uitziet!
klaproos
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse boxermix

Ongelezen bericht door klaproos »

Ahw nou als ik de mogelijkheid had... :I: Wat een enig hondje!
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Hondje...schofthoogte 60cm :mrgreen: Zo klein issie niet.

https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... geluk.html

Hier nog meer foto's.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”