Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pup project voorbij

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Aantal honden: 1

Pup project voorbij

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Nu zijn alle pups weg.
4 Werden door de Hondenbrigade opgehaald, ze kwamen met de honden auto :wink:
Een pick-up met 4 kooien achterop..... daar wilden ze de pups in doen, eueueuhhh is het niet beter om ze gewoon op schoot in de auto te houden? OK, ja dat was zeker beter :ok:

Ze waren er van overtuigd dat er toch een rashond was geweest als vader, de pups waren veel te groot en zwaar om gewone straathondjes te zijn. Gewoon mama bijvoeren en de pups vanaf 4 weken wat geven (en ontwormen) en alles groeit vanzelf :engel:

Nummer 5 pup heeft m'n secretaresse meegenomen voor haar zoon, daar ga ik nog veel van zien, ze wonen aan de andere kant van het voetbalveld.

Mama zit nu bij mij op kantoor :J: Ze was een beetje boos op die grote "gevaarlijke" politie mannen :mep: en die grote "gevaarlijke" politie mannen hadden diep respect voor haar :LOL:
Ik heb mama maar aan de riem gedaan :wink:
Nu ga ik met haar naar de DA om een afspraak te maken voor haar castratie, ook goed om haar een beetje af te leiden.
Gaat zij nu haar kroost zoeken? :scratch:
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Re: Pup project voorbij

Ongelezen bericht door crutz »

Hondenbrigade gaat ze nu mogelijk tot diensthond opleiden?

Zo allemaal tegelijk kan ze ze even wat zoeken, al zal ze de rust ook fijn vinden ;)
80564M

Ongelezen bericht door 80564M »

mosquito1980 schreef:Nu zijn alle pups weg.
Een pick-up met 4 kooien achterop..... daar wilden ze de pups in doen, eueueuhhh is het niet beter om ze gewoon op schoot in de auto te houden? OK, ja dat was zeker beter :ok:

Ze waren er van overtuigd dat er toch een rashond was geweest als vader, de pups waren veel te groot en zwaar om gewone straathondjes te zijn. Gewoon mama bijvoeren en de pups vanaf 4 weken wat geven (en ontwormen) en alles groeit vanzelf :engel:

Nummer 5 pup heeft m'n secretaresse meegenomen voor haar zoon, daar ga ik nog veel van zien, ze wonen aan de andere kant van het voetbalveld.

Mama zit nu bij mij op kantoor :J: Ze was een beetje boos op die grote "gevaarlijke" politie mannen :mep: en die grote "gevaarlijke" politie mannen hadden diep respect voor haar :LOL:
Nu ga ik met haar naar de DA om een afspraak te maken voor haar castratie, ook goed om haar een beetje af te leiden.
Ah bahhhh, wat een verhaal. Daarom zou ik al nooit fokker kunnen zijn. Ik kan nooit die puppedups weghalen van moeders (al heeft die er al schoon genoeg van)
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gonnie »

Maar goed dat andere mensen het wel kunnen, anders zouden wij ook nooit honden kunnen krijgen.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Misschien komt er ooit weer een nieuw project.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Marion. schreef:
mosquito1980 schreef:Nu zijn alle pups weg.

Ah bahhhh, wat een verhaal. Daarom zou ik al nooit fokker kunnen zijn. Ik kan nooit die puppedups weghalen van moeders (al heeft die er al schoon genoeg van)
De laatste 2 pups (zowel Xavi als Xygan) liepen nog bij ma toen ik ze kwam halen... moeders liep mee tot de deur (Xavi) en auto (Xygan) om nog voor ik instapte alweer in de tuin te gaan liggen... denk dat ma er ook wel klaar mee is op een gegeven moment. Xygan is gelijk met een broer en zus weggegaan dus 3 tegelijk maar geen sec druk gemaakt...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

crutz schreef:Hondenbrigade gaat ze nu mogelijk tot diensthond opleiden?

Zo allemaal tegelijk kan ze ze even wat zoeken, al zal ze de rust ook fijn vinden ;)
Ja, ze is onrustig en loopt constant achter me aan...... nu ligt ze achter m'n stoel op kantoor :wink:
Niet helemaal fijn want als ik naar huis ga blijft ze rond ons huis spoken waar Vusi hysterisch van wordt :( we moeten haar maar even tijd geven.

Afspraak bij de DA gemaakt, over 2 weken wordt ze gecastreerd. Ik laat haar ook compleet vaccineren, kost wel wat geld maar ik wil niet tegen een creperende hond aankijken die dood gaat aan Distemper o.i.d. :ugh:

Ik denk dat de hondjes bij de politie gewoon mee naar huis gaan, de commandant heeft een plantage daar wil hij er 1 of 2 houden.
Ik heb al gezegd dat ze er een op de unidade moeten houden en als bv drugshond opleiden, als experiment. Ze zijn intelligent, vooral het kleine teefje is een snelle jonge dame, kwam altijd als eerste, als ze aten ging ze midden in het voer staan en geen van de dikke broers die haar weg kon krijgen :S:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”