Veel rennen en spelen

En natuurlijk knuffels en versnaperingen

Er was ook af en toe bezoek

Moderator: moderatorteam
Jaja, Archie (en ik) waren er ook bij!Tamara81 schreef:Wat een mooie serie![]()
![]()
![]()
Die van de rennende MalouEn zie ik nu dat Archie mee was waar Nanna op paste? Of vergis ik me? Wat een knapperd!
De honden hebben een leuke tijd gehad, zo te zien![]()
Volgende keer zijn we erbij!
Nope... Heeft ze een dubbelganger in de buurt?Alex schreef: Volgens mij zag ik gisteren de mini-kangal lopen! Rond 20:00 in het Spijkerkwartier, kan dat?
Ja, deze hond leek sprekend op die van jou, afgaande op de foto's. Een soort kortharige Kangal op jachthondformaatIzzie_Anneke schreef:Gave serie weer, het was gewoon weer heel gezellig. Dat koppie van Finn op de foto, volgende keer jat ik em mee.
En wat deed Malou het goed!
Nope... Heeft ze een dubbelganger in de buurt?Alex schreef: Volgens mij zag ik gisteren de mini-kangal lopen! Rond 20:00 in het Spijkerkwartier, kan dat?![]()
Ik loop er wel regelmatig met Izzie maar gisteren wenste mevrouw niet verder dan het p&p rondje Klarendal, die had al haar kruit 's ochtends verschoten
Ja, dat vond ik ook. Ik ging er eigenlijk ook wel van uit dat de baasjes hem anders niet op zo'n veld tussen een hele groep onbekende honden zouden gooien (al heb je ze er soms tussen zittenwelshwitch schreef:Tommy vond Archie wel leuk geloof ik, alleen dat snuffelen ging wat lastig met die lange stelten
Die SPA vond ik best een sociale hond, reageerde heel relaxed en luisterde goed naar de hondentaal van de rest. Ook niet zo lomp als de meeste die ik ken.
Vies wordt ze toch wel, of ik me druk maak of nietLothian schreef: Anthira met haar zwarte rok aan, overigens met heerlijk niet-onder-de-indruk-baasje
Die witjes zijn ook allemaal t zelfdeJeffy schreef:Vies wordt ze toch wel, of ik me druk maak of nietLothian schreef: Anthira met haar zwarte rok aan, overigens met heerlijk niet-onder-de-indruk-baasje
![]()
Het was wel heel typisch, dat het precies HF-ers moet overkomen.. Toen de groep nog niet compleet was, kwam er al een lompe SPA die niet luisterde naar z'n baas. Maar die luisterde wel naar mijn wegsturen dus viel uiteindelijk ook mee.Heavy schreef:Dat ziet er heerlijk uit . Een leuke groep honden en dat bezoek was best spannend ?
Izzie_Anneke schreef:Gave serie weer, het was gewoon weer heel gezellig. Dat koppie van Finn op de foto, volgende keer jat ik em mee.
Die basenjipup was érg leuk ja!ZivaNomi schreef:Wat een leuk groepje! En zo lief die basenji pup![]()
Ik hoop dat we volgende keer wel echt klaar zijn met hoestjes en loopsjes en weetikveelwatallemaal en we weer lekker mee mogen!