Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gehandicapten mogen hondenpoep laten liggen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

wolvster
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Gehandicapten mogen hondenpoep laten liggen

Ongelezen bericht door wolvster »

Ik ruim Murdock's poep altijd op, want ik vind het niet ok dat de kinderen hier in de wijk niet eens fatsoenlijk langs de slootkant kunnen staan vissen, of op het veldje voetballen, omdat er overal stront ligt.
Met zo'n plastic zakje ja, in een prullenbak. Die bakken worden hier overigens keurig elke week geleegd en schoongemaakt en de zakjes worden bijgevuld.
Beter zo dan dat er niets met je hondenbelastingcenten wordt gedaan vind ik.

En dan van die schijnheiligen die zo'n zakje aan hun riem knopen en het vervolgens vertikken 'm te gebruiken. Daar kots ik op, bah.

Toevoeging: Om even terug te komen op de openingspost. Dat een 'juut' niet meer weg kan kijken komt waarschijnlijk door het zielige volk dat dan roept; 'Hullie motten het niet opruimeh, dan doe ik ut ook nie!'
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

Ri@ schreef:
Manuma schreef:Urine vind ik echt véél minder stinken dan stront. Wij wonen in de stad en helaas loop je dan dus minstens een kwartier wil je een grasstrook vinden. Daar heb ik geen zin meer in het laatste rondje :D Dus die blijven we inderdaad dichtbij. Ook is het een plek waar íedereen hun hond aangelijnd heeft gezien de drukke wegen aan beide kanten en de agressievelingen worden daar dus ook uitgelaten.
Wij hebben trouwens geen speciale poepbakken, alleen maar prullenbakken en soms, met geluk, met een afsluitbaar klepje.

Manu kakt graag bovenop planten of struiken. Die parkeert zichzelf ook weleens midden in de brandnetels. Daar brand ik me niet aan hoor, dat ligt er dan prima.
Ik woon in dezelfde stad :wink: maar in het deel waar ik woon daar kun je in 5 minuten toch al wel een geschiktere plek vinden. Dat kan inderdaad niet overal en ik kan me voorstellen dat je dat bij de laatste ronde niet doet.
Oh boffen! Nog even en we kunnen verhuizen :D
Hier is het alleen maar straat en perkjes waar de hond niet mag komen. Er is wel een losloopstuk maar onverlicht met veel hangjongeren en je stapt overal in de stront. Daar kom ik liever niet in het donker.
De trambaan is in elk geval redelijk verlicht dus kun je nog hink stap sprong tussen de drollen door.
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gonnie »

Ach, al dat gezeur altijd over hondenpoep. Moet je mensenpoep of urine eens ruiken. Hier poept een zwerver geregeld in het trappenhuis. Door die zwerver zit er nu een slot op de deur naar het trappenhuis, maar alleen op de begane grond, maar hij kan nog met de lift naar de eerste etage of hoger en dan kan hij daar het trappenhuis in om te overnachten en zich te ontlasten.

En mensen gebruiken de lift als toilet, staan gewoon tegen de muren aan te piesen.

Ik ruim trouwens op waar het moet en waar het mag blijven liggen niet of ze moeten het op de stoep doen of vlakbij een bankje in het bos dan ruim ik het wel op.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Marco88
Zeer actief
Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marco88 »

wie ruimt de stront van die honden dan wel op?
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”