Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Shit, ik ben echt een vergiet. Wij hebben vanavond een stomme en saaie vergadering van de VVE
Vriend herinnerde me er net aan, ik was het helemaal vergeten
Manuma schreef:Shit, ik ben echt een vergiet. Wij hebben vanavond een stomme en saaie vergadering van de VVE
Vriend herinnerde me er net aan, ik was het helemaal vergeten
Oh nee, dat is ook nog eens gewoon echt niet leuk VvE vergaderingen....
Even kijken wie er overblijft,
Dana & Dino
Jazzy & Ted
Tobi
Roosje
Ik meld me toch af voor straks. Zie dat het minimaal uur en 20 minuten rijden is Dat vind ik iet wat te gek om op en neer te rijden voor een avondwandeling.
Vriendinlief heeft de auto mee naar werk en had al thuis moeten zijn maar ja werken met dieren he kan je nooit iets voorspellen dus ik hoop dat ze op tijd terug is want is voor mij 45 minuten rijden. Mocht ik er niet op tijd zijn dan heb ik het niet gered
Brigitte schreef:Vriendinlief heeft de auto mee naar werk en had al thuis moeten zijn maar ja werken met dieren he kan je nooit iets voorspellen dus ik hoop dat ze op tijd terug is want is voor mij 45 minuten rijden. Mocht ik er niet op tijd zijn dan heb ik het niet gered
We hebben nog even gewacht, maar hebben aangenomen dat je het niet hebt gered, klopt dat?
Wandeling was gezellig gepaneerde hond ligt al te snurken. Ze hebben zich aardig uitgeleefd met z'n allen
Ps, Judith, ik ben je elastiekje vergeten terug te geven
Aaah zo jammer dat ik het moest missen Ik kom heel graag een andere keer jullie kant op! Ik wil ook wel heel graag jullie honden zien, het leek me zo'n leuke groep!
Dus gelijk maar een herkansing plannen?
Brigitte schreef:Vriendinlief heeft de auto mee naar werk en had al thuis moeten zijn maar ja werken met dieren he kan je nooit iets voorspellen dus ik hoop dat ze op tijd terug is want is voor mij 45 minuten rijden. Mocht ik er niet op tijd zijn dan heb ik het niet gered
We hebben nog even gewacht, maar hebben aangenomen dat je het niet hebt gered, klopt dat?
Wandeling was gezellig gepaneerde hond ligt al te snurken. Ze hebben zich aardig uitgeleefd met z'n allen
Nee ze kwam even later aan maar dan had ik het echt niet meer op een redelijke tijd er geweest, dus ik hoop een volgende keer dan moet ze op de scooter naar werk heb ik gezegd
Manuma schreef:Aaah zo jammer dat ik het moest missen Ik kom heel graag een andere keer jullie kant op! Ik wil ook wel heel graag jullie honden zien, het leek me zo'n leuke groep!
Manuma schreef:Aaah zo jammer dat ik het moest missen Ik kom heel graag een andere keer jullie kant op! Ik wil ook wel heel graag jullie honden zien, het leek me zo'n leuke groep!
Wij zijn ook in voor een nieuwe wandeling! Op zich vind ik ruim een uur rijden niet erg, maar dan graag wel overdag. Als het weer een avondwandeling is, dan liever dichterbij. Maar aangezien ik heel slecht ben in mooie wandelgebieden schik ik graag in jullie voorstellen.
Ik ben in de week van mijn verhuizing vrij Dat is van 17 t/m 23 juli.
Zullen we dan de wandeling plannen? Ik kan dan overdag, 's avonds, weekend; wat dan ook.
Het lijkt me leuk om met Huette & Jiroux mee te lopen en in die week kan ik ook regelmatig, met een voorkeur voor overdag omdat ik dan Rein op kantoor kan laten en hij dan dus niet alleen hoeft te zijn. Ik neem aan dat het DH strand wordt?
Dus wat mij betreft maandagochtend, woensdag of donderdag. En anders kijk ik gewoon of ik kan aansluiten op het moment dat jij/de anderen gaan.