Dag mooie ouwe vent
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dag ontzettend lieve Mistertje
Moderator: moderatorteam
- Arline
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Dag ontzettend lieve Mistertje
Hij heeft een heerlijk leven gehad bij jullie en wat is er van hem gehouden.
Dag mooie ouwe vent
Dat je het niet zo voor je zag en het afscheid niet hoe je het bedacht had, dat deed me weer zo denken aan fennie nog geen 2mnd geleden, snap je gevoel
Sterkte met het gemis.
Dag mooie ouwe vent
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Apoeh, die komt ff flink binnen.
Met veel plezier heb ik de verhalen over Mister en de andere honden gelezen.
Nu is er een hoofdstuk uit je leven ten einde gekomen.
Wat een prachtig boek heeft hij bij jullie geschreven met als titel "toen kwam ik thuis".
Want hij heeft het goed bij jullie gehad, geliefd en verwend zoals het hoort.
Dag lieve Mister, groet iedere geliefden van ons.
Voor jullie heel veel sterkte gewenst met het verlies van Mister prikoor
Met veel plezier heb ik de verhalen over Mister en de andere honden gelezen.
Nu is er een hoofdstuk uit je leven ten einde gekomen.
Wat een prachtig boek heeft hij bij jullie geschreven met als titel "toen kwam ik thuis".
Want hij heeft het goed bij jullie gehad, geliefd en verwend zoals het hoort.
Dag lieve Mister, groet iedere geliefden van ons.
Voor jullie heel veel sterkte gewenst met het verlies van Mister prikoor
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
Natasja 2005
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse en Hollandse Herdershonden.
Ik ben het vrouwtje van Djiny Duitse x Hollandse herder En Storm (Keeshondje) - Aantal honden: 2
Met tranen jouw mooi geschreven stuk over Mister gelezen. Heel veel sterkte met dit plotselinge verlies, ook voor de baas
Groetjes,
Sandra
Bayan 08-05-1996 _ 01-08-2014. Slaap zacht mijn kattekop
R.I.P. Snowey 22/10/2002 - 28/03/2011
Sandra
Bayan 08-05-1996 _ 01-08-2014. Slaap zacht mijn kattekop
R.I.P. Snowey 22/10/2002 - 28/03/2011
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Ach jullie Mister
Hij heeft nog 3 prachtige jaren bij jullie mogen hebben!
Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!
- Lanavandevledders
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 1
heel veel sterkte.
- klaproos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse boxermix
Heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve ventje 
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Jeetje wat onverwachts toch nog...
Wat heeft hij het nog goed gehad bij jullie!
Heel veel sterkte met dit gemis.
Wat heeft hij het nog goed gehad bij jullie!
Heel veel sterkte met dit gemis.
- Lief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
- Contacteer:
- Terry
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Wetter
Heel veel sterkte met het verlies van Mister.
Hij heeft bij jullie prachtige jaren gehad.
Hij heeft bij jullie prachtige jaren gehad.
Groetjes, Terry
-
Johnny Jones
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Geweldig dat zijn laatste jaren bij jullie goed waren. Maar wat zal je hem missen, heel erg veel sterkte.
- Thomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Wat heb je dit toch prachtig geschreven.
Hij heeft nog een prachtige tijd bij jullie mogen hebben. Heel veel sterkte toegewenst.
Hij heeft nog een prachtige tijd bij jullie mogen hebben. Heel veel sterkte toegewenst.

- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Wat en mooi en ontroerend verhaal, veel sterkte met het gemis 
- JML
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Wat een liefde spreekt er uit elk woord.
Sterkte, wat zal hij gemist worden, maar wat heeft hij bij jullie genoten.
Sterkte, wat zal hij gemist worden, maar wat heeft hij bij jullie genoten.
- EllaBellaah
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
Ach jee, die lieve Mistertje....
Wat heb je ontzettend mooi en liefdevol over Mistertje geschreven. Wat heeft hij het nog waanzinnig goed gehad bij jullie. Ik ken je, ik weet hoe je bent met honden, het 'lezen' van de honden, het 'volgen' van de honden. Mister had het niet beter kunnen treffen als 'veilige mand'.
Heel veel sterkte.
Wat heb je ontzettend mooi en liefdevol over Mistertje geschreven. Wat heeft hij het nog waanzinnig goed gehad bij jullie. Ik ken je, ik weet hoe je bent met honden, het 'lezen' van de honden, het 'volgen' van de honden. Mister had het niet beter kunnen treffen als 'veilige mand'.
Heel veel sterkte.

- pioenroos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.
- hewi
- Zeer actief
Wat hebben jullie hem lief gehad, en hij jullie.
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
-
S@ndr@
- Zeer actief
sterkte
wat gaan ze toch snel en grondig in je hart zitten he
-
kathy
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Wat een mooi afscheidsbericht. Wat heeft Mister heet goed gehad de laatste jaren, wat heeft hij een hoop liefde gekregen en niet te vergeten de ruimte om te zijn wie hij was. Wat zullen jullie hem missen. Heel veel sterkte.
- GoldenGizmo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Wat heb je dit prachtig geschreven, de liefde spat van het scherm! Mister was een prachtige hond, en gelukkig heeft hij nog 3 jaar een heel fijn hondenleven bij jullie mogen beleven. Heel veel sterkte met het verlies 
- Drazic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): griffon belge,griffon bruxellois,GriffonxPatterdale
- Aantal honden: 3
Heel veel sterkte! 
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Wauw, wat een ontzettend lieve en fijne reacties, echt heel erg fijn om ze te lezen. Ik had eigenlijk niet verwacht dat zoveel mensen het zouden lezen en reageren aangezien ik er natuurlijk weer eens een gigantische lap tekst van gemaakt had (en ook moeilijk kon kiezen uit alle foto's)... Maar dit is hoe het in mij opkwam, het kwam recht uit mijn hart en dit is wat ik nu over hem wilde vertellen en laten zien, het achteraf inkorten had er afbreuk aan gedaan. Een beetje sorry dus voor de lengte van zijn IM, maar dit is hoe het voor mij goed voelde.
Ik heb het trouwens gemaakt met mijn browser op volle breedte, maar zie nu dat als ik de browser smaller maak sommige foto's best breed zijn en de tekst daardoor niet helemaal in het beeld past. Zelf vind ik dat altijd zo irritant lezen dus best wel stom dat ik dat nu zo gedaan heb
. Hebben jullie ook dat je van links naar rechts moet scrollen als je de tekst wil lezen? Zoja dan ga ik (later) nog wel even aan de slag om de foto's wat te verkleinen want dat vind ik stom.
Het is hier stil. Buiten stormt het een beetje, veel wind en regen: Mister's weertype. Vooral niet te warm, lekker de neus in de wind en van de regen had hij totaal geen last (als enige hier
).
De timing is inderdaad bizar. Soms dachten we dat die hond het eeuwige leven zou hebben, hij leek echt niet stuk te krijgen. Die flinke spondylose bleef ook gewoon mooi stabiel nadat Mister eenmaal opgeknapt was, dat had ik echt niet verwacht. Voor onszelf was - achteraf - de timing heel fijn: mijn man was echt ontzettend gek op Mister dus ik ben heel erg blij dat hij erbij was (een dag eerder of later was dat dus niet het geval geweest). Voor Mister en mij was het ook heel erg fijn dat man er was, een fijne steun en liefde voor Mister en ik vond het ook heel erg fijn dat we dit samen konden doen, samen afscheid konden nemen.
Ik had het niet helemaal duidelijk beschreven zie ik, maar naar alle waarschijnlijkheid is er inderdaad een tumor van de lever of milt geknapt. Dit heeft er dus al een tijd aan zitten komen en had op ieder moment kunnen gebeuren.
En stom hè, je weet dat zijn tijd er aan zit te komen - niet door de tumor, dat wisten we niet maar doordat hij toch wel echt ouder aan het worden was en toch wel wat zwakkere momenten had en inmiddels last van artrose - maar hij bleef toch zo sterk, kon prima nog zelf op en om en genoot echt de hele dag door... we hadden een beetje het gevoel dat het nog wel jaren zo kon blijven (ondanks dat ik wel beter wist). En dan komt het einde toch plots. Ik vind het wel een troost hoor, te weten dat het einde er toch wel aan zat te komen, dat hij een mooi voltooid leven heeft gehad. Het is ook wel goed zo, maar het was nog zo genieten met hem.
Goh wat bijzonder Crutz dat je zaterdag Mister's oproep voorbij zag komen op Miranda's FB (of in je herinneringen, weet niet precies hoe dat werkt
).
Haha, ja mijn eerste hond met horizonvervuilers
. Ik vertelde vrijdag nog waarom dat zo irritant was, die oren: die steken veel te ver boven de kop uit dus in het begin vielen die altijd buiten de foto aangezien ik Lais haar kop gewend was
. Inmiddels was ik er natuurlijk wel aan gewend geraakt en ben ik zelfs (sssst) van prikoren gaan houden. Door Mistertje
.
Lucie, Mister is bijna vijftien geworden en bijna drie jaar bij ons geweest. Hij is van 13 juni 2002, is 15 juni 2014 bij ons gekomen en nu dus 5 juni 2017 overleden.
DeDiana, ik denk inderdaad dat hij wel zo ongeveer alles uit zijn tijd bij ons gehaald heeft wat erin zat. Hij kon ook wel snel over zijn toeren raken (laatste jaar veel minder en laatste half jaar echt weinig) maar daarnaast kon hij ook zo makkelijk genieten en lekker tevreden zijn met alles hier. Soms dacht ik weleens dat het voor hem misschien fijner geweest was zonder andere honden - hij kon zich er soms zo door opwinden - maar aan de andere kant had hij er toch ook veel plezier aan. Hele dagen en nachten lag hij, in eerste instantie met Lais, later nog met Tis en het laatste jaar met Willem op de bank te dweilen
. Liefst op de blauwe bank, een heel diepe en brede bank dus daar kon hij met zijn grote lijf heerlijk uitgestrekt op liggen en draaien zo samen met die langpoot van een Willem.
En Lais die hem vooral de eerste twee jaar altijd maar weer uitdaagde voor een spelletje/stoeipartij/tikkertje
. Zij is ook een groot onderdeel geweest in het sterker worden van Mister: zij daagde hem net zo lang uit tot hij meedeed en zo trainde ze hem
. Niet bewust natuurlijk, ze is gewoon een klier, maar toch
.
Kloesje, Lais heeft heel bewust afscheid genomen van Mister, ze heeft meermaals aan zijn bek staan ruiken en heeft ook nog even bij hem gelegen. Ze weet echt dat hij er niet meer is volgens mij, ze is hem ook niet aan het zoeken. Het opvallende is dat ze sinds maandagavond steeds op de blauwe bank ligt, de bank waar Mister en Willem altijd lagen, zij lag normaal meestal op de rode bank ( of op een gigantische stapel kussens, prinses op de erwt). Ik weet niet of ze nu echt bewust Willem opzoekt, maar het lijkt er wel op.
Verder is het echt zo fijn de andere dieren nog om ons heen te hebben, er gaat echt een troost vanuit vind ik. Natuurlijk neemt dat het verdriet en het gemis niet weg, maar als je dan zit te janken en zij komt je tranen van je gezicht lebberen dan geeft dat wel even een lach en breekt dat toch even. Zo ook op het moment dat we Mister naar zijn plekje brachten gisteren: dan lopen er twee katten geïnteresseerd mee en is het toch mooi om te zien hoe het leven letterlijk doorgaat.
Lunatic, dat is inderdaad zo vreselijk lief hè als ze iets in de bek nemen met begroeten. Ik kende het helemaal niet (tot ik het van Rietje las) maar wat was dat leuk! Ook tussendoor pakte hij geregeld even zijn bal om hem te komen laten zien
. Daarnet zag ik er nog eentje liggen, een piepbal...
Ach miriam, mooi dat Tibbe altijd zo met zijn todje aankwam en herkenbaar dat als hij niet snel genoeg zijn eerste keus kon vinden (dan zag je hem zoeken zeker hè) hij dan maar even wat anders pakte
.
Arline, ja stom hè, ik had echt een bepaald beeld bij het afscheid en vond het zo moeilijk dat dat nu ineens niet meer kon. Ik had nog speciaal voor hem een reep heel pure chocolade liggen (als het kon jatte hij die
) maar hij voelde zich nu zo rot dat er van 'lekkers' helemaal geen sprake meer was. Gelukkig is dat rotgevoel nu wel gezakt, ook wel omdat ik blij ben dat het geen MDV of darmperforatie was maar een tumor die waarschijnlijk al een hele tijd op knappen stond. Onvermijdelijk dus. Onder de streep doet het er natuurlijk eigenlijk niet toe maar voor mij gevoelsmatig wel, ik kan er nu wel vrede mee hebben.
Poe Ptje, ook jouw post komt bij mij heel erg binnen. Tranen bij jouw zin dat hij bij ons het prachtige boek ''Toen kwam ik thuis'' heeft geschreven...
S@ndr@, echt precies dat: wat zit hij toch ontzettend diep in ons hart!
Nogmaals heel erg bedankt voor jullie reacties, het is echt heel fijn om ze te lezen
. Ik weet ook zeker dat mijn man ze vanavond jankend zal zitten lezen.
Ik heb het trouwens gemaakt met mijn browser op volle breedte, maar zie nu dat als ik de browser smaller maak sommige foto's best breed zijn en de tekst daardoor niet helemaal in het beeld past. Zelf vind ik dat altijd zo irritant lezen dus best wel stom dat ik dat nu zo gedaan heb
Het is hier stil. Buiten stormt het een beetje, veel wind en regen: Mister's weertype. Vooral niet te warm, lekker de neus in de wind en van de regen had hij totaal geen last (als enige hier
De timing is inderdaad bizar. Soms dachten we dat die hond het eeuwige leven zou hebben, hij leek echt niet stuk te krijgen. Die flinke spondylose bleef ook gewoon mooi stabiel nadat Mister eenmaal opgeknapt was, dat had ik echt niet verwacht. Voor onszelf was - achteraf - de timing heel fijn: mijn man was echt ontzettend gek op Mister dus ik ben heel erg blij dat hij erbij was (een dag eerder of later was dat dus niet het geval geweest). Voor Mister en mij was het ook heel erg fijn dat man er was, een fijne steun en liefde voor Mister en ik vond het ook heel erg fijn dat we dit samen konden doen, samen afscheid konden nemen.
Ik had het niet helemaal duidelijk beschreven zie ik, maar naar alle waarschijnlijkheid is er inderdaad een tumor van de lever of milt geknapt. Dit heeft er dus al een tijd aan zitten komen en had op ieder moment kunnen gebeuren.
En stom hè, je weet dat zijn tijd er aan zit te komen - niet door de tumor, dat wisten we niet maar doordat hij toch wel echt ouder aan het worden was en toch wel wat zwakkere momenten had en inmiddels last van artrose - maar hij bleef toch zo sterk, kon prima nog zelf op en om en genoot echt de hele dag door... we hadden een beetje het gevoel dat het nog wel jaren zo kon blijven (ondanks dat ik wel beter wist). En dan komt het einde toch plots. Ik vind het wel een troost hoor, te weten dat het einde er toch wel aan zat te komen, dat hij een mooi voltooid leven heeft gehad. Het is ook wel goed zo, maar het was nog zo genieten met hem.
Goh wat bijzonder Crutz dat je zaterdag Mister's oproep voorbij zag komen op Miranda's FB (of in je herinneringen, weet niet precies hoe dat werkt
Haha, ja mijn eerste hond met horizonvervuilers
Lucie, Mister is bijna vijftien geworden en bijna drie jaar bij ons geweest. Hij is van 13 juni 2002, is 15 juni 2014 bij ons gekomen en nu dus 5 juni 2017 overleden.
DeDiana, ik denk inderdaad dat hij wel zo ongeveer alles uit zijn tijd bij ons gehaald heeft wat erin zat. Hij kon ook wel snel over zijn toeren raken (laatste jaar veel minder en laatste half jaar echt weinig) maar daarnaast kon hij ook zo makkelijk genieten en lekker tevreden zijn met alles hier. Soms dacht ik weleens dat het voor hem misschien fijner geweest was zonder andere honden - hij kon zich er soms zo door opwinden - maar aan de andere kant had hij er toch ook veel plezier aan. Hele dagen en nachten lag hij, in eerste instantie met Lais, later nog met Tis en het laatste jaar met Willem op de bank te dweilen
En Lais die hem vooral de eerste twee jaar altijd maar weer uitdaagde voor een spelletje/stoeipartij/tikkertje
Kloesje, Lais heeft heel bewust afscheid genomen van Mister, ze heeft meermaals aan zijn bek staan ruiken en heeft ook nog even bij hem gelegen. Ze weet echt dat hij er niet meer is volgens mij, ze is hem ook niet aan het zoeken. Het opvallende is dat ze sinds maandagavond steeds op de blauwe bank ligt, de bank waar Mister en Willem altijd lagen, zij lag normaal meestal op de rode bank ( of op een gigantische stapel kussens, prinses op de erwt). Ik weet niet of ze nu echt bewust Willem opzoekt, maar het lijkt er wel op.
Verder is het echt zo fijn de andere dieren nog om ons heen te hebben, er gaat echt een troost vanuit vind ik. Natuurlijk neemt dat het verdriet en het gemis niet weg, maar als je dan zit te janken en zij komt je tranen van je gezicht lebberen dan geeft dat wel even een lach en breekt dat toch even. Zo ook op het moment dat we Mister naar zijn plekje brachten gisteren: dan lopen er twee katten geïnteresseerd mee en is het toch mooi om te zien hoe het leven letterlijk doorgaat.
Lunatic, dat is inderdaad zo vreselijk lief hè als ze iets in de bek nemen met begroeten. Ik kende het helemaal niet (tot ik het van Rietje las) maar wat was dat leuk! Ook tussendoor pakte hij geregeld even zijn bal om hem te komen laten zien
Ach miriam, mooi dat Tibbe altijd zo met zijn todje aankwam en herkenbaar dat als hij niet snel genoeg zijn eerste keus kon vinden (dan zag je hem zoeken zeker hè) hij dan maar even wat anders pakte
Arline, ja stom hè, ik had echt een bepaald beeld bij het afscheid en vond het zo moeilijk dat dat nu ineens niet meer kon. Ik had nog speciaal voor hem een reep heel pure chocolade liggen (als het kon jatte hij die
Poe Ptje, ook jouw post komt bij mij heel erg binnen. Tranen bij jouw zin dat hij bij ons het prachtige boek ''Toen kwam ik thuis'' heeft geschreven...
S@ndr@, echt precies dat: wat zit hij toch ontzettend diep in ons hart!
Nogmaals heel erg bedankt voor jullie reacties, het is echt heel fijn om ze te lezen
- hakunamatata
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Hier geen moeite gehad met lezen hoor. Sterker nog, je schrijfstijl is prettig als altijd en er zit zoveel liefde in dat het helemaal niet voelde als veel tekst. Zo voelde het voor jou goed dus is het goed. Gewoon mooi geschreven en prachtige foto's erbij van je geweldige horizonvervuiler die een bijzonder plekje heeft in jullie hart 
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~

- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Er spreekt een ontzettende liefde uit je stukken. Ik kan je alleen maar sterkte wensen. 
- lucie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
- Aantal honden: 5
ben je gek, helemaal niet te lang (en scrollen hoefde ik ook niet)! een byzondere hond verdient een byzonder verhaal, en dat was het
het deed me wel een beetje aan mijn eigen Douscha denken; zij stierf niet lang na mijn moeder, die zo vreselijk gek op haar was geweest. Dubbel verdriet voor mij natuurlijk, maar ergens geloof ik niet dat dit toevallig was. Zeker niet omdat Douscha's dood totaal onverwacht kwam, net als bij Mister.
15 is wel een prachtige leeftijd gelukkig.
het deed me wel een beetje aan mijn eigen Douscha denken; zij stierf niet lang na mijn moeder, die zo vreselijk gek op haar was geweest. Dubbel verdriet voor mij natuurlijk, maar ergens geloof ik niet dat dit toevallig was. Zeker niet omdat Douscha's dood totaal onverwacht kwam, net als bij Mister.
15 is wel een prachtige leeftijd gelukkig.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
ik vind het fijn dat lange im, heb het met een glimlach en wat tranen gelezen.
wat heeft ie het fijn gehad bij jullie zamunda en wat zul je hem missen met zijn herdergefluit, zijn prikoren en zijn ordnung muss sein.
ik wens jullie veel sterkte, want ook al is het goed en zat het er aan te komen, het voldongen feit accepteren is en blijft moeilijk, net zoals de leegte die mistertje achterlaat groot zal zijn.
dikke knuffel voor jullie allebei
dag jochie, wat is er veel van je gehouden!
wat heeft ie het fijn gehad bij jullie zamunda en wat zul je hem missen met zijn herdergefluit, zijn prikoren en zijn ordnung muss sein.
ik wens jullie veel sterkte, want ook al is het goed en zat het er aan te komen, het voldongen feit accepteren is en blijft moeilijk, net zoals de leegte die mistertje achterlaat groot zal zijn.
dikke knuffel voor jullie allebei
dag jochie, wat is er veel van je gehouden!

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
wow wat een ontroerend verhaal! ik heb het in etappes gelezen, want ik zit op mijn werk en de tranen rollen anders over mijn wangen...staat zo raar
Wat mooi en liefdevol hoe je over Mister schrijft en ook boeiend om te lezen en te zien hoe hij bij jullie is gekomen en hoe hij is opgeknapt! Ik heb hem mogen ontmoeten en vond het echt een grote lieverd!
Meis, heel veel sterkte samen met je man, weet dat hij bij jullie nog een paar geweldige jaren heeft gehad en geef Willem een knuffel van me! Lais ook, maar voorzichtig want die is een beetje eng
Wat mooi en liefdevol hoe je over Mister schrijft en ook boeiend om te lezen en te zien hoe hij bij jullie is gekomen en hoe hij is opgeknapt! Ik heb hem mogen ontmoeten en vond het echt een grote lieverd!
Meis, heel veel sterkte samen met je man, weet dat hij bij jullie nog een paar geweldige jaren heeft gehad en geef Willem een knuffel van me! Lais ook, maar voorzichtig want die is een beetje eng

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
- Jeannet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie, schapendoes en een chodsky pes
wat een mooi en liefdevol eerbetoon heb je geschreven over je Mistertje.
Ik vind je schrijfstijl erg prettig om te lezen, dus ik had er ook totaal geen moeite mee dat deze IM lang is. Ik vind het juist wel prettig, er spreekt alleen maar heel veel liefde uit
heel veel sterkte
Ik vind je schrijfstijl erg prettig om te lezen, dus ik had er ook totaal geen moeite mee dat deze IM lang is. Ik vind het juist wel prettig, er spreekt alleen maar heel veel liefde uit
heel veel sterkte
- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Met ontroering heb ik alles gelezen.
Vanaf de komst van Mister heb ik hem altijd "gevolgd", en van jouw verhalen over hem genoten.
Heel veel sterkte met het gemis!
Maar jullie hebben hem gouden laatste jaren gegeven!
Vanaf de komst van Mister heb ik hem altijd "gevolgd", en van jouw verhalen over hem genoten.
Heel veel sterkte met het gemis!
Maar jullie hebben hem gouden laatste jaren gegeven!
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Wat heb je liefdevol over hem geschreven. Zo intens duidelijk hoe de knappe, oude heer was.
Tranen over mijn wangen bij het lezen van 'daar ging je dan, daar was je dan ineens weg'. Ik herken het zó. En dat moment is zó pijnlijk. Zó definitief ineens.
Heel veel sterkte
Tranen over mijn wangen bij het lezen van 'daar ging je dan, daar was je dan ineens weg'. Ik herken het zó. En dat moment is zó pijnlijk. Zó definitief ineens.
Heel veel sterkte

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole