Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gezocht: opvang Gimmick *gevonden*
Moderator: moderatorteam
- Gimmick
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Gezocht: opvang Gimmick *gevonden*
Gezocht: een plek waar onze Gimmick 12 dagen kan logeren tijdens onze zomervakantie.
Harde eisen: geen contact met andere honden, veilige hoge hekken, liefste in een kennel, absoluut geen mogelijkheid tot ontsnappen aangezien ze een notoire weg loper is en ze deuren kan openen.
Geen katten of "groot vee" in de buurt...
Afstand maakt me helemaal niks uit als ze maar goed en veilig zit.
Helaas kan mijn vaste adres voor haar niet oppassen en zijn we gebonden aan de maand augustus.
Harde eisen: geen contact met andere honden, veilige hoge hekken, liefste in een kennel, absoluut geen mogelijkheid tot ontsnappen aangezien ze een notoire weg loper is en ze deuren kan openen.
Geen katten of "groot vee" in de buurt...
Afstand maakt me helemaal niks uit als ze maar goed en veilig zit.
Helaas kan mijn vaste adres voor haar niet oppassen en zijn we gebonden aan de maand augustus.
Laatst gewijzigd door Gimmick op 14 jun 2017 16:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Gezocht: opvang Gimmick. (Augustus)
Een pension?

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
- Gimmick
- Zeer actief
Re: Gezocht: opvang Gimmick. (Augustus)
Particulier wil ik eigenlijk ook niet.
Want ze is geen hond die in 2 weken gaat aarden in een nieuw huis en de mensen moeten een forse aanpassing doen die met 1 moment niet opletten voor grote gevolgen kan zorgen.
Ze is een kennel gewend (zit hier overdag ook buiten) dus ik wil eigenlijk voor mijn eigen gemoedsrust en de veiligheid van haar en de omgeving dat ze ergens in een pension komt waar ze bijna niet in handen is.
Balen is alleen dat het vol hoogseizoen is en ik nu pas weet dat mijn vaste adres niet kan.
Want ze is geen hond die in 2 weken gaat aarden in een nieuw huis en de mensen moeten een forse aanpassing doen die met 1 moment niet opletten voor grote gevolgen kan zorgen.
Ze is een kennel gewend (zit hier overdag ook buiten) dus ik wil eigenlijk voor mijn eigen gemoedsrust en de veiligheid van haar en de omgeving dat ze ergens in een pension komt waar ze bijna niet in handen is.
Balen is alleen dat het vol hoogseizoen is en ik nu pas weet dat mijn vaste adres niet kan.
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Re: Gezocht: opvang (pension) Gimmick. (Augustus)
Ik heb destijds Xantos naar Lavaro in Apeldoorn gedaan. Zelfde eisen met toevoeging dat er ook geen mensen bij mochten. Weet niet of ze alleen nog plek hebben in aug. Ze hebben nl maar een paar van dit soort kennels.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Gimmick
- Zeer actief
Helaas die hebben geen plek meer...malinois schreef:Ik heb destijds Xantos naar Lavaro in Apeldoorn gedaan. Zelfde eisen met toevoeging dat er ook geen mensen bij mochten. Weet niet of ze alleen nog plek hebben in aug. Ze hebben nl maar een paar van dit soort kennels.
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
OK, dan moet zij dus mee op vakantieGimmick schreef:Helaas die hebben geen plek meer...malinois schreef:Ik heb destijds Xantos naar Lavaro in Apeldoorn gedaan. Zelfde eisen met toevoeging dat er ook geen mensen bij mochten. Weet niet of ze alleen nog plek hebben in aug. Ze hebben nl maar een paar van dit soort kennels.

- Gimmick
- Zeer actief
Dat is helaas geen optie.mosquito1980 schreef:OK, dan moet zij dus mee op vakantieGimmick schreef:Helaas die hebben geen plek meer...malinois schreef:Ik heb destijds Xantos naar Lavaro in Apeldoorn gedaan. Zelfde eisen met toevoeging dat er ook geen mensen bij mochten. Weet niet of ze alleen nog plek hebben in aug. Ze hebben nl maar een paar van dit soort kennels.
Als ik geen oppas kan vinden betekend het dat we de vakantie moeten annuleren.
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Mijn honden gaan voor dagopvang altijd naar het Hondenhotel in Rhenen.
http://www.hethondenhotel.com
Het is een soort asielsituatie met kleinere binnen- en buitenkennels per hond (of in mijn geval tweetal), en ze gaan een paar keer per dag op een speelweitje. Lucca en Dalí gaan er in ieder geval met veel plezier heen.
Ik weet niet zeker of ze in het hoogseizoen nog ruimte hebben, en Gimmick zal wel andere honden kunnen zien. Zie ook de foto's op de site.
Misschien/hopelijk kan je er iets mee. Succes met je zoektocht!
http://www.hethondenhotel.com
Het is een soort asielsituatie met kleinere binnen- en buitenkennels per hond (of in mijn geval tweetal), en ze gaan een paar keer per dag op een speelweitje. Lucca en Dalí gaan er in ieder geval met veel plezier heen.
Ik weet niet zeker of ze in het hoogseizoen nog ruimte hebben, en Gimmick zal wel andere honden kunnen zien. Zie ook de foto's op de site.
Misschien/hopelijk kan je er iets mee. Succes met je zoektocht!

vroeger brachten we onze argentijnen naar pension hoevekestijn : http://www.hoevekestijn.nl
een vriendin had toen der tijd staffords en bracht deze altijd daarheen omdat ze toen veel know how hadden in dit soort rassen en die gaf toen dit adres,
en je kon toen regelen dat je hond niet buiten de kennel kwam,maar dit is voor jullie ver weg en je zou moeten vragen of dat nog steeds zo werkt bij hun,ik heb het wel over begin jaren 2000 dat ik mijn honden daar bracht,maar er was veel bespreekbaar,ook met voer enz
een vriendin had toen der tijd staffords en bracht deze altijd daarheen omdat ze toen veel know how hadden in dit soort rassen en die gaf toen dit adres,
en je kon toen regelen dat je hond niet buiten de kennel kwam,maar dit is voor jullie ver weg en je zou moeten vragen of dat nog steeds zo werkt bij hun,ik heb het wel over begin jaren 2000 dat ik mijn honden daar bracht,maar er was veel bespreekbaar,ook met voer enz

- *Skye*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
De Lindenberg in Etten-Leur is een heel goed en fijn pension. Ze zitten daar in een kennel met buitenkennel. Meestal zetten ze 2 honden bij elkaar maar als je aangeeft dat dat niet kan doen ze dat niet. Ze gaan drie keer per dag op een grote wei. Ze doen dit dmv sluizen. Kennel open/ hek wei open/ alle andere hekken en deuren zitten dicht, zo gaat de hond naar de wei en kunnen ze niet weglopen. Ik heb daar een rondleiding gekregen en als ik het goed herinner zijn alle hekken heel hoog. Het enige nadeel is misschien dat ze wel langs andere kennels zou moeten lopen waar honden in zitten. Ik weet niet of dat een probleem zou zijn? Ik zie er regelmatig foto's van honden voorbijkomen op Facebook die alleen op de wei zitten dus ik neem aan dat ze ervaring hebben met honden die gescheiden moeten blijven van andere honden.
Je zou ze eens kunnen bellen wat de mogelijkheden zijn. Al bedenk ik me ineens dat de kans dat ze plek hebben vrij klein is.
Je zou ze eens kunnen bellen wat de mogelijkheden zijn. Al bedenk ik me ineens dat de kans dat ze plek hebben vrij klein is.
- Tineke
- Zeer actief
Als de pensions vol zitten is iemand in je huis dan geen optie of durf je dat niet aan. Daar zijn ook wel wat mogelijkheden in volgens mij.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- Borisje
- Actief
- Mijn ras(sen): Podenco kruising
Welke data in augustus gaat het om? Ik werk in het dierenasiel in Utrecht en we hebben ook een aantal kennels pension.
Honden hebben een eigen binnen en buitenkennel en komen niet met andere honden op het speelveld. Hekken op de velden zijn 220m hoog en juist om deze redenen komen er veel spa's in het pension, dus het voorzichtigheid en ervaring zit het wel goed.
Eind juli tot begin augustus zitten we echter al vol..
Honden hebben een eigen binnen en buitenkennel en komen niet met andere honden op het speelveld. Hekken op de velden zijn 220m hoog en juist om deze redenen komen er veel spa's in het pension, dus het voorzichtigheid en ervaring zit het wel goed.

- Gimmick
- Zeer actief
Het gaat om 11 tm 22 augustus.Borisje schreef:Welke data in augustus gaat het om? Ik werk in het dierenasiel in Utrecht en we hebben ook een aantal kennels pension.
- Gimmick
- Zeer actief
Gimmick is enorm waaks over eigen terrein.Tineke schreef:Als de pensions vol zitten is iemand in je huis dan geen optie of durf je dat niet aan. Daar zijn ook wel wat mogelijkheden in volgens mij.
En daarnaast liggen de hekken er hier dan uit door een enorme verbouwing die dan halverwege is.
Dus het is niet ideaal dan.
- Gimmick
- Zeer actief
Ik heb ze een bericht gestuurd...*Skye* schreef:De Lindenberg in Etten-Leur is een heel goed en fijn pension. Ze zitten daar in een kennel met buitenkennel. Meestal zetten ze 2 honden bij elkaar maar als je aangeeft dat dat niet kan doen ze dat niet. Ze gaan drie keer per dag op een grote wei. Ze doen dit dmv sluizen. Kennel open/ hek wei open/ alle andere hekken en deuren zitten dicht, zo gaat de hond naar de wei en kunnen ze niet weglopen. Ik heb daar een rondleiding gekregen en als ik het goed herinner zijn alle hekken heel hoog. Het enige nadeel is misschien dat ze wel langs andere kennels zou moeten lopen waar honden in zitten. Ik weet niet of dat een probleem zou zijn? Ik zie er regelmatig foto's van honden voorbijkomen op Facebook die alleen op de wei zitten dus ik neem aan dat ze ervaring hebben met honden die gescheiden moeten blijven van andere honden.
- Gimmick
- Zeer actief
Het ziet er tot nu toe niet naar uit dat ik haar nog ergens kwijt kan...
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Contacteer:
- Gimmick
- Zeer actief
Dat hek.om het buiten veld neemt ze met twee ogen dicht en half kreupelEstherK schreef:Is dit wellicht wat? http://www.sennyards.nl/index.php?section=40

Ze klimt vanuit stilstand over 1.80m heen.
- Gimmick
- Zeer actief
Er is een kleine mogelijkheid dat ze terecht kan bij de fokker.
Dat is wel echt ver weg maar dat wordt dan even een dagje op en neer.
Dat is wel echt ver weg maar dat wordt dan even een dagje op en neer.
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Contacteer:
Gimmick schreef:Dat hek.om het buiten veld neemt ze met twee ogen dicht en half kreupelEstherK schreef:Is dit wellicht wat? http://www.sennyards.nl/index.php?section=40![]()
Ze klimt vanuit stilstand over 1.80m heen.

- Gimmick
- Zeer actief
Ja dat maakt het ook echt wel ingewikkeld.EstherK schreef:Gimmick schreef:Dat hek.om het buiten veld neemt ze met twee ogen dicht en half kreupelEstherK schreef:Is dit wellicht wat? http://www.sennyards.nl/index.php?section=40![]()
Ze klimt vanuit stilstand over 1.80m heen.![]()
Maar ik ga heel hard hopen dat ze even terug kan bij de fokker.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Bulldog
De Lindenhoeve in Klaaswaal neemt ook staffords etc. Maar of ze ruimte hebben in het hoogseizoen?
- Hylos
- Zeer actief
Adventure in Kootstertille misschien?
http://dierenpensionadventure.nl
Bij FAQ kun je lezen over honden die niet bjj andere honden kunnen. Ze hebben veel speelvelden met hoge hekken. Op FB staan eventueel veel afbeeldingen.
Ik zit met hetzelfde euvel (al heeft Xavi geen ontsnappingsdrang en issie sowieso flink rustiger geloof ik
) maar ik overweeg ook om hem hier eens te brengen. Ben alleen bang dat ie het zelf niks vindt. 
http://dierenpensionadventure.nl
Bij FAQ kun je lezen over honden die niet bjj andere honden kunnen. Ze hebben veel speelvelden met hoge hekken. Op FB staan eventueel veel afbeeldingen.
Ik zit met hetzelfde euvel (al heeft Xavi geen ontsnappingsdrang en issie sowieso flink rustiger geloof ik

- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Die van mij gaan altijd naar Borkel (vlakbij Valkenswaard), naar een boer die er een hondenpension bij heeft. Mijn honden krijgen daar altijd een kennel met een eigen buitenren, daarnaast heeft hij meerdere buitenrennen waar ze individueel naartoe gaan als je dat wil.
Maar volgens mij woon jij ver uit de buurt, dus weet niet of dat een optie is?
Geen idee of er dan nog plek is, maar als je interesse hebt kan ik je het telefoonnummer wel geven.
Met Numa ging het daar altijd prima, die had ik echt niet naar een pension durven brengen waar er een risico was dat hij in aanraking zou zijn gekomen met andere honden. Hij heeft ook een hele tijd een pitbull met een aanlijngebod van een toenmalige cliënt van me opgevangen doordeweeks, als deze cliënt in Amsterdam moest werken.
Geen idee of er dan nog plek is, maar als je interesse hebt kan ik je het telefoonnummer wel geven.
Met Numa ging het daar altijd prima, die had ik echt niet naar een pension durven brengen waar er een risico was dat hij in aanraking zou zijn gekomen met andere honden. Hij heeft ook een hele tijd een pitbull met een aanlijngebod van een toenmalige cliënt van me opgevangen doordeweeks, als deze cliënt in Amsterdam moest werken.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Gimmick
- Zeer actief
Ik woon net onder Groningen maar afstand is het probleem.niet.Inge schreef:Die van mij gaan altijd naar Borkel (vlakbij Valkenswaard), naar een boer die er een hondenpension bij heeft. Mijn honden krijgen daar altijd een kennel met een eigen buitenren, daarnaast heeft hij meerdere buitenrennen waar ze individueel naartoe gaan als je dat wil.
Als ik weet dat ze er veilig zit en voldoende zorg krijgt dan ben ik bereid om er een volledige dag voor te rijden....
Ik wil geen risico's lopen. Vind het al dood eng om haar uit handen te geven, dus dan liever heel erg zeker zijn en ver rijden dan halverwege mijn vakantie te horen krijgen dat er een incident heeft plaats gevonden.
(Had je ook een bericht in messenger gestuurd

- *Esther
- Zeer actief
Augustus is gewoon hoogseizoen.
Je bent echt veel te laat voor een plekje in een dierenpension. Voor vaste klanten is er al geen plek meer.
Je bent echt veel te laat voor een plekje in een dierenpension. Voor vaste klanten is er al geen plek meer.
- Gimmick
- Zeer actief
Ja dat begrijp ik ook*Esther schreef:Augustus is gewoon hoogseizoen.
Maar ja als je oppas door omstandigheden niet meer kan dan moet je wat hè en niet geschoten is altijd mis.
Vakantie afzeggen kan altijd nog.
Heb wat opties nog gekregen die ik kan bellen.
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
Storm is een keer bij happy stay geweest in hoog seizoen dat ging heel goed.
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Wat ik ook in het topic op fb heb gezegd, Kerbert dierenasiel Ijmuiden.

- Borisje
- Actief
- Mijn ras(sen): Podenco kruising
Ik ga maandag even voor je kijken of er nog plek is, zo ja, laat ik het wel weten!