Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Senna1 schreef:kijk maar in m'n onderschrift!
Trouwens geen aanrader om DD''s via de vondst aan te schaffen
waarom niet? zitten ook goei fokkers tussen die geoon zo adverteren hoor wil niet bij defeniete zeggen dat het gelijk een tering zooitje is,lekker makkelijk
of dat het via een ras vereneging zalig maken is
vind het een beetje een bekrompen gedachten
waarom niet? zitten ook goei fokkers tussen die geoon zo adverteren hoor wil niet bij defeniete zeggen dat het gelijk een tering zooitje is,lekker makkelijk
mol
zaligmakend via een Rasverenigingen?
gelijk een teringzooi?
waar heb je het over?
britty schreef:jongens, jongens, ik wou het alleen ff weten hoor, ben niet van plan een dd aan te schaffen, al vind ik ze geweldig!
sssttt, hier wordt een misschien beginnetje gemaakt voor een lekkere felle discussie. da's een kunst op zich waarbij de initiators zeker niet gestoord mogen worden !
britty schreef:jongens, jongens, ik wou het alleen ff weten hoor, ben niet van plan een dd aan te schaffen, al vind ik ze geweldig!
sssttt, hier wordt een misschien beginnetje gemaakt voor een lekkere felle discussie. da's een kunst op zich waarbij de initiators zeker niet gestoord mogen worden !
alsof die zich door iets of iemand dan ook zullen laten storen...
misschien is "denk niet wit... denk niet zwart.... denk niet zwart-wit...." hier wel een passende kreet nog
En Mol, denk je zelf nu ook niet wat bekrompen? Alsof je als aspirant-pupkoper alleen maar de keus hebt uit een rasvereniging of een advertentiekrantje...
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
mol
zaligmakend via een Rasverenigingen?
gelijk een teringzooi?
waar heb je het over?
alsof die zich door iets of iemand dan ook zullen laten storen...
misschien is "denk niet wit... denk niet zwart.... denk niet zwart-wit...." hier wel een passende kreet nog
En Mol, denk je zelf nu ook niet wat bekrompen? Alsof je als aspirant-pupkoper alleen maar de keus hebt uit een rasvereniging of een advertentiekrantje...
nee dat zeg iktoch niet ik geef alleen aan dat je best top kwaliteid uit adverteerkrantje kan halen
dat zeg ik ,en dat je er ook rommel kan hale ja tuurlijk maar dat is bij een ravereneging ook zo ,dus een vergelijk tussen 2
[quote="britty"]wie weet wat een harlekijn is bij duitse dogggen?
quote]
Dat is dus de kleur (goed he ik blijf ontopic )
Senna si een harlekijn maar Milk ook (die witzwarte uit mijn onderschrift) Jip 007 verzameld ze, die heeft er heel wat rondlopen
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
britty schreef:wie weet wat een harlekijn is bij duitse dogggen?
Senna si een harlekijn maar Milk ook (die witzwarte uit mijn onderschrift) Jip 007 verzameld ze, die heeft er heel wat rondlopen
britty schreef:wie weet wat een harlekijn is bij duitse dogggen?
quote]
is weer is wat anders dan postzegeltjes he
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.