Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoi...wij hebben sinds ruim een week een hele lieve heerlijke Bordeaux Dog pup. Het is een lieve schat...volgende week ga ik voor het eerst met hem naar puppiecursus... Nu lijkt het me leuk als er meer mensen hier zijn met dit Ras..gewoon om lekker eens wat ervaringen uit te wisselen...
Hoi onze Bordeaux heeft geen stamboom. We zijn wel bij verschillende fokkers wezen kijken maar zijn uiteindelijk toch gevallen voor een pup van een kennis van ons. We hebben zowel vader en moeder gezien. Voor beide is het het eerste nest. Hij is nu bijna 15 weken oud . We waren meteen verliefd en toen was de keuze dus niet moeilijk. Ik zal het weekend eens foto's maken dan zal ik ze plaatsen.
dan heb ik niks gezegt. komt waarschijnlijk omdat ik dit onderwerp verderop opgezocht had en gereageert en het berichtje nu weer bovenaan kwam te staan, vandaar dacht ik dat het tegen mij was.
maar vragen staat vrij hoor.
weet dat het geen gezond ras is helaas, maar het zijn voor mij wel honden met een heel prettig karakter, en we hebben het geluk dat ze hier lekker actief zijn.
mee wel een Amerikaanse Bulldog maar mn beste vriend heeft er een gehad en krijgt als het goed gaat binnenkort weer een pup.. die vorige was ook bijna iedere dag bij ons. dus pup zal ook wel veel hier komen ze zijn geweldig...maar de AB ook :p:
Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)