Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Working Lurchers

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Working Lurchers

Ongelezen bericht door sbientje »

wat een aparte manier zo met die fretten, wist niet dat dat zo ging! Die honden staan ook echt te wachten tot die konijnen eruit komen.

Wat een benenbrekend terrein, vind het wel mooi om te zien hoe die honden daar overheen vliegen. Zou er nooit eentje een poot breken? dat moet toch bijna wel
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Snelle en behendige honden! Grappig ook met die fret, ze zouden er ook best teckeltjes voor kunnen gebruiken. :mrgreen:
Al blijf ik het toch een akelig gezicht vinden, zo'n hangend levenloos konijntje :schrik:
wolvster
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door wolvster »

Prachtig toch?
Honden die doen waar ze voor gefokt zijn, mooier kan het bijna niet!
En wat een teamwork met die fretten!

En een konijnenplaag heb je zo, zeker in dat soort gebieden.
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Oh maar het zal vast nodig zijn, maar dat maakt het voor mij nog steeds geen leuk beeld om naar te kijken. :mrgreen:
tobi__
Zeer actief
Mijn ras(sen): welsh corgi pembroke
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tobi__ »

Mooi in elkaar gezet zeg met die muziek eronder. Bijzonder om te zien! En dat die fretten zo goed helpen; gaaf.
_Esmee
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

sbientje schreef:wat een aparte manier zo met die fretten, wist niet dat dat zo ging! Die honden staan ook echt te wachten tot die konijnen eruit komen.

Wat een benenbrekend terrein, vind het wel mooi om te zien hoe die honden daar overheen vliegen. Zou er nooit eentje een poot breken? dat moet toch bijna wel
Ik denk dat het onwijs mee valt. Ze zijn heel licht en hun poten zijn in verhouding veel sterker dan die van zwaardere rassen.
Kiwi op kelpiespeed kan ook hele rare fratsen uithalen maar dat veert net zo makkelijk uit. Verschrikkelijk potig en licht. Laatst nog is ze bij de schapen op snelheid uitgeflankt en heeft een veerooster over het hoofd gezien. Ze ging driewerf over de kop, ik stond met samengeknepen billen maar ze werkte gewoon door :80:
Afbeelding
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Lothian »

Wat een schitterend filmpje met voor de verandering een prettig muziekje eronder.
Youtube begon vanzelf eem filmpje daarna af te spelen met dezelfde inhoud maar ditmaal ook een oude zwartwitte lurcher erbij. Die doet een beetje voor spek en bonen mee wanneer het op rennen aankomt :mrgreen: maar mag aan het einde twee konijnen grijpen die in een net terecht komen. Met zijn lieve grijze snoet. https://youtu.be/YpBICc7dgLs
Afbeelding
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Lothian schreef:Wat een schitterend filmpje met voor de verandering een prettig muziekje eronder.
Youtube begon vanzelf eem filmpje daarna af te spelen met dezelfde inhoud maar ditmaal ook een oude zwartwitte lurcher erbij. Die doet een beetje voor spek en bonen mee wanneer het op rennen aankomt :mrgreen: maar mag aan het einde twee konijnen grijpen die in een net terecht komen. Met zijn lieve grijze snoet. https://youtu.be/YpBICc7dgLs
De enige juiste manier om dergelijke honden te houden :ok: Lekker laten werken. Dat grijze snoetje is heerlijk ja.
Crescent
Zeer actief

Ongelezen bericht door Crescent »

wat ontzettend knap, konijn is zo ongeveer het moeilijkste wild om aan te nemen omdat het zo snel is en zich zo goed verstopt
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”