Voor jullie een dikke knuffel

Moderator: moderatorteam
Lief schreef:Het is zwaar te verteren hoor, dat je updates krijgt van een happy Shadow waarvan je weet dat het niet meer bij jou zo kan zijn. Ik heb er heel veel verdriet van en ben tegelijkertijd ook kwaad dat het dus zo kan lopen. Veroordeeld zonder proces...het zou niet moeten mogen maar het is aan de orde van de dag.
Het moet hartverscheurend zijn, en ik snap er ook geen jota van. Totale willekeur als je alle andere incidenten hoort en leestLief schreef:Het is zwaar te verteren hoor, dat je updates krijgt van een happy Shadow waarvan je weet dat het niet meer bij jou zo kan zijn. Ik heb er heel veel verdriet van en ben tegelijkertijd ook kwaad dat het dus zo kan lopen. Veroordeeld zonder proces...het zou niet moeten mogen maar het is aan de orde van de dag.
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Het is ook erg oneerlijkLief schreef:Het is zwaar te verteren hoor, dat je updates krijgt van een happy Shadow waarvan je weet dat het niet meer bij jou zo kan zijn. Ik heb er heel veel verdriet van en ben tegelijkertijd ook kwaad dat het dus zo kan lopen. Veroordeeld zonder proces...het zou niet moeten mogen maar het is aan de orde van de dag.
En die ogenschijnlijke willekeur is wat mij nog het meeste boos maaktSas schreef:mosterd na de maaltijd maar lees dit eens. Wàt een willekeur...
http://www.ad.nl/woerden/bejaarde-bep-8 ... ~a4b5591d/
Nou inderdaad onvoorstelbaar die verschillenAnja schreef:Ik las het vanmiddag ook en dacht gelijk aan dit topic.
Schandalig dat er zoveel verschil is
Ik snap het ook niet helemaal omdat in dat ad artikel van de vorige pagina staat: "Lief schreef:Kom je thuis na je vakantie, weer een brief van die advocaat in de bus...
Dat wordt dus weer de rechtsbijstand bellen.
Ik word er nu al weer moe van:
- een strafzaak -> moet ik mij gaan verdedigen maar krijg niets te horen over wat tegenpartij verklaard omdat ik 'verdachte' ben.
ik vraag me dan altijd af "degene die altijd gillen om zware maatregelen"is dit wat je iemand gunt ,..... moet t nog zwaarder, hoeveel ellende wil je iemand aandoen, .........PFFFFF...... ik blijf erbij, als het ooit gebeurt dan laat ik mijn hond zelf inslapen klaar ermee, dit wordt een ondoordringbaar oerwoud en het duurt tijden voor je überhaupt alles op een rij hebt en afgehandeldTineke schreef:Nou inderdaad onvoorstelbaar die verschillenAnja schreef:Ik las het vanmiddag ook en dacht gelijk aan dit topic.
Nou inslapen gaat mij wel ver, zeker als het geen oude hond is. Een hond kijkt er anders tegen aan hoor, ja die moet misschien drie weken in pension, en daarna is het bekijken hoe en wat. Maar ik denk dat Shadow, bijvoorbeeld, nu een goede plek heeft, en nog een heel aantal jaar gelukkig kan zijn.S@ndr@ schreef:ik vraag me dan altijd af "degene die altijd gillen om zware maatregelen"is dit wat je iemand gunt ,..... moet t nog zwaarder, hoeveel ellende wil je iemand aandoen, .........PFFFFF...... ik blijf erbij, als het ooit gebeurt dan laat ik mijn hond zelf inslapen klaar ermee, dit wordt een ondoordringbaar oerwoud en het duurt tijden voor je überhaupt alles op een rij hebt en afgehandeldTineke schreef:Nou inderdaad onvoorstelbaar die verschillenAnja schreef:Ik las het vanmiddag ook en dacht gelijk aan dit topic.
en die nasleep zal ook blijven als de hond ingeslapen is, helaasEmma schreef:Nou inslapen gaat mij wel ver, zeker als het geen oude hond is. Een hond kijkt er anders tegen aan hoor, ja die moet misschien drie weken in pension, en daarna is het bekijken hoe en wat. Maar ik denk dat Shadow, bijvoorbeeld, nu een goede plek heeft, en nog een heel aantal jaar gelukkig kan zijn.S@ndr@ schreef:ik vraag me dan altijd af "degene die altijd gillen om zware maatregelen"is dit wat je iemand gunt ,..... moet t nog zwaarder, hoeveel ellende wil je iemand aandoen, .........PFFFFF...... ik blijf erbij, als het ooit gebeurt dan laat ik mijn hond zelf inslapen klaar ermee, dit wordt een ondoordringbaar oerwoud en het duurt tijden voor je überhaupt alles op een rij hebt en afgehandeldTineke schreef:Nou inderdaad onvoorstelbaar die verschillenAnja schreef:Ik las het vanmiddag ook en dacht gelijk aan dit topic.
In tegenstelling tot TS, voor de eigenaar zo'n nasleep met heel veel stress en tijd wat erin gaat zitten, en onzekerheid, omdat je gewoon niet precies weet hoe je dit aan moet pakken.
Lief schreef:Kom je thuis na je vakantie, weer een brief van die advocaat in de bus...
- een strafzaak -> moet ik mij gaan verdedigen maar krijg niets te horen over wat tegenpartij verklaard omdat ik 'verdachte' ben
- een gemeente die een gebod oplegt met teksten alsof het vaststaat dat Shadow gebeten heeft....-> moet ik bezwaar op aantekenen
- een opslagfaciliteit waaruit mijn hond niet goed terugkomt -> moet ik een klacht bij gaan neerleggen
- een fanatieke letselschadeadvocaat die niet snapt dat hij pas in beeld komt als de strafzaak is afgerond
Ondertussen heeft Shadow het prima bij zijn nieuwe baas. Ik krijg foto's en filmpjes van een blije hond die ik weer begin te herkennen als het blije ei dat ik altijd had.
je hebt voor de strafzaak toch een advocaat? Die kan echt wel het dossier opvragen ( geloof me, ik werk in die business) en wat betreft de letselschadeadvocaat: dat staat los van de strafzaak *, die kan inderdaad nu al in aktie komen.Lief schreef:Kom je thuis na je vakantie, weer een brief van die advocaat in de bus...
- een strafzaak -> moet ik mij gaan verdedigen maar krijg niets te horen over wat tegenpartij verklaard omdat ik 'verdachte' ben
- een gemeente die een gebod oplegt met teksten alsof het vaststaat dat Shadow gebeten heeft....-> moet ik bezwaar op aantekenen
- een opslagfaciliteit waaruit mijn hond niet goed terugkomt -> moet ik een klacht bij gaan neerleggen
- een fanatieke letselschadeadvocaat die niet snapt dat hij pas in beeld komt als de strafzaak is afgerond
Ondertussen heeft Shadow het prima bij zijn nieuwe baas. Ik krijg foto's en filmpjes van een blije hond die ik weer begin te herkennen als het blije ei dat ik altijd had.