Over 2 dagen leeft Takkie alweer een half jaar zonder tong! Voor de gelegenheid heb ik een nieuw filmpje van hem gemaakt. Zo zie je dat hij niet alleen leeft, maar ook gewoon echt LEEFT zoals het hoort voor een hondje zoals hij. Plezier heeft hij genoeg gelukkig. Dit filmpje gaat over een wandeling verleden week waarbij we een stel ganzen tegenkomen...
(De eerste 30 seconden is hetzelfde intro als het eerste filmpje, maar daarna komt een ander filmpje)
Ook heb ik nu goed Facebook contact met Patricia en Emmia, van wie Caine is, de tongloze hond waardoor ik toen heb besloten toch door te gaan en hem niet te laten inslapen. Dat ene vage filmpje dat Marco toen hier postte van Caine heeft Takkie's leven gered. De boxer Caine leeft nog steeds, is inmiddels 6 jaar en heeft meer dan de helft van zijn leven geen tong meer. Hij heeft wel ook al weer zelf leren eten. Nu Takkie nog! Caine woont in de buurt van Chicago trouwens

Verder gaat het, zoals jullie al aanvoelen, gewoon nog erg goed hier. Het ritme en de routine zitten er goed in en het is nu zo'n beetje dagelijkse gang van zaken geworden. Ook ben ik bezig met een eigen blog voor Takkie, om zijn verhaal met de wereld te delen.
Veel plezier met het filmpje!
groetjes en wafjes,
Frank & Takkie