Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
man mishandelt hondenbazin
Moderator: moderatorteam
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
Re: man mishandelt hondenbazin
een blauwe plek is ook een inwendige bloeding he. Een journalist maakt een verhaaltje vaak sappiger dan het is.
daarom is het vaak ook gevaarlijk om alleen op zo'n kranten bericht af te gaan.
daarom is het vaak ook gevaarlijk om alleen op zo'n kranten bericht af te gaan.
-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat er getuigen zijn van het incident en dat er niet ingegrepen wordt.
Kom op zeg, als je allemaal "gezellig" aan het wandelen bent en je ziet dat een man een vrouw tegen de grond aan werkt, dan blijf je toch niet kijken hoe het afloopt, of pas na herhaaldelijk hulp geroep bel je 112.
Los van of het allemaal zo extreem is gegaan zoals nu in de pers wordt gezegd. Eerder ingrijpen had wellicht wat geholpen, en anderzijds snap ik ook dat als je ineens een hond in je schenen krijgt en je bent niet bang uitgevallen, dan reageer je toch ook op een hond. Je laat je toch ook niet zomaar bijten
, ik niet althans.
Kom op zeg, als je allemaal "gezellig" aan het wandelen bent en je ziet dat een man een vrouw tegen de grond aan werkt, dan blijf je toch niet kijken hoe het afloopt, of pas na herhaaldelijk hulp geroep bel je 112.
Los van of het allemaal zo extreem is gegaan zoals nu in de pers wordt gezegd. Eerder ingrijpen had wellicht wat geholpen, en anderzijds snap ik ook dat als je ineens een hond in je schenen krijgt en je bent niet bang uitgevallen, dan reageer je toch ook op een hond. Je laat je toch ook niet zomaar bijten
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Oké, je laat je niet bijten, als hij al gebeten is, maar dan geef je hooguit die hond een rotschop.blondie schreef:Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat er getuigen zijn van het incident en dat er niet ingegrepen wordt.
Los van of het allemaal zo extreem is gegaan zoals nu in de pers wordt gezegd. Eerder ingrijpen had wellicht wat geholpen, en anderzijds snap ik ook dat als je ineens een hond in je schenen krijgt en je bent niet bang uitgevallen, dan reageer je toch ook op een hond. Je laat je toch ook niet zomaar bijten, ik niet althans.
Je gaat als man toch geen vrouw slaan of schoppen.
En nadat ze al op de grond lag had hij kunnen stoppen.
Ik heb mijn buurvrouw en haar hond ook niks gedaan. Kwam geeneens in me op.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
irmaLeo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhond
Ja agressie komt veel voor helaas, ook meegemaakt, vreselijk. Jaren geleden, werd mijn ontzettende lieve zachte leo erg geschopt, alleen omdat ze kwam snuffelen. Meneer had een bange mechelaar bij zich, ik had het niet in de gaten, Ik zei er wat van, dat hij haar niet hoefde te schoppen meneer was behoorlijk agressief( ik was daarna inderdaad niet vriendelijk).. kreeg ik me toch een poeier met de vuist op mijn hoofd, ging bijna knock out. (ben maar een klein meisje he
)) Was net terug uit het ziekenhuis, paar dagen daarvoor hadden ze net een stent gezet in mijn hersenen, na een beroerte
) gelukkig bleef die zitten. Kon hij niet weten natuurlijk, maar er is veel agressie. Godzij dank nooit meer daar gezien, heel druk losloop gebied, en ja hond stond prima onder appel, was erg vriendelijk, niks probleem ook de mechelaar niet, maar ja... ik had haar terug moeten roepen, klopt, had het niet gezien... maar sommigen hebben wel een erg kort lontje hoor.
-
joline
- Zeer actief
Dat vind ik ook gestoord gedrag van die manirmaLeo schreef:Ja agressie komt veel voor helaas, ook meegemaakt, vreselijk. Jaren geleden, werd mijn ontzettende lieve zachte leo erg geschopt, alleen omdat ze kwam snuffelen. Meneer had een bange mechelaar bij zich, ik had het niet in de gaten, Ik zei er wat van, dat hij haar niet hoefde te schoppen meneer was behoorlijk agressief( ik was daarna inderdaad niet vriendelijk).. kreeg ik me toch een poeier met de vuist op mijn hoofd, ging bijna knock out. (ben maar een klein meisje he)) Was net terug uit het ziekenhuis, paar dagen daarvoor hadden ze net een stent gezet in mijn hersenen, na een beroerte
) gelukkig bleef die zitten. Kon hij niet weten natuurlijk, maar er is veel agressie. Godzij dank nooit meer daar gezien, heel druk losloop gebied, en ja hond stond prima onder appel, was erg vriendelijk, niks probleem ook de mechelaar niet, maar ja... ik had haar terug moeten roepen, klopt, had het niet gezien... maar sommigen hebben wel een erg kort lontje hoor.
-
Wolfsblut
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2816 ... nt___.html
Ontslag op staande voet lijkt me op zijn plaats.
Onbetrouwbare bestuurders hebben wij niet nodig.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- Anne&Taar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes
Het balkje is ook niet meer nodig zie ik.Wolfsblut schreef:http://www.telegraaf.nl/binnenland/2816 ... nt___.html
- Tenmashi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Aantal honden: 0
Jeetje wat een 'lef' van dat college van het waterschap om dit zo te zeggen.