Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat fijn wat fijn wat fijn Ik hoopte al dat Csiva net zo'n slimmerik bleek te zijn als Bayko ook ooit was door zelf de weg terug naar huis te vinden. Wat een goed teken eigenlijk dat ze zich kennelijk bij de oppas vertrouwd en veilig genoeg voelt om daar weer naartoe te gaan. Knappe Csiva! Ik ben zo blij voor jullie, Marleen. Wat zul je in angst hebben gezeten, zeker toen je hoorde dat ze was aangereden.
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody In liefdevolle herinnering: Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
Sjee dan schrik je je ook de blubber! Godzijdank is het goed afgelopen. Hopeljik kun je nog een beetje genieten van je vakantie en kun je daarna een goed uitgeruste Sciva weer in je armen sluiten.
Oh wat ongelofelijk fijn dat ze er weer is!!!! Wat een opluchting. Zo super dat ze zelf teruggelopen is en dat de deuren open stonden!
Ik geloof dat ik mijn hond persoonlijk wel even zou willen laten checken door een DA vandaag, gezien de aanrijding, dat zou mij een geruster gevoel geven.
Och jee, wat een ellende! Gelukkig lees ik dat ze weer terecht is en geen ernstige verwondingen over heeft gehouden aan haar
avontuur.
Pfff wat een opluchting! Hopelijk kunnen jullie nog genieten van je vakantie
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017 Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
Csiva nu naar een da doen is te veel stress. Vriendin van me is dierenarts en die heeft gezegd waar ze naar moeten kijken. Maar ze doet t Okee. Ze is aangereden met nog geen 20 km per uur.
Wat super dat ze terug is
Terug lopen naar het oppas adres, slim meisje.
Wat zul jij een stress gehad hebben. Geniet nog van IJsland, weer even bijkomen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
I think the reason we are born with two hands is so we can pet two dogs at once