Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Onwaarschijnlijke combinaties

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Annemieb
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse cocker spaniel
Aantal honden: 3

Re: Onwaarschijnlijke combinaties

Ongelezen bericht door Annemieb »

Enkele voorbeelden die ik in mijn les gehad heb
Jongetje van 16 (geen jongetje meer maar tussen volwassenen komt het zo over)
Met zen golden pup en 3 jaar later komt hij nog.
Tussen een bende kakelende vrouwen ... en als hij zijn hond beloont , piepstemmetje en in de hemel prijzen
Prachtige combinatie !

Een vrouw met een Deense Dog, 10 maanden nu, mega groot kleine dame
Maar ze passen samen

Een vrouwtje op naaldhakkenn (kleine vrouw) met een Tibetaanse mastif, ze is nu al met de 3 de bij ons in de les gekomen.

Een man op pensioen met een bruin poedelen van de kleinkinderen gekregen. Elke week paraaf, niet uit de klas te krijgen want hondje en baasje werken keigoed samen maar de oefeningen lukken niet.
Ons miekske die blijft hier voor al de nieuwe gerust te stellen :-)
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Sandra&co schreef: Straks met de SW zal het wel een vreemde combi zijn :mrgreen:
Er was gisteren opmde show een Silken Windsprite, prachtige hond was het!
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

LongFields schreef:
Sandra&co schreef: Straks met de SW zal het wel een vreemde combi zijn :mrgreen:
Er was gisteren opmde show een Silken Windsprite, prachtige hond was het!
Oehhh :cheer: Word ook nog altijd blij als ik er 1 zie. Kom ze nooit in het echt tegen helaas...alleen die ene keer bij de fokster.
TessaThomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door TessaThomas »

Bij mij worden er al geen Duitse Herders verwacht en als ze er dan eenmaal een beetje aan gewend zijn, zijn ze enorm verbaasd als ze erachter komen dat de grote reu mijn hond is en het kleine teefje van mijn man. :LOL:

Maar een deel van de blikken kan ook komen, omdat ze geen grote zwarte herder verwachten als ik met een hoog stemmetje 'Taytieeeee' roep.
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Ik zelf. Ik ben een grote meneer met twee hele kleine hondjes. Bas en Tom wegen krap 5 kilo. Ik hou gewoon van kleine hondjes en die hondjes heb ik op geen enkele manier om er wat om mezelf mee af te stralen. Nu merk ik wel dat kleine hondjes een magneet zijn voor vrouwen in combinatie met een grote man. Je bent bijna papa materiaal want je bent zorgzaam en zachtaardig dan. Dus als ik met Bas door de stad loop wordt ik constant aangesproken. Wat een leuk hondje...Wat is dat voor hondje?
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Wat ik zelf altijd heel erg raar vind is hele klassieke honden bij hele smakeloze mensen. Dus iemand in suffe kleding van 25 met een airdale terriër bv.
Dus een hond kiezen met veel smaak en erg authentiek terwijl je er zelf bij loopt alsof je geen enkele smaak hebt.
Afbeelding
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Ik zag gisteren een man met 2 grote herders en 2 dwergpinchers.... ook grappige combi..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
lucie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door lucie »

mijn man is ook van het type groot en breed, en als we ergens lopen heeft hij meestal Lizzy, terwijl ik zelf met de 2 herders loop :mrgreen: . Maar Lizzy is echt zijn prinses :love:
Afbeelding
Afbeelding
Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels

Ongelezen bericht door Judith »

Machie schreef:
Judith schreef:Bouvierpoedel met zijn poedels, is ook wel een leuke combinatie die je niet snel verwacht
En jij dan, met je ex die hond. Diesel? Of wat was zn naam? En Dana er naast :LOL:
Ok schuldig :engel:
Afbeelding
Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.

Ongelezen bericht door Antonetta »

Floortje schreef:Mijn beste vriend.
Antiekhandelaar, vrachtwagenchauffeur en organisator van ravefeesten. Ex-kraker met bijbehorend uiterlijk. Hij heeft een pincher/chihuahua kruising.
O, maar dat is een hele grote hond in een klein lichaam.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
Hakkene
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hakkene »

Wij hebben zelf een Stafford en een Cairn terriër. Daarnaast komen hier regelmatig een ruwhaar Jack Russel en een grote Portugese "straathond" over de vloer. Mooi roedeltje:)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.

Ongelezen bericht door Antonetta »

Mowgli en Balou werden ook als onmogelijk stel gezien en met mij er bij was het onmogelijke plaatje compleet.
Afbeelding
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Hier in de buurt woont een man, stoer type met camouflagekleding, legerkisten, bomberjack en die heeft... twee Chinese naakthondjes. :F:
En jaren geleden woonde er ook een heel klein Indisch mevrouwtje met twee enorme Duitse doggen.
Abby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger

Ongelezen bericht door Abby »

Ik had zelf ooit een smelt-moment toen er een ouder echtpaar hun hond kwam brengen voor een week pension. Man was slecht ter been en vrouwtje was een klein, dun mensje. En ze hadden een flinke stafford-reu. Die keurig meeliep, andere honden negeerde en de hele week gejammerd heeft om z'n vrouwtje.

En de omgekeerde versie: type grote, brede, kale getatoeëerde man met harley davidson jack. Kwam z'n hond brengen. Hond heette Dana of iets dergelijks. Iedereen verwachtte iets bulligs, of eventueel een herder.
Kwam er een keurig getrimde cocker binnenwandelen. Man in tranen toen hij dr (voor een lang weekend) in de kennel deed.
Awww...
Alex
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese stabij en Bosnische herder

Ongelezen bericht door Alex »

Hier in de buurt lopen twee jongens, wijdbeens met de broek op de knieën, bontkraagje, petje, joint op de lippen... Met een spierwit, verzorgd maltezertje, die loopt ook een beetje stoer. Eens wat anders dan al het breedgekaakte hier in de buurt. Zo loopt er namelijk ook een Jamaicaan met 12 kilo dreadlocks in zo'n panty en de ogen op half zeven met een enórm pitbullachtig gevaarte :LOL:
wolvster
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door wolvster »

laeken schreef:Wat ik zelf altijd heel erg raar vind is hele klassieke honden bij hele smakeloze mensen. Dus iemand in suffe kleding van 25 met een airdale terriër bv.
Dus een hond kiezen met veel smaak en erg authentiek terwijl je er zelf bij loopt alsof je geen enkele smaak hebt.
Dit ben ik. Letterlijk.
Geen enkel modieus bot in mijn lichaam, maar wel een Airedale terriër :mrgreen:
wilma23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff

Ongelezen bericht door wilma23 »

Toen ik nog bullmastiffs had kwam ik een kennis tegen met zijn yorkshire terrier. Meneer is heel groot en een flinke spierbundel tattoo''s piercings de Hele rats. Het yorkje is perfect onderhouden prachtig lang glanzend vachtje met rood strikje op het koppie om het af te maken. Beestje heet juultje en is helemaal van die meneer en hij is er ape trots op.

Ik Ben maar een kleine opdonder en mijn reu toendertijd was nogal een groterd.

Wij kregen dus ook van voorbijgangers horen of we niet de verkeerde hond aan de lijn hadden en of dat we geruild hadden blabla
wilma23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff

Ongelezen bericht door wilma23 »

Abby schreef:Ik had zelf ooit een smelt-moment toen er een ouder echtpaar hun hond kwam brengen voor een week pension. Man was slecht ter been en vrouwtje was een klein, dun mensje. En ze hadden een flinke stafford-reu. Die keurig meeliep, andere honden negeerde en de hele week gejammerd heeft om z'n vrouwtje.

En de omgekeerde versie: type grote, brede, kale getatoeëerde man met harley davidson jack. Kwam z'n hond brengen. Hond heette Dana of iets dergelijks. Iedereen verwachtte iets bulligs, of eventueel een herder.
Kwam er een keurig getrimde cocker binnenwandelen. Man in tranen toen hij dr (voor een lang weekend) in de kennel deed.
Awww...

Hier in het gebied waar ik woon zijn staffies erg popular bij oudere mensen, wel de engelse staff niet die grote amerikaanse. Die kom ik niet zo vaak tegen.
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door kooi »

Hier in de buurt hebben wij een Elvis-adept met twee Swiffertjes. Ook altijd het bekijken waard.

En natuurlijk mijn zusje met twee bejaarde wawa's en een hele grote koningspoedel- puber. :lol1:
Ody
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ody »

Nanna schreef:Ik heb op de wereldshow in Amsterdam een piepklein mevrouwtje gezien (afdeling dwerggroei) die twee Spaanse Mastiffreuen met zich meevoerde die beiden ver over de honderd kilo gingen.
Ze stak er serieus niet bovenuit :80:
Iedereen keek.
En die reuen meelopen of het de gewoonste zaak van de wereld was :LOL:
Zo'n vrouwtje hadden wij vroeger ook in de praktijk. Zo'n eeuwig meisje om te zien (denk half 30), heel klein en heel tenger, beetje Zuid-Amerikaans type. Ze had echt een gigantische zwarte Cane Corso intacte reu, geen idee hoe het beest heette, maar ze zei altijd alleen maar "kom lieffie". Volgens mij had ze nooit een riem bij zich, die reu wandelde altijd netjes achter haar aan. Denk dat de koppen op dezelfde hoogte zaten haha, prachtige combi!
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
lucie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door lucie »

Nanna schreef:Wij hadden ook een redelijk bejaarde dame in de praktijk die altijd een klein makkelijk hondje had. Toen dat beestje overleed leek het haar een uitstekend idee om de boosaardige Rottweilerreu van een buurtgenoot over te nemen, die wou van dat monster af :80:
En behold
Bundy (een kneiter van tegen de vijftig kilo) veranderde in een soort van mak poedeltje :LOL: Liep altijd los met haar mee en luisterde als een tiet. Ik heb dat altijd wonderbaarlijk gevonden.
mooi verhaal :E:
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Kende er 1 vroeger dat was zo'n griet met zwarte kisten ,zwarte kleding ,zwart haar en zwarte opgemaakte ogen. Kan even niet op die stijlkomen . Die liep met een Bobtail.
Een stoere Surinaamse veteraan , getrouwd met een kamper , woond op het kamp met zijn vrouw en 3 bloedjes van kinderen en hebben een poedel van mij als PTSS hond voor hem. hahahaha.
Beetje bekakte gepensioneerde jurist met vrouw die een bouvier hebben.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”