een loopse stafford teef
Otto zit al de hele avond afwisselend naast me en bij de voordeur te piepen
Moderator: moderatorteam

Zou ik ook doenTineke schreef:Dat ze loops is kunnen ze natuurlijk niets aan doen wel zou ik zodra ze gesetteld zijn even langs gaan om kennis te maken en te zien wat voor vlees je in de kuip hebt.
Wellicht kan je dan uitleggen dat je wat angstig bent van hun soort hond en zijn zij bereid daar rekening mee te houden

Stap er gewoon eens op af misschien verbazen ze je wel...[Sandra] schreef:Een indruk van het vlees in de kuip heb ik al, van toen ze vorig jaar de sleutel kregen. Een stelletje, beiden onder de tattoos, zij zou hier gaan wonen (en de hond is van hem). Ze stonden met een hele familie met aanhang over de rand van het balkon te gluren.
Sindsdien is er eens in de zoveel tijd wat geklust in de woning en werd de brievenbus af en toe geleegd. Tot met Pasen hier de kelderboxen blank stonden en de woningbouwvereniging ze niet kon bereiken omdat hun kelderbox ook moest worden leeggepompt.

Nou aangeven dat je wel weet wat voor vlees je in de kuip hebt zonder nog amper een woord met ze te hebben gesproken spreekt imo wel een oordeel uit.[Sandra] schreef:Nou zitten jullie dingen voor mij in te vullen![]()
Ik beschrijf gewoon wat ik heb gezien en meegemaakt en daar spreek ik geen oordeel over uit.

Haha, echt waar? Ik zou toch wel heel erg raar op kijken als men mij zulke vragen zou stellen[Sandra] schreef:Ik zal ze dan ook eerder vragen naar waarom al die tattoos en waarom een stafford
Mij is het ooit eens gevraagd in het verleden toen Tash nog leefde door een dame in het park. Naar de hond dan want tattoos heb ik niet. Op mijn dat dat vast mijn goede smaak was geweest die overduidelijk ontbrak toen zij haar mormels koos keek ze met een stupide blik aan. Waarop ik haar een fijne dag toewenste en door marcheerdeMarion. schreef:Haha, echt waar? Ik zou toch wel heel erg raar op kijken als men mij zulke vragen zou stellen[Sandra] schreef:Ik zal ze dan ook eerder vragen naar waarom al die tattoos en waarom een stafford