Al langer zat ik erover te denken en uiteindelijk toch de knoop doorgehakt en besloten het te doen. Het is nu het perfecte moment voor een opvangertje. Ik ben bezig met afstuderen waarbij ik vooral veel thuis kan werken en tijd zelf kan indelen. Het kittenseizoen is nog maar net van start en voorlopig zal ik nog geen opvangkittens krijgen (ik ben vooral van de verwilderde kittens die zo vroeg in het seizoen er zelden zijn en flessekittens ben ik alleen noodopvang voor). Mijn opvangcavia's en opvangkonijn zijn weer terug naar het asiel om geplaatst te worden. En ik heb er gewoon wel zin in!
Er komt hier een opvanghondje voor Straydogs Rescue Nederland. De intake als gastgezin verliep heel snel en vlekkeloos en eigenlijk kon ik een paar weken terug al een opvangertje krijgen. Toch maar even gepland ná de weekendjes weg zoals Animal Event afgelopen weekend. Nu heb ik voor zeker de komende maand niks op de planning staan waarbij ik een hele dag weg ben, dus het hondje kan komen.
Ik weet ook al welk hondje komt. Het komt eigenlijk ook door Veertje, zij liet mij dit hondje zien. Het is gewoon Faye 2.0
Ze heet Meike, is rond de 25cm hoog en 5kg. De geboortedatum in haar paspoort is 22 september 2014. Ze zou een rustig hondje zijn en ze is goed door de kattentest gekomen. Verder gaan we wel ontdekken hoe ze is

en dan nu in spanning afwachten tot ze er is!

.