veertje schreef: Hoeveel brok geef je hem?
Hij krijgt 140 gram verdeeld over twee porties van 70 gram, deze hoeveelheid staat op de verpakking aangegeven. Donnie weegt 9,3 kilo en is zover ik hem nu kan meten 38 cm hoog. Volgens de DA is hij mooi op gewicht zo.
veertje schreef:Ik kan me voorstellen dat als je een chowchow gewend bent, het even omschakelen is naar een kleiner hondje
Dat is het zeker, denk soms nog dat ik een grote hond heb van 30 kilo.
veertje schreef:Je hebt geen andere dieren in huis die het voer kunnen jatten toch?
Nee daarom laat ik de brokken gewoon staan als hij het vlees eruit heeft gegeten.
veertje schreef:Wel even opletten of hij gal gaat opgeven, want dan kan het zijn dat hij door de misselijkheid niet wil eten en dan krijg je een vicieuze cirkel.
Hij heeft tot nu toe nog niet gespuugd.
veertje schreef:Je kan ook al beginnen met overschakelen. Dan mix je de cavom door de brok die hij nu krijgt.
Mengen mag helaas niet omdat hij nu geen geperste brok krijgt. Ik moet Donnie eerst 3 dagen op kvv zeten en daarna mag hij de Cavom. Of weten jullie een goede kwaliteit brok die niet geperst is, in elk geval die ik kan mengen met de brok die hij nu krijgt (Doglovers gold).