Ze heeft in het verleden wel honden opgejaagd, maar dit is al een hele tijd niet meer gebeurd. Ik begrijp het als je het risico niet wilt nemen hoor.Brindlecardi schreef:Niet vervelend bedoeld, maar was Wilma niet juist van het opjagen? Apple is namelijk vaak de sjaak in zo'n geval.Sabi85 schreef:Ik wil ook graag mee. Wilma is niet klein, maar ze kan wel goed met kleine honden.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandelen
Moderator: moderatorteam
- Sabi85
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder korthaar
- Aantal honden: 1
Re: Wandelen - 10 mei

- klaproos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse boxermix
2 uur is voor ons prima! In de link staat ook waar je kunt parkeren, we kunnen daar verzamelen?
Ted is overigens een vrij rustige goedzak die alles wel gezellig vindt, alleen wat onzeker bij overheersende (luidruchtige) types, en Jazzy speelt met zo'n beetje alles, soms ietwat lomp maar meestal past ze zich aan aan de andere hond(en). Wel is ze nogal een ballendief.
Ohja en misschien is het handig om de locatie nog in de topictitel te vermelden?
Ted is overigens een vrij rustige goedzak die alles wel gezellig vindt, alleen wat onzeker bij overheersende (luidruchtige) types, en Jazzy speelt met zo'n beetje alles, soms ietwat lomp maar meestal past ze zich aan aan de andere hond(en). Wel is ze nogal een ballendief.

Ohja en misschien is het handig om de locatie nog in de topictitel te vermelden?

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Het is een beetje iets wat Apple onbewust 'uitlokt', vooral bij herder teven, er loopt hier een zwh teef en een hh waar ze ook altijd de pineut is.Sabi85 schreef:Ze heeft in het verleden wel honden opgejaagd, maar dit is al een hele tijd niet meer gebeurd. Ik begrijp het als je het risico niet wilt nemen hoor.Brindlecardi schreef:Niet vervelend bedoeld, maar was Wilma niet juist van het opjagen? Apple is namelijk vaak de sjaak in zo'n geval.Sabi85 schreef:Ik wil ook graag mee. Wilma is niet klein, maar ze kan wel goed met kleine honden.
Maar ik wil je natuurlijk niet bij voorbaat de wandeling ontzeggen! Ik herinnerde me alleen die filmpjes nog van Wilma eerder dus ik denk even vragen.
- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Re: Wandelen - 10 mei Soesterduinen
Als het mag wil Kenji ook wel mee
Even kijken of ik een auto heb die dag
Het enige is dat hij wat vasthoudend kan zijn bij (bijna) loopse teven dus als die er tussen lopen dan haak ik af. Dan ben ik hem alleen maar aan het corrigeren en da's voor hem ook niet leuk.

Het enige is dat hij wat vasthoudend kan zijn bij (bijna) loopse teven dus als die er tussen lopen dan haak ik af. Dan ben ik hem alleen maar aan het corrigeren en da's voor hem ook niet leuk.
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
- klaproos
- Zeer actief
Jazzy is in ieder geval gesteriliseerd
Al schijnt ze nog steeds wel aantrekkelijk te ruiken volgens sommige reuen.

Al schijnt ze nog steeds wel aantrekkelijk te ruiken volgens sommige reuen.

- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Ik kan 10 mei werken en dat heeft op het moment de financiële voorkeur. Ben er helaas niet bij dus 

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
-
- Zeer actief
Jammer!Shibby schreef:Ik kan 10 mei werken en dat heeft op het moment de financiële voorkeur. Ben er helaas niet bij dus
Apple is ook gesteriliseerd

-
- Zeer actief
Ik zie nu pas je vraag, maar ik kom zelf niet langs Doorn helaas.Niika88 schreef:Oh, ik zou ook wel mee willen, als er iemand met de auto hier langs komt? (Doorn)
Elba is wel een herrieschopper in het begin, veel blaffen. Verder doet ze eigenlijk niets.
-
- Zeer actief
Nee ik helaas ook niet
-
- Actief
10 mei in soesterduinen?
I'm in.Wordt een bijna 'thuiswedstrijd 'voor mij. Ik kom dan met Gucci(American Bully)
Hoe laat??
I'm in.Wordt een bijna 'thuiswedstrijd 'voor mij. Ik kom dan met Gucci(American Bully)
Hoe laat??
- klaproos
- Zeer actief
Wij komen vanuit het Noorden, dus helaas ook niet in de buurt van Doorn (en in onze mini-auto is ook eigenlijk geen ruimte meer) 

-
- Actief
Ik zag het al 14.00..
Welke parkeerplaats? Beaufortlaan?
Welke parkeerplaats? Beaufortlaan?
-
- Zeer actief
Ik vind het erg vervelend, maar met een American Bully erbij kom ik niet.
Ik ontwijk dit type honden altijd. Niks persoonlijks, maar puur mijn gevoel bij dit type honden icm mijn kleine hond.

-
- Zeer actief
Ik heb helaas weinig extra tijd voor 2u om voor je om te rijden.Niika88 schreef:helaas helaas... dan blijf ik maar thuis
-
- Zeer actief
Hoever is het "om" rijden anders kan ik wel kijken.Niika88 schreef:Snap ik. Ik ga ook geen 1.5 uur in t ov zittenBrindlecardi schreef:Ik heb helaas weinig extra tijd voor 2u om voor je om te rijden.Niika88 schreef:helaas helaas... dan blijf ik maar thuis
-
- Zeer actief
Is 20 minuten extra voor mij ... ik ga er even over denken en kijken of het uitkomt
-
- Actief
Ze is hartstikke lief hoorBrindlecardi schreef:Ik vind het erg vervelend, maar met een American Bully erbij kom ik niet.Ik ontwijk dit type honden altijd. Niks persoonlijks, maar puur mijn gevoel bij dit type honden icm mijn kleine hond.

-
- Zeer actief
Voor mijzelf ben ik niet zo bangmoira7765 schreef:Ze is hartstikke lief hoorBrindlecardi schreef:Ik vind het erg vervelend, maar met een American Bully erbij kom ik niet.Ik ontwijk dit type honden altijd. Niks persoonlijks, maar puur mijn gevoel bij dit type honden icm mijn kleine hond.
en leuk naar honden en mensen..

Zoals gezegd, niks persoonlijks, ik heb ook mensen hier in de buurt die zeggen dat hun hond wel sociaal is, en toch loop ik liever het risico niet.
Bedoeling van dit topic was ook eigenlijk wel een ontspannen wandeling voor mij en mijn hond Apple.
-
- Actief
Een Bully is heel wat anders dan een Pittbull zeker naar andere honden toe..Maar goed, je gelooft mij schijnbaar niet als ik je zeg dat mijn Bully gewoon leuk en lief is naar andere..
Helaas..It's your party
Helaas..It's your party

-
- Zeer actief
Bij mijn weten zijn ze heel recent ontstaan uit pitbulls en staffords.moira7765 schreef:Een Bully is heel wat anders dan een Pittbull zeker naar andere honden toe..Maar goed, je gelooft mij schijnbaar niet als ik je zeg dat mijn Bully gewoon leuk en lief is naar andere..
Helaas..It's your party
Hoe dan ook, vat het niet zo persoonlijk op.

Maar hé als jij er liever jouw feestje van maakt, trek ik mij terug hoor.

-
- Actief
Nee, jij kwam toch met deze uitnodiging?Brindlecardi schreef:Bij mijn weten zijn ze heel recent ontstaan uit pitbulls en staffords.moira7765 schreef:Een Bully is heel wat anders dan een Pittbull zeker naar andere honden toe..Maar goed, je gelooft mij schijnbaar niet als ik je zeg dat mijn Bully gewoon leuk en lief is naar andere..
Helaas..It's your party
Hoe dan ook, vat het niet zo persoonlijk op.![]()
Ik vind het alleen een beetje jammer dat je een uitnodiging plaatst en dan zonder echte valide rede mijn hond uitsluit.
Maar zoals ik al zei.."It's your party'!
Voor de duidelijkheid zijn ze eind jaren 90 begonnen met de al door jouw genoemde kruisingen maar vanaf het begin wel de intentie om er een ras van te maken die wat socialer is naar andere honden.
Niet veel later zijn er bull dog soorten aan toe gevoegd..
Het is mij wel duidelijk dat wij niet welkom zijn dus komen wij gewoon niet..
-
- Zeer actief
Voor jou geen valide redenmoira7765 schreef:Nee, jij kwam toch met deze uitnodiging?Brindlecardi schreef:Bij mijn weten zijn ze heel recent ontstaan uit pitbulls en staffords.moira7765 schreef:Een Bully is heel wat anders dan een Pittbull zeker naar andere honden toe..Maar goed, je gelooft mij schijnbaar niet als ik je zeg dat mijn Bully gewoon leuk en lief is naar andere..
Helaas..It's your party
Hoe dan ook, vat het niet zo persoonlijk op.![]()
Ik vind het alleen een beetje jammer dat je een uitnodiging plaatst en dan zonder echte valide rede mijn hond uitsluit.
Maar zoals ik al zei.."It's your party'!
Voor de duidelijkheid zijn ze eind jaren 90 begonnen met de al door jouw genoemde kruisingen maar vanaf het begin wel de intentie om er een ras van te maken die wat socialer is naar andere honden.
Niet veel later zijn er bull dog soorten aan toe gevoegd..
Het is mij wel duidelijk dat wij niet welkom zijn dus komen wij gewoon niet..

Ik vind het jammer dat je het zo persoonlijk opvat en tamelijk verwijtend reageert. Ik ken jou niet en je hond niet, echter ontloop ik pitbulls en aanverwanten altijd, wat een eigenaar ook zegt. Discriminerend? Zeker. Maar ik voel de noodzaak mijn hond te beschermen. Dus ook in dit geval.
Als je graag wilt wandelen is het dan misschien het beste om zelf een topic te openen

-
- Zeer actief
Wordt me helaas toch teveel in planning om die dag om te rijden! Sorry!JustJoyce schreef:Is 20 minuten extra voor mij ... ik ga er even over denken en kijken of het uitkomt
- klaproos
- Zeer actief
Ik vind het erg jammer maar ik moet mij afmelden voor morgen. Geveld door buikgriep. 

- Sabi85
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder korthaar
Ik meld me toch maar af. Ik wil het risico niet memen dat Wilma toch Apple gaat opjagen.

-
- Zeer actief
Oei balen! Het heerst ook geloof ik.Tedzy. schreef:Ik vind het erg jammer maar ik moet mij afmelden voor morgen. Geveld door buikgriep.
Beterschap.
@sabi, jammer, opzich hadden we de gok wel kunnen nemen, maar misschien is 't voor Wilma leuker honden van haar formaat hebben.
@justjoyce, zijn we nog de enige?

- klaproos
- Zeer actief
Dank je wel, veel plezier!Brindlecardi schreef:Oei balen! Het heerst ook geloof ik.Tedzy. schreef:Ik vind het erg jammer maar ik moet mij afmelden voor morgen. Geveld door buikgriep.
Beterschap.

- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Ik heb in de avond een fotoshoot met de honden dus ik sla ook over, veel plezier!
Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
-
- Zeer actief
Jammer! Apple heeft veel BC vriendjes.Eilfy schreef:Ik heb in de avond een fotoshoot met de honden dus ik sla ook over, veel plezier!

-
- Zeer actief
Hahaha wij in inderdaad de enige nog haha