Al even geleden dat ik een update gegeven heb. Wat zal ik zeggen, we zitten weer in een dalletje

Beetje dit idee
We hebben weer een paar wedstrijden gehad. Bij 2 (Venlo en Uden) liep het echt niet lekker en was hij ook met een speeltje nauwelijks te motiveren. Het waren ook twee behoorlijk warme en benauwde dagen en hij bleek ook erg vast te zitten in zijn rug, ondanks dat we kort daarvoor nog naar de fysio waren gegaan. Een oorzaak konden we niet achterhalen helaas. Maar hij was weer losgemaakt en toen zijn we op vakantie gegaan.
Vorige week liepen we in Didam de ochtendwedstrijd. Het vp was niks. Hij liep wel, maar keek overal behalve naar mij en de toestellen. Totaal afgeleid van wat we aan het doen waren. Het zal ook vast wel deels aan mij liggen (Mika net opgehaald, dus erg rustig en zen was ik niet

). De jumping wilde ik met speeltje lopen, maar die was ik vergeten blijkbaar

Dus dan maar zo en dat ging eigenlijk best lekker. De start ging niet zo lekker (sprong, sprong, palen), maar daarna maakte hij vaart en konden zo heerlijk het rondje uitlopen

Dus toch met een tevreden gevoel naar huis.
Zaterdag hebben we meegedaan aan het Zomer Agility Festival. Het eerste vp was bagger, weer totaal afgeleid. Stomme ik zag de bui voor de start al hangen en had mijn speeltje moeten halen, maar helaas niet gedaan. Dat dus bij het 2e vp wel gedaan en hij ging lekker van start, dus ik dacht al 'yes'

in mezelf en toen was Finn weg, onder de schutting, in de schaduw

Warm baas! Hem daaronder vandaan geplukt en verder gegaan, weer 'yes!'. Maar toen was daar een tunnel, ook lekker schaduw (rothond

). Nou daar kwam hij dan toch weer uit en toen heb ik via een alternatieve route het rondje afgemaakt en tussendoor even gespeeld. Lach mee:
Klik
Het laatste was de jp en die ging eigenlijk heel erg lekker! Halverwege met hem gespeeld om zijn succesje te vieren en daarna door en 'foutloos' gefinisht
Voorlopig staat er nog even niks op de planning, dus we gaan lekker verder trainen. Wat overigens erg goed gaat en waar ook moeilijke rondjes best goed gaan. Toch minder spannend voor baas en hond
Foto gemaakt door Joyce afgelopen zaterdag