Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Animal event 28, 29 & 30 april
Moderator: moderatorteam
- Gimmick
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: Animal event 28, 29 & 30 april
Was morgen van plan te gaan met Taxi maar helaas gaat t m niet worden...
Mijn vader ligt nog steeds in het ziekenhuis dus zit liever daar...
Mijn vader ligt nog steeds in het ziekenhuis dus zit liever daar...
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Vrijdag was t prima te doen vond ik. Dermate rustig dat ik rustig Xygan mee had kunnen nemen achteraf...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
De vrijdag is altijd een stuk rustiger dan de zaterdag en zondag. En hij was rustiger dan voorgaande jaren voor mijn gevoel, dat zal wel met het niet erg aangename weer te maken hebben gehad.malinois schreef:Vrijdag was t prima te doen vond ik. Dermate rustig dat ik rustig Xygan mee had kunnen nemen achteraf...
- hakunamatata
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
- Aantal honden: 2
Ik heb nog steeds een gratis kaartje voor de zondag. Kan gewoon via de mail gestuurd worden dat je die zelf kan printen. Is er niemand die ik er blij mee kan maken?
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~

- Stippelteam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): dalmatiers
- Contacteer:
Ja dan graag! Wij hebben besloten morgen toch te gaanhakunamatata schreef:Ik heb nog steeds een gratis kaartje voor de zondag. Kan gewoon via de mail gestuurd worden dat je die zelf kan printen. Is er niemand die ik er blij mee kan maken?
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

- hakunamatata
- Zeer actief
Super! Ik stuur vanavond het linkje naar het ticket in pb.janine lola en dips schreef:Ja dan graag! Wij hebben besloten morgen toch te gaanhakunamatata schreef:Ik heb nog steeds een gratis kaartje voor de zondag. Kan gewoon via de mail gestuurd worden dat je die zelf kan printen. Is er niemand die ik er blij mee kan maken?

Anders had ik em uitgeprint en meegenomen en aan de eerste de beste gegeven die anders kaartje moest kopen. Maar een enigzins bekende is toch altijd Ieuker. Gaat Liz morgen ook mee met roze tuig? Gelijk goede reden om hoi te zeggen

- Stippelteam
- Zeer actief
- Contacteer:
Liz gaat idd ook mee weet nog niet of ze tuig aanheeft of gewoon roze jachtlijn. We hebben een rode bolderkar bij ons!hakunamatata schreef:Super! Ik stuur vanavond het linkje naar het ticket in pb.janine lola en dips schreef:Ja dan graag! Wij hebben besloten morgen toch te gaanhakunamatata schreef:Ik heb nog steeds een gratis kaartje voor de zondag. Kan gewoon via de mail gestuurd worden dat je die zelf kan printen. Is er niemand die ik er blij mee kan maken?![]()
Anders had ik em uitgeprint en meegenomen en aan de eerste de beste gegeven die anders kaartje moest kopen. Maar een enigzins bekende is toch altijd Ieuker. Gaat Liz morgen ook mee met roze tuig? Gelijk goede reden om hoi te zeggen

- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
Dankjewel voor het compliment!Manuma schreef:Bedankt voor het joelen, Merel en vriend! Haha Manu vond het geweldig; een publiek! Ik was heel zenuwachtig
Ik herkende Dax en Teun helemaal niet! Geen idee waarom maar ik dacht altijd dat het dwergteckels waren. Wat zijn ze prachtig, zo mooi in hun vacht ook. Ik vond hun vriendinnetje(?) zooo mooi!
Nu bedenk ik me dat ik Liz ook heb gezien. Roze tuig? Wij waren er vandaag puur voor de ronde maar zondag zijn wij er de hele dag en kan Manu ook alle stands even langs. Hij is dan jarig dus hij mag van alles uitzoeken
Het zijn beiden standaard teckels. Vooral bij de stand van Renske moest ik hun riemen goed vasthouden want de mensen die daar werkten hadden ze maar wat graag mee naar huis genomen haha.
Ja, hun vriendinnetje Kira de finse lappenhond is inderdaad een erg mooie, en vooral ook lieve hond.
- EllaBellaah
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
- Aantal honden: 1
Wij zijn weer thuis van een leuke dag. Ik vond het erg leuk en ga volgend jaar zeker weer! We kwamen met tassen vol samples terug en ik heb ook nog wat dingetjes gekocht. Cooper is weer flink verwent.
Manuma ik heb je nog zien lopen met Manu, knappe hond hoor!
Groetjes Ella & Cooper 

-
- Zeer actief
DankjeEllaBellaah schreef:Wij zijn weer thuis van een leuke dag. Ik vond het erg leuk en ga volgend jaar zeker weer! We kwamen met tassen vol samples terug en ik heb ook nog wat dingetjes gekocht. Cooper is weer flink verwent.

- EllaBellaah
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
Ik vond het een beetje gek om te zeggen hai, ik ben die ene van het hondenforum! Hihi. Hier ook thuis gekomen met een Woefbox en heeeeeel veel lekkers. Cooper z'n neus draaide overuren. Ik denk dat vandaag op de grens was voor Cooper, net iets te druk denk ik. Is maar goed dat hij bij de oppas was.
Groetjes Ella & Cooper 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berger Piekhaar ;)
Hehe, een beetje aan het bijkomen van 2 dagen Animal Event. Gisteren niemand 'bekends' gezien van het forum, vandaag wel Veertje en Hakunamatata (Finn is een schatje
).
We trokken nogal wat bekijks met 2 picards vandaag, veel mensen wilden wel weten wat het voor een ras was. Gisteren hadden we maar 1 van de twee dames mee en toen kregen we steeds de vraag wat voor kruising ze was (vooruitgang!)

Verder heel veel gratis samples meegekregen
en ook een aantal leuke dingen gekocht. Toppunt vond ik toch wel het kanovaren. Maar niet vandaag, want door de wind waren er best hoge golven en die sloegen steeds in de kano.... 

We trokken nogal wat bekijks met 2 picards vandaag, veel mensen wilden wel weten wat het voor een ras was. Gisteren hadden we maar 1 van de twee dames mee en toen kregen we steeds de vraag wat voor kruising ze was (vooruitgang!)

Verder heel veel gratis samples meegekregen

-
- Zeer actief
Manu wordt vaker herkend van Facebook, hondenforum of Instagram en zelfs vanaf de video afgelopen vrijdag. Dus geen probleem hoor, haha! Ik zag Welshwitch ook nog lopen maar die stapte zo door dat ik zou moeten rennen en dat vond ik dan wel weer raar
Ik vond het leukste van Animal Event nog wel dat ik zoveel honden kon bekijken!

- Stippelteam
- Zeer actief
- Contacteer:
Wij hebben vera en hakunamata gesproken, nikki en manu zien staan maar we liepen in de volle drukte.
We hebben de workshop picasso gedaan. Liz had er geen geduld voor haha. Verder heel veel gescoord!
We hebben de workshop picasso gedaan. Liz had er geen geduld voor haha. Verder heel veel gescoord!

- welshwitch
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Jack Hussell
Ik heb jou niet gezien, maar dat was ook niet zo raar met dat tempo van mij (en een trekkende Tommy die vooral naar het water moest).Manuma schreef:Manu wordt vaker herkend van Facebook, hondenforum of Instagram en zelfs vanaf de video afgelopen vrijdag. Dus geen probleem hoor, haha! Ik zag Welshwitch ook nog lopen maar die stapte zo door dat ik zou moeten rennen en dat vond ik dan wel weer raar![]()
Achteraf gezien ben ik Caat tegengekomen. Dacht nog, dat zijn bekende honden, iemand op het forum heeft die ook.
Vera en hakunamatata heb ik nog even gesproken en later Finn aangemoedigd bij de mooiste hond finale.
Hilde heb ik ook nog even gezien.
Was weer een gezellig evenement. Trots op Tommy die een heel mooi VP liep bij de agility met al dat publiek (wel dik gematst door de keurmeester die mij eigenlijk een disk had moeten geven omdat Tom naar mijn vriend moest en dus de ring verliet, we kregen een weigering). De jumping was een zootje omdat hij liever naar mijn vriend wilde en compleet geen aandacht voor mij had.

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Het was weer een erg leuke dag op animal event gisteren. Weer een aantal forummers gesproken oa. de honden van Caat* kunnen bewonderen en Sadie weer geknuffeld
Helaas heb ik jullie niet gezien Manuma. Al dacht ik soms van wel, maar dan bleek het een andere Husky te zijn
Als klap op de vuurpijl werden Finn en ik ook nog geselecteerd voor de finale van de 'Mooiste hond van Nederland' verkiezing
Later die middag dus nogmaals de ring in en daar zijn we tweede geworden
Ben zo trots op Finn! Vol aandacht voor mij maakte hij zijn rondjes door de ring.

Met dank aan Hakunamatata heb ik het prijzenpakket, de bloemen en onze andere tassen vol bij de auto gekregen. Erin krijgen was nog een opgave, maar het is gelukt

Als klap op de vuurpijl werden Finn en ik ook nog geselecteerd voor de finale van de 'Mooiste hond van Nederland' verkiezing

Met dank aan Hakunamatata heb ik het prijzenpakket, de bloemen en onze andere tassen vol bij de auto gekregen. Erin krijgen was nog een opgave, maar het is gelukt

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
gefeliciteerd veertje! ik zag je net op BN/deStem website hahaha, ik dacht eens kijken of er hier al iets over staat en jawel!
-
- Zeer actief
Zo gaaf Veertje! 
Mijn zus had jullie zien gaan en zei: er liep een meisje met een pluizig black & tan hondje is tweede geworden!
Ik dacht gelijk: jaaaa dat is Finn

Ze was onder de indruk van jullie samenwerking.
Ik heb Caat ook gezien, ik herkende haar hond van de show!

Mijn zus had jullie zien gaan en zei: er liep een meisje met een pluizig black & tan hondje is tweede geworden!
Ik dacht gelijk: jaaaa dat is Finn

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Oh daar ook al?sbientje schreef:gefeliciteerd veertje! ik zag je net op BN/deStem website hahaha, ik dacht eens kijken of er hier al iets over staat en jawel!

Die corgi was ook wel echt een schatje!
Wat een mooi complimentManuma schreef:Zo gaaf Veertje!
Ik dacht gelijk: jaaaa dat is Finn![]()
![]()

Heeft jouw zusje een bril? Want na de verkiezing zag ik dus een husky waarvan ik dacht 'dat is Manu', maar er liep iemand anders mee. Dus ik was even in verwarring

-
- Zeer actief
Nee, haha. Er liep wel een andere piebald Husky rond zag ik!
-
- Zeer actief
Ik heb Manu niet gezienManuma schreef:Zo gaaf Veertje!
![]()

Ik had inderdaad dezelfde mee als naar de show vorige week, en dan nog haar dochter.

-
- Zeer actief
Je stond bij een standje druk te kletsen dus ik wilde je niet storenCaat* schreef:Ik heb Manu niet gezienManuma schreef:Zo gaaf Veertje!
![]()
Ik heb Caat ook gezien, ik herkende haar hond van de show!Heb wel opgelet of ik hem zag (wilde hem wel een fijne verjaardag wensen
) maar helaas. Wel héél veel andere husky's gezien.
Ik had inderdaad dezelfde mee als naar de show vorige week, en dan nog haar dochter.

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Ik heb jullie wel zien lopen! Ik zei nog tegen mijn vriend, hee, twee Picardische herders, leuk!Caat* schreef:Hehe, een beetje aan het bijkomen van 2 dagen Animal Event. Gisteren niemand 'bekends' gezien van het forum, vandaag wel Veertje en Hakunamatata (Finn is een schatje).
We trokken nogal wat bekijks met 2 picards vandaag, veel mensen wilden wel weten wat het voor een ras was. Gisteren hadden we maar 1 van de twee dames mee en toen kregen we steeds de vraag wat voor kruising ze was (vooruitgang!)![]()
Verder heel veel gratis samples meegekregenen ook een aantal leuke dingen gekocht. Toppunt vond ik toch wel het kanovaren. Maar niet vandaag, want door de wind waren er best hoge golven en die sloegen steeds in de kano....

- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Gefeliciteerd Finn en Veertje

-
- Zeer actief
Leuk! We vielen denk ik ook wel op, veel mensen hebben nog nooit een picard gezien en dan nu meteen 2 tegelijkertijd.Hilde schreef:Ik heb jullie wel zien lopen! Ik zei nog tegen mijn vriend, hee, twee Picardische herders, leuk!Caat* schreef:Hehe, een beetje aan het bijkomen van 2 dagen Animal Event. Gisteren niemand 'bekends' gezien van het forum, vandaag wel Veertje en Hakunamatata (Finn is een schatje).
We trokken nogal wat bekijks met 2 picards vandaag, veel mensen wilden wel weten wat het voor een ras was. Gisteren hadden we maar 1 van de twee dames mee en toen kregen we steeds de vraag wat voor kruising ze was (vooruitgang!)![]()
Verder heel veel gratis samples meegekregenen ook een aantal leuke dingen gekocht. Toppunt vond ik toch wel het kanovaren. Maar niet vandaag, want door de wind waren er best hoge golven en die sloegen steeds in de kano....
Iemand nog het rassendefile gezien toevallig? Dat was de reden dat we er 2 mee hadden. Eigenlijk was het plan om net als zaterdag 1 mee te nemen maar in de ring viel die ene picard nogal weg tussen de grote groepen andere rassen....
En met z'n 2-en hebben ze zich echt super gedragen, zeker voor een hondenras die normaal geen polonaise aan z'n lijf wil.

- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
Ik heb op animal event een klein zakje gekregen met allemaal kleine snoepjes en ook het ding van de foto.
Het scheen allemaal goed te zijn voor het gebit.
Iemand een idee van welke stand ik dit heb gekregen?

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk
Het scheen allemaal goed te zijn voor het gebit.
Iemand een idee van welke stand ik dit heb gekregen?

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Ik heb jullie dan ook gezien, in de buurt waar de Leonbergers waren. Ik zat aan de overkant.We trokken nogal wat bekijks met 2 picards vandaag

-
- Zeer actief
Op het rasverenigingenplein bedoel je denk ik? Dat kan wel kloppen, zijn daar een paar keer langs gelopen en hebben nog even staan praten bij een aantal rasverenigingen.Maryanne schreef:Ik heb jullie dan ook gezien, in de buurt waar de Leonbergers waren. Ik zat aan de overkant.We trokken nogal wat bekijks met 2 picards vandaag
Was je daar ook met je ras aanwezig?

-
- Zeer actief
Hakunamatata, heb jij nog leuke foto's van Animal Event misschien? 

- hakunamatata
- Zeer actief
Goed dat je het vraagt! Heb alleen helaas bijna geen foto's. Ofja, eigenlijk vooral van Finn wel een aantal wat betere. Maar mijn camera en ik waren duidelijk niet geschikt, hahah. Ik had de camera veel te veel in de tas en mijn camera is een barreltje dat niet wilde scherpstellen, zeker niet icm met al het zand dat ook op de lens ging zittenCaat* schreef:Hakunamatata, heb jij nog leuke foto's van Animal Event misschien?

Ik ga eens kijken wat wel enigzins gelukt is. Misschien toch nog eentje van jouw honden. Verwacht er alleen niet teveel van, het zijn vooral foto's van Finn