Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Renbaan&Coursing Weekend! 9&10 sept

Voor de evenementen die niet in de andere rubrieken passen.
Ook geschikt voor aankondigingen met betrekking tot workshops en lezingen.

Moderator: moderatorteam

meriam
Zeer actief
Aantal honden: 4
Contacteer:

Re: Renbaan&Coursing Weekend!!

Ongelezen bericht door meriam »

_Jules_ schreef:
meriam schreef:oo het is nu redelijk dichtbij, moet ik het toch echt is gaan overwegen voor cayra
Ik krijg heel veel mails binnen op dit moment, dus als je mee wil doen zou ik snel beslissen!
Ik zit nog te twijfelen tussen renbaan en coursing. Coursing is achter een "prooi" aan toch en renbaan de baan zo snel mogelijk afrennen?
Gimmick
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Gimmick »

_Jules_ schreef:
mijke schreef:Ik vind het trouwens erg leuk dat er ook eens iets leuks in de buurt van grunn georganiseerd wordt. Vrijwel alles is altijd onder de rivieren.
Als iedereen nog steeds zo enthousiast is na het weekend, ga ik dit zeker wel elk jaar doen ;) Ik vind het geen probleem om een eind te rijden voor een heel weekend. Had niet verwacht dat er zoveel aanmeldingen zouden komen :LOL:
Heb nog wel eens goede ideeen om het ook te organiseren in het noorden.
Die noorderlingen vinden dit ook heel leuk om te doen...
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
_Jules_
Zeer actief

Ongelezen bericht door _Jules_ »

meriam schreef:
_Jules_ schreef:
meriam schreef:oo het is nu redelijk dichtbij, moet ik het toch echt is gaan overwegen voor cayra
Ik krijg heel veel mails binnen op dit moment, dus als je mee wil doen zou ik snel beslissen!
Ik zit nog te twijfelen tussen renbaan en coursing. Coursing is achter een "prooi" aan toch en renbaan de baan zo snel mogelijk afrennen?
Het is allebei achter een lure aan, maar de renbaan is meer een rondje en coursing gaat het zigzag over de baan heen. Daar zitten meer scherpere bochten in en moet de hond meer nadenken;) De renbaan gaat alleen om snelheid. Bij de coursing ook om jachtdrift, behendigheid en dat soort dingen!
Afbeelding
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mijke »

Gimmick schreef:
_Jules_ schreef:
mijke schreef:Ik vind het trouwens erg leuk dat er ook eens iets leuks in de buurt van grunn georganiseerd wordt. Vrijwel alles is altijd onder de rivieren.
Als iedereen nog steeds zo enthousiast is na het weekend, ga ik dit zeker wel elk jaar doen ;) Ik vind het geen probleem om een eind te rijden voor een heel weekend. Had niet verwacht dat er zoveel aanmeldingen zouden komen :LOL:
"Die noorderlingen" :LOL:

Ik denk dat het ook komt omdat er niet bijna nooit iets te doen is. Dan moet je je kans grijpen natuurlijk!
Gimmick
Zeer actief

mijke schreef:
Gimmick schreef:
_Jules_ schreef:
"Die noorderlingen" :LOL:

Ik denk dat het ook komt omdat er niet bijna nooit iets te doen is. Dan moet je je kans grijpen natuurlijk!
Mag het zeggen ben zelf ook in de categorie noorderling
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen

Ongelezen bericht door DeDiana »

Wat leuk! Maar twee dagen gaat Amy niet trekken en voor één dag vind ik het te ver weg. Een volgende renbaandag meer in de buurt zijn wij er wel weer bij :-)
_Jules_
Zeer actief

Re: Renbaan&Coursing Weekend! VOL!!

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Het zit vol;)
Afbeelding
pointer
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Dsk/pointer
Hound
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door pointer »

Mooi dat iedereen zo enthousiast ingeschreven heeft.
Groetjes Iris
Gimmick
Zeer actief

Heb er zin in...
Nu al...

Hopelijk ben ik met 3 honden van de partij...
nomo
Zeer actief

Ongelezen bericht door nomo »

Ah jammer! Zie het nu pas, had wel eens willen zien wat Morris zou doen op de baan :LOL: Nou ja, we kunnen altijd even komen kijken! Dat is ook leuk :cheer:
meriam
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door meriam »

Het was zeker snel vol, maar Cayra is erbij :) Ben heeeel benieuwd of ze een beetje wil rennen en hoe ze het gaat vinden
mijke
Zeer actief

Leuk dat er veel HFers bij zijn. We zouden eigenlijk iets moeten afspreken zodat we elkaar herkennen. Allemaal een autopet op ofzo :mrgreen:

Ik ben namelijk een sociale schijterd en anders loop ik de hele dag te gluren "hm zou dat de hond van die en die zijn" en ga ik savonds zonder het gevraagd te hebben weer naar huis :oeps:
Gimmick
Zeer actief

De meeste forummers herken je vaak wel aan de hond hoor en je zal ook zeker aangesproken worden.
Je hebt gelukkig een herkenbare hond dus dat komt wel goed iedereen praat met iedereen en de sfeer is altijd erg goed!

Ik ben degene met de krijsende stafford aan een lijn, en met zepf een rode hanekam valt bijna niet te missen en daarnaast je hoort Gimmick al op 300 meter aankomen :LOL:
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Ik ben te herkennen aan een klein Tollertje met witte sokjes :lol1: Alleen de zondag trouwens. Op zaterdag zit ik tussen de Ierse Water Spaniels.
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

_Jules_ schreef:Het zit vol;)
Heb je ook nog een reservelijst :(
Denk dat mijn beide Russells dit geweldig zouden vinden, en ik ook. :wink:
Gr. Aniek

Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Wij hebben er zin in lekker weekendje weg :cheer:
Jorinda
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruisingen

Ongelezen bericht door Jorinda »

Igor is te herkennen aan zijn enorm lange poten. :lol1: Het is net een springbok, maar dan met de kleuren omgekeerd. :mrgreen:
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

mijke schreef:Leuk dat er veel HFers bij zijn. We zouden eigenlijk iets moeten afspreken zodat we elkaar herkennen. Allemaal een autopet op ofzo :mrgreen:

Ik ben namelijk een sociale schijterd en anders loop ik de hele dag te gluren "hm zou dat de hond van die en die zijn" en ga ik savonds zonder het gevraagd te hebben weer naar huis :oeps:
Dat loopt wel los is mijn ervaring :wink: En als je wel iemands forumnaam weet, maar niet de gewone dan gebruik je die gewoon. Daar reageren mensen ook op hebben we zondag gemerkt, hè Eilfy :LOL:
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ik denk dat 2 Amerikaanse Bullen en een Smeerkeesje ook niet te missen zijn :engel:
Gimmick
Zeer actief

veertje schreef:
mijke schreef:Leuk dat er veel HFers bij zijn. We zouden eigenlijk iets moeten afspreken zodat we elkaar herkennen. Allemaal een autopet op ofzo :mrgreen:

Hahahaha mooi moment was dat!! :LOL:

Dat loopt wel los is mijn ervaring :wink: En als je wel iemands forumnaam weet, maar niet de gewone dan gebruik je die gewoon. Daar reageren mensen ook op hebben we zondag gemerkt, hè Eilfy :LOL:
Eilfy
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eilfy »

Ja toch Longfields :p
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
mijke
Zeer actief

Onder het mom van wie niet waagt wie niet wint: is er toevallig iemand die de zaterdag vanuit Groningen heen en terug gaat en een plekje over heeft voor mij en Oor?

Edit: in de auto dan dus :P
JustJoyce
Zeer actief

Ongelezen bericht door JustJoyce »

mijke schreef:Onder het mom van wie niet waagt wie niet wint: is er toevallig iemand die de zaterdag vanuit Groningen heen en terug gaat en een plekje over heeft voor mij en Oor?

http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 5&start=30

Denk dat je hier moet zijn?
Gimmick
Zeer actief

JustJoyce schreef:
mijke schreef:Onder het mom van wie niet waagt wie niet wint: is er toevallig iemand die de zaterdag vanuit Groningen heen en terug gaat en een plekje over heeft voor mij en Oor?

Nee hoor dat is Velp...
Dit is het hele weekend in Oude Pekela...

Als we gaan dan kan je ws wel met mij mee rijden...
Is nog wel wat onzeker aangezien er nog iets tussendoor is gekome ln
JustJoyce
Zeer actief

Ongelezen bericht door JustJoyce »

Ohhhh Oke omdat hier alleen oude berichten stonden whaha'
mijke
Zeer actief

Gimmick schreef:
JustJoyce schreef:

Nee hoor dat is Velp...
Dit is het hele weekend in Oude Pekela...

Als we gaan dan kan je ws wel met mij mee rijden...
Is nog wel wat onzeker aangezien er nog iets tussendoor is gekome ln
Oh dat zou fijn zijn! Oh en uiteraard betaal ik dan mee aan benzinekosten. Is het dan handig om van tevoren de honden even kennis te laten maken (ik weet niet wat voor auto je hebt en hoe dicht ze dan op elkaar zitten - eventueel kan Oor ook voorin tussen mijn benen)?

Ik hoop wel dat je kunt - ook los van mijn lift :P - Lijkt me leuk je te ontmoeten en ik wil Taxi zo graag in het echt zien :I:
Jorinda
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruisingen

Ongelezen bericht door Jorinda »

Wij gaan helaas vrijdag al naar mijn ouders en blijven daar t/m zondag of maandag. Anders had het zeker gekund!

Van mijn kant uit ook een vraagje... ik ben nog nooit geweest en heb alleen ervaring met paardenevenementen, dus misschien is dit wel een hele stomme vraag hoor :mrgreen: Maar wat is handig om mee te nemen op zo'n dag?
mijke
Zeer actief

Die vraag wilde ik ook stellen ja :P Zijn er stoelen /tribunes oid? Hoe zit het met eten en drinken? Is er water voor de honden en een sloot waar ze met warm weer in kunnen plensen? Is het erg als je geen bench hebt (ik zag iemand iets posten over in de bench voor rust)? Wat doe je eigenlijk zo de hele dag behalve rennende hondjes kijken? Dit is mijn eerste event ooit dus ik heb werkelijk geen idee :denken: :mrgreen:
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Hoe het daar is weet ik niet, maar ik neem in ieder geval meestal zelf drinken mee. Eten ook soms, maar de ervaring leert dat ik toch in de verleiding kom door een lekker frietje of snack :tongue: verder neem ik een stoeltje mee (zo'n lichtgewicht, stoffen inklapstoeltje) en een bench voor de honden, want ik wil ook wel eens naar de wc kunnen of iemand helpen met een hond of aan de baan kijken zonder gillende hond aan de lijn. Dan kan ik ze gewoon even wegzetten en hebben ze rust. Althans, Finn gaat dan slapen, hij is dat zo gewend. Genoeg honden die dan echt hun rust niet nemen. Dan zou je misschien een kleed kunnen meenemen en een pin om in de grond te draaien. Water voor de honden neem ik meestal zelf mee voor een of twee bakjes. Meer vul ik bij, er is altijd wel een wc met wastafel om water te pakken. Verder vind ik het wel belangrijk dat ze tussendoor iets eten, maar niet te veel natuurlijk als ze nog moeten rennen. Pannenkoeken schijnen goed te zijn en Finn vindt dat ook helemaal niet erg :tongue:
Ik kom m'n dag wel door met racende honden bekijken, niet-racende honden bekijken en met de mensen te praten :wink: Ik vind het altijd snel gaan zo'n dag.
Gimmick
Zeer actief

Volgens mij heeft pekela wel tribunes. Tenminste in de tijd dat ik nog op het azc ernaast werkte gingen we wel eens bij de wedstrijden kijken...
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”