Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
vraagje
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
vraagje
Ik zie in filmjes over politiehonden training dat de honden vaak behoorlijk in het pak vastbijten en schudden.
Hoe gaat dat bij een echte aktie.
Lopen de criminelen niet akelige wonden op ? (niet dat ik dat erg voor ze vind hoor)
Hoe gaat dat bij een echte aktie.
Lopen de criminelen niet akelige wonden op ? (niet dat ik dat erg voor ze vind hoor)
-
- Zeer actief
Re: vraagje
zou zomaar eens kunnen...

- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
De criminelen worden gewaarschuwd "STOP OF IK LAAT DE HOND LOS" .... Tja, als je dan niet stopt .....

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Het ligt heel erg aan de hond en de situatie. Het variëert van blauwe putten tot 4 gaten van hoektanden, tot enorme wonden.
De ene hond bijt vol en vast, de andere scheurt, en dan is de situatie ook nog erg van invloed, geeft iemand zich over en houdt zich stil of gaat hij vechten met de hond of probeert hij de hond los te trekken, zijn er anderen die hond en verdachte uit elkaar proberen te trekken etc.
De ene hond bijt vol en vast, de andere scheurt, en dan is de situatie ook nog erg van invloed, geeft iemand zich over en houdt zich stil of gaat hij vechten met de hond of probeert hij de hond los te trekken, zijn er anderen die hond en verdachte uit elkaar proberen te trekken etc.
Gr. Aniek

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ik geloof niet dat ze nog lachen als ze gebeten worden. Ik vind het dan ook niet zo erg. Integendeel zelfs. Dit duo pakt zo'n gastje bij kop en voeten en gaan vervolgens aan hem trekken. Erg leuk om te zien hoe die pester wordt aangepakt. Geen idee waar het filmpje gemaakt is. Misschien wel in Ede, Rotterdam of Apeldoorn. Ik vraag me af of deze eigenaar vrijgesproken word door de rechter. Volgens mij wel. Althans, dat hoop ik toch.
https://youtu.be/DIREytV2HRY?list=PLodL ... MCm-pEtRfU
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
-
- Zeer actief
Heel bekend filmpje. Op andere (buitenlandse) forums zeggen ze dat het in Marokko is gemaakt.Wolfsblut schreef:Ik geloof niet dat ze nog lachen als ze gebeten worden. Ik vind het dan ook niet zo erg. Integendeel zelfs. Dit duo pakt zo'n gastje bij kop en voeten en gaan vervolgens aan hem trekken. Erg leuk om te zien hoe die pester wordt aangepakt. Geen idee waar het filmpje gemaakt is. Misschien wel in Ede, Rotterdam of Apeldoorn. Ik vraag me af of deze eigenaar vrijgesproken word door de rechter. Volgens mij wel. Althans, dat hoop ik toch.
- Gimmick
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ik heb mensen binnen zien komen met enorme bijtwonden maar ook alleen een pijnlijk onderbeen of arm.
Denk echt dat het onderhevig aan veel omstandigheden.
Denk echt dat het onderhevig aan veel omstandigheden.
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Een boze moeder blijkt effectiever(links op de stoep)Wolfsblut schreef:Ik geloof niet dat ze nog lachen als ze gebeten worden. Ik vind het dan ook niet zo erg. Integendeel zelfs. Dit duo pakt zo'n gastje bij kop en voeten en gaan vervolgens aan hem trekken. Erg leuk om te zien hoe die pester wordt aangepakt. Geen idee waar het filmpje gemaakt is. Misschien wel in Ede, Rotterdam of Apeldoorn. Ik vraag me af of deze eigenaar vrijgesproken word door de rechter. Volgens mij wel. Althans, dat hoop ik toch.