Zamunda schreef:
Ha, een hele lijst

.
Ik heb ze even allemaal bekeken, echt leuk om te lezen en zien hoe goed het gaat. Wat leuk dat Hardy's vriendje uit Spanje hem gelijk zo uitdaagde en ze zo samen renden/speelden op de eerste wandeling met de uitlaatservice. En wat een scharminkeltje was hij!
Hahahaha, sleept hij nog steeds bankkussens naar zijn mand (en/of laat hij het sneeuwen)

?
Ik heb er geen verstand van maar ik heb het idee dat Hardy geplukt moet worden, klopt dat? Zoja, dan ben ik erg benieuwd wat er onder zijn lange plukvacht vandaan komt

.
Ja het was "niet veel" toen hij bij ons kwam. Zeker als je de foto's van een paar maanden geleden vergelijk met nu!
Ze spelen nog steeds ontzettend leuk samen. Veel rennen en stoeien samen. Er zijn amper rust in als ze samen zijn. Hahahahahahaha, maar ja daarom gaat ze ook mee met de uitlaatservice
Hardy verzamelt nog steeds erg veel.......... Kussens van de bank, schoenen, speelgoed, eigenlijk alles wat ligt. De ene keer blijft het heel, naja de andere keer overleeft het Hardy niet. Weet ook niet zo goed wanneer hij nu iets stuk maakt, en wanneer hij het alleen verzamelt.
Eeeehhhhhh, ik heb er ook totaal geen verstand van, maar nav je vraag heb ik die ergens anders gesteld, en waarschijnlijk heeft hij idd een plukvacht. Gisteren contact opgenomen met iemand die ik ken(en trimmer is) om een afspraak te maken voor Hardy.