Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Over 24 uur........... Update: Hardy is thuis

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Sam2012
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Over 24 uur........... Update: Hardy is thuis

Ongelezen bericht door Sam2012 »

Zamunda schreef:Och jee, ik heb even in je fototopic gespiekt, maar wat een onwijs leuk hondje :I: . Heb je al meer foto's gepost dan in je topic van de aankomst?
Dank je wel!!
In onderstaande topics is Hardy te bewonderen :I:

Vrienden van de windhond dag
Sam speelt "honkbal" met Hardy
sneeuw in huis
Onze eerste echte wandeling
Hardy & Sam
Hardy is geland
Sam2012
Zeer actief

Johnny Jones schreef:De knapperd!
Dank je! Als de zon schijnt is het net goudlokje, zo glimt hij je tegemoet :I:
Begint een beetje bij te zetten (mocht hij ook wel iets hebben), en krijgt een prachtige baard! Zal eens kijken of het me lukt om een paar staan foto's van hem te maken. Heel verschil met de foto's toen hij hier net was.
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Sam2012 schreef:
Zamunda schreef:Och jee, ik heb even in je fototopic gespiekt, maar wat een onwijs leuk hondje :I: . Heb je al meer foto's gepost dan in je topic van de aankomst?
Dank je wel!!

sneeuw in huis
Hardy & Sam
Hardy is geland
Ha, een hele lijst :E: .

Ik heb ze even allemaal bekeken, echt leuk om te lezen en zien hoe goed het gaat. Wat leuk dat Hardy's vriendje uit Spanje hem gelijk zo uitdaagde en ze zo samen renden/speelden op de eerste wandeling met de uitlaatservice. En wat een scharminkeltje was hij!
Hahahaha, sleept hij nog steeds bankkussens naar zijn mand (en/of laat hij het sneeuwen) :mrgreen: ?

Ik heb er geen verstand van maar ik heb het idee dat Hardy geplukt moet worden, klopt dat? Zoja, dan ben ik erg benieuwd wat er onder zijn lange plukvacht vandaan komt :ok: .
georges
Zeer actief
Mijn ras(sen): een Peruaanse naakthond & een lurcher
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door georges »

Wat een prachtige hond is het toch :I:
Sam2012
Zeer actief

Zamunda schreef:
Sam2012 schreef:
Dank je wel!!

sneeuw in huis
Hardy & Sam
Hardy is geland
Ha, een hele lijst :E: .

Ik heb ze even allemaal bekeken, echt leuk om te lezen en zien hoe goed het gaat. Wat leuk dat Hardy's vriendje uit Spanje hem gelijk zo uitdaagde en ze zo samen renden/speelden op de eerste wandeling met de uitlaatservice. En wat een scharminkeltje was hij!
Hahahaha, sleept hij nog steeds bankkussens naar zijn mand (en/of laat hij het sneeuwen) :mrgreen: ?

Ik heb er geen verstand van maar ik heb het idee dat Hardy geplukt moet worden, klopt dat? Zoja, dan ben ik erg benieuwd wat er onder zijn lange plukvacht vandaan komt :ok: .
Ja het was "niet veel" toen hij bij ons kwam. Zeker als je de foto's van een paar maanden geleden vergelijk met nu!

Ze spelen nog steeds ontzettend leuk samen. Veel rennen en stoeien samen. Er zijn amper rust in als ze samen zijn. Hahahahahahaha, maar ja daarom gaat ze ook mee met de uitlaatservice :wink:

Hardy verzamelt nog steeds erg veel.......... Kussens van de bank, schoenen, speelgoed, eigenlijk alles wat ligt. De ene keer blijft het heel, naja de andere keer overleeft het Hardy niet. Weet ook niet zo goed wanneer hij nu iets stuk maakt, en wanneer hij het alleen verzamelt.

Eeeehhhhhh, ik heb er ook totaal geen verstand van, maar nav je vraag heb ik die ergens anders gesteld, en waarschijnlijk heeft hij idd een plukvacht. Gisteren contact opgenomen met iemand die ik ken(en trimmer is) om een afspraak te maken voor Hardy.
Sam2012
Zeer actief

georges schreef:Wat een prachtige hond is het toch :I:
Dank je!!Word nog steeds iedere dag heel vrolijk van hem als ik 's ochtends beneden kom.
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Sam2012 schreef:Ja het was "niet veel" toen hij bij ons kwam. Zeker als je de foto's van een paar maanden geleden vergelijk met nu!

Ze spelen nog steeds ontzettend leuk samen. Veel rennen en stoeien samen. Er zijn amper rust in als ze samen zijn. Hahahahahahaha, maar ja daarom gaat ze ook mee met de uitlaatservice :wink:

Hardy verzamelt nog steeds erg veel.......... Kussens van de bank, schoenen, speelgoed, eigenlijk alles wat ligt. De ene keer blijft het heel, naja de andere keer overleeft het Hardy niet. Weet ook niet zo goed wanneer hij nu iets stuk maakt, en wanneer hij het alleen verzamelt.

Eeeehhhhhh, ik heb er ook totaal geen verstand van, maar nav je vraag heb ik die ergens anders gesteld, en waarschijnlijk heeft hij idd een plukvacht. Gisteren contact opgenomen met iemand die ik ken(en trimmer is) om een afspraak te maken voor Hardy.
Wat leuk dat zo nog steeds zo spelen!

Ene kant lijkt het me heel grappig en aandoenlijk, dat verzamelen, andere kant soms wat lastig misschien (vooral als hij het sloopt :Q: ).

Ik heb het idee dat hij best aan een plukbeurt toe is, ben benieuwd wat je trimmer zegt en doet :ok: .
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”