Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mocht iemand nog tips hebben voor leuke aanbiedingen etc op Animal Event
Ik zag net al voorbij komen dat trainingstube voor de kat van Prins daar twee voor €3,- is. Die wilde ik al eens proberen dus die ga ik zeker meenemen. Maar er zijn vast nog veel meer interessante aanbiedingen.
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Caat* schreef:Ik ga dit jaar ook weer, sowieso op zondag en heel misschien nog een van de andere dagen.
Dat heel misschien is een ja geworden, dus ik ben er zowel zaterdag als zondag. Beide dagen neem ik 1 van de honden mee. Herkenbaar aan een t-shirt/vest met afbeelding van de Picard erop (me and my sis). En de Picard natuurlijk
Ik ben er morgen, met Mojo. We gaan een vriendin en haar Soft Coated Wheaten Cleo aanmoedigen in de halve finale van de FarmFood Mooiste Hond van Nederland verkiezing. Denk dat we met de combi van honden wel te herkennen zijn.
malinois schreef:Oh ik wil Mojo weleens zien! Ben er ook als t goed is (zonder honden)
Ik ben in ieder geval om 15.30 uur bij de FarmFood Piste voor die verkiezing waar Cleo aan mee doet. Maar als je er dan niet meer bent kunnen we ook eerder wel ergens afspreken, misschien even via de FB-messenger doen dan?
Ik ben er ook morgen, met Manu dus ook niet gemakkelijk te missen. We doen mee aan de halve finale van mooiste hond van NL.
Zondag zijn we er de hele dag en hopelijk ook in de finale
Manuma schreef:Ik ben er ook morgen, met Manu dus ook niet gemakkelijk te missen. We doen mee aan de halve finale van mooiste hond van NL.
Wij lopen zondag rond kwart over 10 ons eerste rondje in de agility wedstrijd en rond half 3 de tweede.
Mocht je in de buurt zijn van de Royal Canin ring bij de hoofdingang dan kan je ons in actie zien.
Manuma schreef:Ik ben er ook morgen, met Manu dus ook niet gemakkelijk te missen. We doen mee aan de halve finale van mooiste hond van NL.
Succes vanmiddag! Ik hoop jullie zondag te zien. Dan ben ik er met Finn (mocht niet met alle twee mee doen ).
Moet je dan en een ticket kopen voor 'Beekse Bergen ' en voor het event? Ik heb hier ook een folder van gekregen van 'Agradi'. Alleen ik snap dit niet..
moira7765 schreef:Moet je dan en een ticket kopen voor 'Beekse Bergen ' en voor het event? Ik heb hier ook een folder van gekregen van 'Agradi'. Alleen ik snap dit niet..
moira7765 schreef:Moet je dan en een ticket kopen voor 'Beekse Bergen ' en voor het event? Ik heb hier ook een folder van gekregen van 'Agradi'. Alleen ik snap dit niet..
Nee...alleen voor t event. Op t event kun je eventueel voor 6 euro een kaartje voor een bussafarie kopen van 1.5 uur zag ik.