Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Schotse Collies

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Louis
geregistreerd lid

Schotse Collies

Ongelezen bericht door Louis »

Forumbezoekers met Schotse collies, verenigt u !!! :p:

Nou, beetje flauw, maar als nog redelijk nieuwe forumbezoeker, ben ik benieuwd naar de mensen die in het bezit van van een (of meerdere) Schotse collies.

Onze Fanny (midden op onderstaande foto) is inmiddels 20 weken oud.
****** Louis ******
(tevens een poot van Fanny, Dylan en Luka)

[img]http://images.photogra.com/PhotoX/ImageServer.psp?Cmd=RenderImage&I=://I1_5$\485000\485333\orig\7153453_20040225_181729_orig.jpg&width=400&height=265&Fmt=JPEG&Q=90&CI=&OP=h90;[/img]
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gyanty »

We hebben inmiddels al wat topics. Maar hier is Winnie, sableteefje van 10 jaar.
Afbeelding
plop
Zeer actief

Ongelezen bericht door plop »

Ik heb een Schotse Herder reu sable van 8 jaar
Afbeelding Afbeelding
Zóya
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Zóya »

Hoi,

Had ik laatst ook gevraagt op dit forum,maar ik ben dus ook eigenaar van de Schotse collie,een teefje genaamd Zóya (streepje behoort andersom op de O) en het is een Sable kleur. Ik zie dat jij een prachtige Blue Merle hebt? Mooi hoor! Teef of Reu?

Gr Sharon En Zóya (denk het streepje maar even andersom)
Zóya
Vaste gebruiker

O ja en onze is 15 weken oud ongeveer.

Gr Sharon.
Louis
geregistreerd lid

Fanny

Fanny is een teefje van 20 weken. Haar echte stamboomnaam is Miracle Blues Lovely Of The Unicorn.

Groetjes,
****** Louis ******

[img]http://images.photogra.com/PhotoX/ImageServer.psp?Cmd=RenderImage&I=://I1_5$\485000\485333\orig\7153453_20040225_181729_orig.jpg&width=400&height=265&Fmt=JPEG&Q=90&CI=&OP=h90;[/img]
Zóya
Vaste gebruiker

O jee ik heb haar op de website gezien van Lovely of the unicorns!! Hier in de buurt hebben wij een kennis die bij deze kennel ook een Sable collie teef weg had. Deze hond is vorig jaar op 14 jarige leeftijd overleden. Ja natuuuuuuuurlijk nu weet ik het weer,ik heb Fanny's broertjes en zusjes ook gezien,ook dat half blue merle half tricolor teefje hoe hete deze ook? Chita ofzo? Zoiets? Met dat blue merele op haar koppie PRACHTIG :ok: ! Wat leuk joh :-D !

Gr Sharon.
Louis
geregistreerd lid

Klopt Sharon, dat je ze daar hebt gezien. Fanny en haar ene broertje en 6 zusjes hebben vaak op die site gestaan met verschillende foto's. De collie die jij bedoelt heet Cinta. En die is inderdaad heel typisch half blue merle en half tricolour. Heel vreemd.
****** Louis ******

Zóya
Vaste gebruiker

had ik dus toch gelijk he! O ja Cinta natuurlijk,was ik even kwijt. Wat veel zusjes had zij zeg!!! en maar 1 broertje,en die heet Gidion geloof ik. En de fokster is ook mede eigenaar van een Tricolor teefje genaamd Shana. Erg leuk hoor. Deze fokker heeft net weer een nestje sable pups,ook iets van 7 stuks geloof ik. Weet alleen niet de hoeveelheid reuen en teven,staat er niet bij namelijk. Wel jammer,ben er altijd benieuwt naar namelijk.

Gr Sharon.
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gyanty »

inmiddels een kopstudie van Winnie in mijn avatar!
Afbeelding
ro1schi

Ongelezen bericht door ro1schi »

Hoi, mooie vacht heeft Fanny zeg!
We hadden vroeger ook een Collie genaamd Bobby, helaas al weer wat jaartjes geleden overleden. Het zijn ongelofelijk lieve honden. Toevalligerwijs kan ik me herinneren dat familie van me vroeger ook een collie hadden genaamd Fannie!!
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”