Nog te jong. Ik post niet heel veel, maar in een notendop: Ze werd mager, maar was nog enorm blij en energiek. Bloedonderzoek, uitgebreider bloedonderzoek. Echo. Scopie maag darm. Afwijkende leverwaarden. Waarschijnlijk zijn die haar fataal geworden, ze ging binnen paar dagen mega achteruit. De uitslagen van de biopten nog niet eens binnen. Ze werd ziek en was enorm verzwakt. Dierenarts zou gistermiddag bij ons komen, maar daar konden we niet meer op wachten. Neurologisch was ineens niet meer in orde, ze liep rechtdoor en bleef doorlopen, met haar kop tegen de muur. Het was zo'n spook einde.
Fennie mijn eerste. Een grote spiegel was je altijd, wat heb ik veel van je geleerd.
Pittig, fanatiek meisje met een hart van puur goud, want wat was je een schat.
Ik denk aan alle geweldig toffe dingen die we samen hebben gedaan. Maar oh wat doet het pijn. Ik heb zoveel dingen meegemaakt achter elkaar waarbij er veel veranderde telkens, maar altijd was jij daar. Je loopt nu niet voor mijn voeten, hoe kan dat nou?
Dag lief irritant stuiterballetje van me. Er is intens van je gehouden en je hebt intens genoten van elke seconde blije mafkees.

Fennie ten voeten uit. Foto door Suzanne (Longfields).
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk