Ik ook, ik kijk ze bijna d'r uit. Nog nooit een bevalling live gezienPitBullit schreef:Kom op Toet, ik heb de cam al helemaal aangezet en wacht af.

Moderator: moderatorteam
Ik ook, ik kijk ze bijna d'r uit. Nog nooit een bevalling live gezienPitBullit schreef:Kom op Toet, ik heb de cam al helemaal aangezet en wacht af.
Ik zit aan de andere kant van de cam te peptalkenMickie schreef:Sandra&co schreef: Dan moet je nog even geduld hebben, want vandaag zal het nog niet gebeuren
Volgens mij wel. Een teefje was doodgeboren, maar de laatste ziet er monter uit. Vier gezonde pups lijkt het nu dus.PitBullit schreef:Ik zie nu nummer 4 erbij? Eigenlijk zijn het totaal 5 wat ik begrijp?
Dat is soms nou eenmaal de natuur. Fokken is niet altijd alleen maar leuk.PitBullit schreef:Sneu hoor
Zit er nou ook iets voor jullie tussen, of moeten jullie nog langer wachten op een ander nest?djinnie schreef:*doet een dansje*
Yes, super nieuws. Gefeliciteerd! Dat hebben ze toppie gefikst.
Nu nog 5 weken wachten en dan eens zien wat Toet aan het afbakken is.
Nou, dan durf ik jullie toch al voorzichtig te feliciterendjinnie schreef:Eerst even zien of alles gezond groter wordt, maar in principe mogen wij over een week of 8 een Toet kind bij ons verwelkomen ja.