Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hond(je) op schoot in de auto

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Re: Hond(je) op schoot in de auto

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Is goedkoper dan een echte airbag en makkelijker dan in te bouwen. Soort van mobiele airbag. :cool2:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

bouvierpoedel schreef:Is goedkoper dan een echte airbag en makkelijker dan in te bouwen. Soort van mobiele airbag. :cool2:
ik ben dan ook een rasechte zuunige hollander he, dus alles voor een kooppie, daar hoort een mobiele airbag bij :F:
Afbeelding
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

Uma was ook altijd gepikeerd in de auto maar sinds ze vermist is geweest waardeert ze de auto wel. Je moet je hond dus gewoon even ergens dumpen en na twee weken weer ophalen. Dan is het over.

Op schoot vind ik echt heel gevaarlijk.
Ik heb wel een kleine, zachte mand met hoge rand in de auto gezet. Als ze daarin lag op de achterbank of op de passagiersstoel was ze redelijk rustig. Misschien is dat iets om te proberen?
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Toots zit ook wel eens aan de passagiersaantallen gewoon bij mijn voeten.
Hij kan ook wel evt in een bench eigenlijk zouden we hem gewoon altijd veilig in zijn bench moeten zetten.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
dre
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door dre »

sbientje schreef:levensgevaarlijk. Dat is dan weer het voordeel van grote honden, dan moet je wel oefenen om ze normaal te kunnen vervoeren, want ik zie mezelf nog niet de snelweg op gaan met Karel op schoot.
:LOL: :LOL:
Shelly is ook zo'n rothond in de auto, als ze een hond ziet moet het uitgekafferd, als ze een wandelaar ziet ook, als in de file of voor het stoplicht een andere auto dichtbij komt moet het ook uitgekafferd worden, daarbij piept ze ook erg graag als we er bijna zijn (langzamer gaan rijden), of als ze weet waar we heen gaan en dat is leuk (training, bekenden) en breekt ze de toko af als we er echt zijn. Als ze te lang doorgaat kan ze een brul krijgen en dan is ze even klaar, al ben ik wel blij dat ze met de nieuwe auto achter een schot zit :engel:

Maar ik vind het inderdaad ook levensgevaarlijk, ik zou inderdaad eens een bench of (bekende) mand proberen.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”