In huis is het een lieve hond, buiten is hij bang in een drukke omgeving.
meer info over Buddy: http://www.mirtos.nu/adopteer/buddy
Wie weet goede opvang voor hem dat niet te duur is
Moderator: moderatorteam

aangepastRamiek schreef:Volgens mij moet je de titel even aanpassen naar goed betaalbare opvang gezocht. Helaas kan hij niet bij mij, hij lijkt me leuk maar mijn parsons zullen niet zo gecharmeerd van hem zijn.

wow dat klinkt super!! IK stuur je een pbtje!Tineke schreef:Ik weet eventueel iemand die hem wil opvangen maximaal tot de zomervakantie (hopelijk is hij voor die tijd geplaatst) vergoeding van opvang hoeft niet wel graag de kosten van Buddy enkel voor rekening van de stichting.

ja, alleen schiet buddy daar niks mee opIngrid48 schreef: iemand nog suggesties???

tja, buddy is 6 jaar geleden als pup naar Nederland gekomen en is toen geadopteerd. Door scheiding is hij nu weer bij Mirtos terecht gekomen, vandaar dat wij nu weer op zoek zijn naar een nieuw baasje of andere opvangrenee-uk schreef:ja, alleen schiet buddy daar niks mee opIngrid48 schreef: iemand nog suggesties???
ik zou als ik jullie was de volgende keer dat je een hond met zo'n gebruiksaanwijzing naar nederland haalt zorgen voor een driedubbele achtervang voor als het in de eerste opvang niet gaat.
het lijkt mij dat in eerste instantie de stichting verantwoordelijk is voor een goede opvang en niet jan en alleman die via sneue berichtjes opgetrommeld worden om het ook maar eens een keer te proberen.
kun je die zekerheid van opvang als stichting niet bieden, kun je de betreffende hond beter laten zitten waar ie zit en je beperken tot hondjes zonder handvatten.
dit schopstoelgedoe komt hem vast en zeker ook niet ten goede, ik vind het doodzielig in elk geval.

deze snap ik niet, hoezo minder eisen aan de opvang stellen? De man vond het zelf ook geen goed idee...~Suzanne~ schreef:+1
Of een handjevol minder eisen aan de opvang stellen; het alternatief is het asiel dus wat wil je nou?
Suzanne

Er vallen een heleboel adressen af die niet goed genoeg zijn. Soms moet je niet gaan voor het allerbeste, maar voor het meest haalbare.Ingrid48 schreef:deze snap ik niet, hoezo minder eisen aan de opvang stellen? De man vond het zelf ook geen goed idee...~Suzanne~ schreef:+1
Of een handjevol minder eisen aan de opvang stellen; het alternatief is het asiel dus wat wil je nou?
Suzanne
als je er eentje voor me weet dan hou ik me van harte aanbevolen!! Maar Buddy kan niet met katten, dus dat lijkt me niet handig en hij kan niet los omdat het een jager is. Voor de rest hebben we volgens mij weinig eisen?? Correct me if i'm wrong~Suzanne~ schreef:Er vallen een heleboel adressen af die niet goed genoeg zijn. Soms moet je niet gaan voor het allerbeste, maar voor het meest haalbare.Ingrid48 schreef:deze snap ik niet, hoezo minder eisen aan de opvang stellen? De man vond het zelf ook geen goed idee...~Suzanne~ schreef:+1
Suzanne
Suzanne

nou dan is er vast wel een medewerker van mirtos die de opvang van zo een makkelijk hondje wil verzorgen.Ingrid48 schreef:als je er eentje voor me weet dan hou ik me van harte aanbevolen!! Maar Buddy kan niet met katten, dus dat lijkt me niet handig en hij kan niet los omdat het een jager is. Voor de rest hebben we volgens mij weinig eisen?? Correct me if i'm wrong~Suzanne~ schreef: Of een handjevol minder eisen aan de opvang stellen; het alternatief is het asiel dus wat wil je nou?
Er vallen een heleboel adressen af die niet goed genoeg zijn. Soms moet je niet gaan voor het allerbeste, maar voor het meest haalbare.
Suzanne