Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gaia Girl zoekt opvang!

Hier kan hulp gevraagd worden voor opvang van je hond ( of een hond waar je nauw bij betrokken bent ) bijvoorbeeld voor vakantie, werk, ziekte, noodopvang etc.

Moderator: moderatorteam

Ingrid48
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
Aantal honden: 3

Gaia Girl zoekt opvang!

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

Gaia zit nu op een flat met 4 andere honden en dat doet haar geen goed.

Wie zou Gaia willen opvangen? Hieronder haar verhaal:

https://www.facebook.com/mirtosanimalpr ... 81/?type=3
Afbeelding

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Ingrid48
Zeer actief

Re: Gaia Girl zoekt opvang!

even een upje ;-)

is er niemand die Gaia zou willen opvangen tot er een baasje is?
Afbeelding

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Ik heb Sneeuw nog een maandje, anders had ik het graag willen doen :(
Ingrid48
Zeer actief

S@ndr@ schreef:Ik heb Sneeuw nog een maandje, anders had ik het graag willen doen :(
ik pb je even :wink:
Afbeelding

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Hoe is het mogelijk dat daar niemand voor gevonden wordt :hmmm:
S@ndr@
Zeer actief

Ik snap er ook niets van.... ik heb haar ontmoet / gezien in real life, ze is echt leuk, en heel sociaal
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mijke »

Nou, ik denk dat het wat te maken heeft met de advertentietekst. Als ik die zo lees heb ik het gevoel dat ze echt de perfecte baas zoeken, en ja aangezien niemand perfect is denk ik dat veel mensen afhaken. Er ligt daarnaast zoveel nadruk op wat er gebeurt als je niet exact zus en zus en zo met die hond omgaat - althans niet op wat er gebeurt, maar dát er iets gebeurt, iets onduidelijks - dat dat niet echt een fijne reclame is. Als ze echt zo lief en sociaal is zou dat wat beter uit de advertentie moeten spreken. Denk dat daar best een heel stuk te winnen valt. Het is nu alleen mitsen en maren, alsof die hond een hele waslijst aan gebruiksaanwijzigingen heeft. Wie zit daar nou op te wachten?

En verder heeft ze een raar hoofd, maar ik weet niet of ik daar alleen in sta :P
S@ndr@
Zeer actief

ligt ook een beetje aan de foto`s hoor, ze heeft geen raar hoofd, echt niet...... en volgens mij is het echt de meest sociale hond die ik ooit ben tegen gekomen, maar goed ik ben meer van de afdeling laaienlichter :wink:
Afbeelding
Misschien is dat van die tekst wel een heel goed idee om daar eens naar te kijken
tobi__
Zeer actief
Mijn ras(sen): welsh corgi pembroke

Ongelezen bericht door tobi__ »

De advertentie tekst is wel wat negatief en vooral gericht op wat je niet moet doen etc. Misschien kan dat wat anders gebracht worden.
_Esmee
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Mocht er over een maand of wat nog niets gevonden zijn, staat de deur hier open voor haar - voor tijdelijk dan (mja, dat is wel heel lange termijn, I know). Maar door vakanties en ziektes werk ik nu zo'n 37 uur per week en dat kan ik dus niet maken.
Hakkene
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hakkene »

ZivaNomi schreef:
mijke schreef: En verder heeft ze een raar hoofd, maar ik weet niet of ik daar alleen in sta :P
Ik vind haar op Emma Stone lijken :D
Haha ja inderdaad:)
Ingrid48
Zeer actief

mijke schreef:Nou, ik denk dat het wat te maken heeft met de advertentietekst. Als ik die zo lees heb ik het gevoel dat ze echt de perfecte baas zoeken, en ja aangezien niemand perfect is denk ik dat veel mensen afhaken. Er ligt daarnaast zoveel nadruk op wat er gebeurt als je niet exact zus en zus en zo met die hond omgaat - althans niet op wat er gebeurt, maar dát er iets gebeurt, iets onduidelijks - dat dat niet echt een fijne reclame is. Als ze echt zo lief en sociaal is zou dat wat beter uit de advertentie moeten spreken. Denk dat daar best een heel stuk te winnen valt. Het is nu alleen mitsen en maren, alsof die hond een hele waslijst aan gebruiksaanwijzigingen heeft. Wie zit daar nou op te wachten?

En verder heeft ze een raar hoofd, maar ik weet niet of ik daar alleen in sta :P
ik snap wat je bedoelt, maar ze is al eerder geplaatst geweest en binnen een week kwam ze terug omdat ze de vrouw had gebeten. Ze is heel gevoelig en heeft echt een baasje nodig die haar ruimte en rust geeft.

maar bedankt voor de tip, ik zal naar de tekst laten kijken :ok:
Afbeelding

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Ingrid48
Zeer actief

Sandra&co schreef:Mocht er over een maand of wat nog niets gevonden zijn, staat de deur hier open voor haar - voor tijdelijk dan (mja, dat is wel heel lange termijn, I know). Maar door vakanties en ziektes werk ik nu zo'n 37 uur per week en dat kan ik dus niet maken.
Bedankt! Ik stuur je een pbtje :wink:
Afbeelding

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
mijke
Zeer actief

Ingrid48 schreef:
mijke schreef:Nou, ik denk dat het wat te maken heeft met de advertentietekst. Als ik die zo lees heb ik het gevoel dat ze echt de perfecte baas zoeken, en ja aangezien niemand perfect is denk ik dat veel mensen afhaken. Er ligt daarnaast zoveel nadruk op wat er gebeurt als je niet exact zus en zus en zo met die hond omgaat - althans niet op wat er gebeurt, maar dát er iets gebeurt, iets onduidelijks - dat dat niet echt een fijne reclame is. Als ze echt zo lief en sociaal is zou dat wat beter uit de advertentie moeten spreken. Denk dat daar best een heel stuk te winnen valt. Het is nu alleen mitsen en maren, alsof die hond een hele waslijst aan gebruiksaanwijzigingen heeft. Wie zit daar nou op te wachten?

ik snap wat je bedoelt, maar ze is al eerder geplaatst geweest en binnen een week kwam ze terug omdat ze de vrouw had gebeten. Ze is heel gevoelig en heeft echt een baasje nodig die haar ruimte en rust geeft.

maar bedankt voor de tip, ik zal naar de tekst laten kijken :ok:
Oh, dus toch niet zo lief en sociaal haha. Ja dan is het natuurlijk wel goed dat het er in staat. Maar misschien de verhouding wat aanpassen. Dat je eerst beschrijft hoe leuk ze is als het goed gaat en dan aan welke randvoorwaarden er voldaan moet worden om dat voor elkaar te krijgen. Maar dat die tweede helft dan niet groter is dan de eerste helft, zodat het niet alleen over de moeilijke kant gaat, zodat het niet overheerst. Ik neem tenminste aan dat ze verder wel ook een heleboel goeie eigenschappen heeft die genoemd kunnen worden ;)
S@ndr@
Zeer actief

Ik heb haar even meegemaakt tijdens een wandeling en kan je vertellen wat mijn indruk is, namelijk dat als je deze hond lichamelijk aanpakt dat ze kan snappen, uit angst. niet weten in de hoek gedrukt worden, niet uit agressie..... bijten en bijten zijn twee heel verschillende dingen, de ene hond kan je zonder problemen van de bank af zwiepen- indien gewenst, die maalt er niet of, de ander zal het niet begrijpen en angstig reageren. ga je daar doorheen dan kan er uit angst een snap komen, dat bijten noemen is een optie, ik denk dat t daar mank gaat. uitermate lief en sociaal, maar niet geschikt voor een botte boer die signalen mist :wink:
mijke
Zeer actief

Ja dat vind ik een duidelijk verhaal Sandra, als dat er precies zo in zou staan zou het denk ik al heel anders overkomen.
Ingrid48
Zeer actief

S@ndr@ schreef:Ik heb haar even meegemaakt tijdens een wandeling en kan je vertellen wat mijn indruk is, namelijk dat als je deze hond lichamelijk aanpakt dat ze kan snappen, uit angst. niet weten in de hoek gedrukt worden, niet uit agressie..... bijten en bijten zijn twee heel verschillende dingen, de ene hond kan je zonder problemen van de bank af zwiepen- indien gewenst, die maalt er niet of, de ander zal het niet begrijpen en angstig reageren. ga je daar doorheen dan kan er uit angst een snap komen, dat bijten noemen is een optie, ik denk dat t daar mank gaat. uitermate lief en sociaal, maar niet geschikt voor een botte boer die signalen mist :wink:
moeilijk om dat duidelijk in het verhaaltje te zetten..of zal ik gewoon de laatste regel aanhalen :wink:

ik ga er nog even op broeden :wink:
Afbeelding

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Ingrid48
Zeer actief

Frolic schreef:
Ingrid48 schreef:
S@ndr@ schreef:Ik heb haar even meegemaakt tijdens een wandeling en kan je vertellen wat mijn indruk is, namelijk dat als je deze hond lichamelijk aanpakt dat ze kan snappen, uit angst. niet weten in de hoek gedrukt worden, niet uit agressie..... bijten en bijten zijn twee heel verschillende dingen, de ene hond kan je zonder problemen van de bank af zwiepen- indien gewenst, die maalt er niet of, de ander zal het niet begrijpen en angstig reageren. ga je daar doorheen dan kan er uit angst een snap komen, dat bijten noemen is een optie, ik denk dat t daar mank gaat. uitermate lief en sociaal, maar niet geschikt voor een botte boer die signalen mist :wink:
moeilijk om dat duidelijk in het verhaaltje te zetten..of zal ik gewoon de laatste regel aanhalen :wink:

ik ga er nog even op broeden :wink:
Ze zoekt dus een ervaren hondenbaas die kennis heeft van hondentaal.
mooi samengevat :ok:
Afbeelding

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Plaats reactie

Terug naar “Tijdelijke opvang gevraagd !”