De trainer zit er in ieder geval niet mee
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lichaam gevonden
Moderator: moderatorteam
-
Johnny Jones
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Lichaam gevonden
Het zou je gebeuren http://www.rtlnieuws.nl/nederland/honde ... f-koud-van
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: Lichaam gevonden
Beter dan helemaal overstuur raken natuurlijk. Zou echt niet weten hoe ik zou reageren als ik een lijk zou vinden van een paar maanden oud. Klein landje en zomaar 3 maanden ergens voor dood liggen. 
Wat je zegt ben je zelfffff 

- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ken iemand die daar traint en er ook bij was, en het is dus geen goed verhaal. Ze vonden het wel degelijk absoluut niet leuk, m aar dat is door de journalist anders geinterpreteerd.....Je moet niet alles geloven wat er in de krant staat...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Jij bent lijken en half dooie gewend .Nanna schreef:Ik meende laatst ook een lijk gevonden te hebben, zo'n met dekzeil omwikkeld flink skelet.
Stond helemaal te hopsen van opwindingNog met agenten in een poltiewagen erheen gegaan maar het bleek toch om een groot dier te gaan.
Nou lig ik niet wakker van een lijk, dat scheelt. Maar dat je raar staat te kijken als je een gemummificeerd lijk in het bos vindt kan ik me wel voorstellen.

- Ingding
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik heb dan weer zo'n zwak gestel dat ik waarschijnlijk flauw zou vallen. 
-
Manuma
- Zeer actief
En dat je hond er dan nog lekker in zal gaan rollen
Ik zou niet weten hoe ik zou reageren. Wel bizar zeg, zo'n drukbevolkt land en zo lang niet gevonden worden.
Ik zou niet weten hoe ik zou reageren. Wel bizar zeg, zo'n drukbevolkt land en zo lang niet gevonden worden.
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Dat verbaasd mij enerzijds ook weleens, maar aan de andere kant..Manuma schreef:En dat je hond er dan nog lekker in zal gaan rollen![]()
Als je leest hoeveel mensen er spoorloos verdwenen zijn en dat ze dan iemand serieus na 5 jaar terugvinden in een bosje, zo ongeveer achter een woonwijk, dan sta ik ook weleens raar te kijken...
Hoe klein Nederland ook is, het gebeurt met weleens dat ze iemand terugvinden die al jarenlang in een boom hangt, of ergens in een greppeltje ligt...en dan praat ik over de 'zelfmoord' mensen, laten we de vermoorde mensen dan nog maar even helemaal vergeten, want van sommige mensen vinden ze niets terug en zelfs bij ondiep gegraven graven kan het jaren duren en ben je afhankelijk van verklaringen van daders, zo ook het verhaal van Marion en Romy in de duinen bijvoorbeeld.
En wat te denken van Hanno van Mil die nog steeds spoorloos is...
Notabene bij de pyramide van Austerlitz... het wemelt daar van het volk op een mooie dag...
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Soms dan trekken ze een paar auto wrakken uit een kanaal en blijken er nog wat overblijfselen van mensen in te liggen die al 10 á 20 jaar zoek zijn . Of lijken vinden waar ze nu nog na jaren niet weten wie het zijn.
Zit wel eens op YT te kijken naar dat soort programma's en vind dat rete interessant hoe ze met de tegenwoordige DNA testen toch een familie op weten te sporen die ze gerust kunnen stellen en zo iemand toch weer een naam heeft.
Zit wel eens op YT te kijken naar dat soort programma's en vind dat rete interessant hoe ze met de tegenwoordige DNA testen toch een familie op weten te sporen die ze gerust kunnen stellen en zo iemand toch weer een naam heeft.

- dagmar88
- Zeer actief
fes/lou schreef:Ik ken iemand die daar traint en er ook bij was, en het is dus geen goed verhaal. Ze vonden het wel degelijk absoluut niet leuk, m aar dat is door de journalist anders geinterpreteerd.....Je moet niet alles geloven wat er in de krant staat...
-
Eefje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
- Aantal honden: 2
bij ons heeft er langs de kantineweg( een drukke route voor fietsers wandelaar en automobilisten) jaren iemand in een boom gehangen, met onderlijf in een ondiep slootje en dat was dan ook helemaal vergaan. Dat heeft nooit iemand opgemerkt tot dat iemand zijn hond te ver afdwaalde en het lichaam vond.mercedes2803 schreef:Dat verbaasd mij enerzijds ook weleens, maar aan de andere kant..Manuma schreef:En dat je hond er dan nog lekker in zal gaan rollen![]()
Als je leest hoeveel mensen er spoorloos verdwenen zijn en dat ze dan iemand serieus na 5 jaar terugvinden in een bosje, zo ongeveer achter een woonwijk, dan sta ik ook weleens raar te kijken...
Hoe klein Nederland ook is, het gebeurt met weleens dat ze iemand terugvinden die al jarenlang in een boom hangt, of ergens in een greppeltje ligt...en dan praat ik over de 'zelfmoord' mensen, laten we de vermoorde mensen dan nog maar even helemaal vergeten, want van sommige mensen vinden ze niets terug en zelfs bij ondiep gegraven graven kan het jaren duren en ben je afhankelijk van verklaringen van daders, zo ook het verhaal van Marion en Romy in de duinen bijvoorbeeld.
Notabene bij de pyramide van Austerlitz... het wemelt daar van het volk op een mooie dag...
In zo'n klein dorpje, op zo'n drukke plaats en toch niet gezien, en blijkbaar ook niet gemist.......
afgelopen weekend is er in Meijendel, waar ik speurles krijg, ook iemand gevonden, zelfmoord.
Ik weet ook niet wat ik zou doen.
Eerst praktisch denken en daarna als het afgehandeld is instorten denk ik.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
In ieder geval lekker koel met zijn voeten in het water.Eefje83 schreef:bij ons heeft er langs de kantineweg( een drukke route voor fietsers wandelaar en automobilisten) jaren iemand in een boom gehangen, met onderlijf in een ondiep slootje en dat was dan ook helemaal vergaan. Dat heeft nooit iemand opgemerkt tot dat iemand zijn hond te ver afdwaalde en het lichaam vond.mercedes2803 schreef:Dat verbaasd mij enerzijds ook weleens, maar aan de andere kant..Manuma schreef:En dat je hond er dan nog lekker in zal gaan rollen![]()
In zo'n klein dorpje, op zo'n drukke plaats en toch niet gezien, en blijkbaar ook niet gemist.......
afgelopen weekend is er in Meijendel, waar ik speurles krijg, ook iemand gevonden, zelfmoord.
Ik weet ook niet wat ik zou doen.
Eerst praktisch denken en daarna als het afgehandeld is instorten denk ik.
Dat flikkert met het rotten toch uit elkaar en van het touwtje af.

-
80564M
Ik moet er niet aan denken. Ik ga al gillen als ze door een dode vis rollen.
- Bonnie F
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Hmm. Net als Nanna. Spanning en sensatie dus. Mits ik niet in contact ben met de nabestaanden. Ik weet helaas uit ervaring hoe erg het is om mensen in te lichten over de dood van hun geliefde.

Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
-
Manuma
- Zeer actief
Ja later dacht ik even aan plekken hier in de stad waar ik alleen op de wereld ben. Die plekken heb ik ontdekt dankzij Uma's vermissing. En daar zou je echt zomaar kunnen verdwijnen. Dan zit je hier in Den Haag. Als je ergens meer afgelegen woont heb je al helemaal veel stille plekken.
Toch een naar idee. Iemand die daar zo lang alleen ligt. Oké je bent dood. Maar toch, het heeft iets heel naars. Al is alleen zijn ook wel weer de ultieme rust.
Toch een naar idee. Iemand die daar zo lang alleen ligt. Oké je bent dood. Maar toch, het heeft iets heel naars. Al is alleen zijn ook wel weer de ultieme rust.