Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

En dan? weer een cc of een ander ras

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

S@ndr@
Zeer actief

Re: En dan? weer een cc of een ander ras

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Yep,...... en als dat zo is dan is dat zo, het leven geeft sowieso geen garanties dat weet ik al lang al :wink: , maar wat we uit kunnen sluiten dat gaan we doen.. zodat mocht ze komen dan gaan we ons concentreren op inburgeren
runninggirl
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door runninggirl »

S@ndr@ schreef:Yep,...... en als dat zo is dan is dat zo, het leven geeft sowieso geen garanties dat weet ik al lang al :wink: , maar wat we uit kunnen sluiten dat gaan we doen.. zodat mocht ze komen dan gaan we ons concentreren op inburgeren
Heerlijk, toch al wel wat voorpret nu. :)
wilma23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff

Ongelezen bericht door wilma23 »

Ze is leuk! Ik hoop dat er goed bericht komt
S@ndr@
Zeer actief

Ik hou daar vinger aan de pols hoor, maar het neemt tijd :wink: :Q: ik heb toch geen haast nog
S@ndr@
Zeer actief

Ze kan niet met katten :schrik: zolang de katten stil zitten gaat t goed, maar zodra ze bewegen of geluid geven is het :mep: ...... helaas, we zoeken verder en ondertussen de kleinkinderen van de keizer- t zijn er eenboel :cheer: :cheer: :cheer:

Afbeelding
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gonnie »

S@ndr@ schreef:Ze kan niet met katten :schrik: zolang de katten stil zitten gaat t goed, maar zodra ze bewegen of geluid geven is het :mep: ...... helaas, we zoeken verder en ondertussen de kleinkinderen van de keizer- t zijn er eenboel :cheer: :cheer: :cheer:

Afbeelding
Zo, borrel dat zijn er veel.

Leuk.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
tobi__
Zeer actief
Mijn ras(sen): welsh corgi pembroke
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tobi__ »

_Esmee
S@ndr@
Zeer actief

Nope, ik wil eigenlijk helemaal geen pup, maar een jong volwassenen, deze pups vinden wel iemand :wink: .... pups gaan altijd wel....... because they are cute.... en ik heb wel in gedachten wat ik ongeveer wil .. en wat bij mij zal passen en hoogst waarschijnlijk zal het een mastin mix zijn , toch wel zie ze soms lopen en ze zijn leuk
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

En dan? weer een cc of een ander ras

Ongelezen bericht door crutz »

Zit wat uit de richting maar moest direct aan jou denken. Of staat de Mastiff ook op de lijst?

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 283&type=3

Afbeelding

Zie dat hij nog niet op de site vd herplaatsing zelf staat
S@ndr@
Zeer actief

Ja, de mastiff in welke vorm dan ook, helaas, vandaar dat ik dan voor een ( mastin) mix wil gaan , kan ik nog doen alsof mijn neus bloed,..... zeker als het er niet al te erg op lijkt :engel:
Ingrid48
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

jammer dat ze niet met katten kan :ugh:

en deze vond je toch ook leuk? http://www.mirtos.nu/adopteer/lorry
Afbeelding

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
S@ndr@
Zeer actief

Die is ook heel erg leuk ja, maar ook een pup.......... en ze heeft een beetje de zelfde tekening als Baco had, :wink: sentiment... er was maar 1 Baco.. ik zoek weer verder door tot ik voor mij het perfecte plaatje vind......
DebbieZ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol

Ongelezen bericht door DebbieZ »

Kijk eens bij Scooby naar de Mastins: http://www.scoobymedina.org/nl/adoption ... _dogs.html
Ingrid48
Zeer actief

met het perse een teefje zijn? Deze is zoooo leuk :D :D

http://www.mirtos.nu/adopteer/romeo-1
Afbeelding

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Ingrid48
Zeer actief

Afbeelding

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Emmy12
Actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Emmy12 »

Dierenopvang Koningen heeft ook regelmatig Mastin kruisingen. Nu een teefje van 3 gezien op de
Website.
Emmy12
Actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Emmy12 »

Dubbel
S@ndr@
Zeer actief

http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... nberichten
deze is ook al in Nederland, lijkt me ook een toppertje.... pffff kiezen is best lastig hoor :wink:
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

En ze kan duidelijk met katten :)
S@ndr@
Zeer actief

die kan met katten en ze is lomp, dat is een pre hier :LOL:
Afbeelding
deze is ook nog een optie, 2 jaar oud en kan ook met katten, is sociaal enz :wink: en heeft de streepjes waar ik zo graag naar kijk....
keuzes, keuzes keuze :vaag: :help: :slaap2: even een nachtje over slapen,
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

S@ndr@ schreef: ...... hele lieve oude OEB, de man is zo ongeveer weerloos kom je een CM wannabe tegen en jawel gaten, deze honden horen daar niet, met of zonder muilkorf
Afbeelding
de pit vloog erop, ( de CC was stierlijk vervelend) en de eigenaar had geen overwicht , we zagen het aan komen dus 2 klein gaatjes en niet een dode hond, maar alleen al de terreur van die lichaamshouding, dat gaat een muilkorf niet tegen houden, ze moeten er gewoon niet komen .
Toch even terug naar dit plaatje ;-)
Dat jullie het aan zagen komen, dat begrijp ik. Maar wat heb je in vredesnaam gedaan?

Brokjes gestrooid? Quasi ongeïnteresseerd weggelopen in de hoop dat die twe ook hun belangstelling zouden verliezen?
Ik zou geen een stap in de richting van deze situatie durven doen.
Johnny Jones
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Johnny Jones »

S@ndr@
Zeer actief

Rosita Compagner schreef:
S@ndr@ schreef: ...... hele lieve oude OEB, de man is zo ongeveer weerloos kom je een CM wannabe tegen en jawel gaten, deze honden horen daar niet, met of zonder muilkorf
Afbeelding
de pit vloog erop, ( de CC was stierlijk vervelend) en de eigenaar had geen overwicht , we zagen het aan komen dus 2 klein gaatjes en niet een dode hond, maar alleen al de terreur van die lichaamshouding, dat gaat een muilkorf niet tegen houden, ze moeten er gewoon niet komen .
Dat jullie het aan zagen komen, dat begrijp ik. Maar wat heb je in vredesnaam gedaan?

Brokjes gestrooid? Quasi ongeïnteresseerd weggelopen in de hoop dat die twe ook hun belangstelling zouden verliezen?
Nee, nou dat zit ik dan weer niet zo mee he,als het moet duik ik er tussen hoor, en mijn dochter heeft heel duidelijk het zelfde bloed als mama :Q: ...... maar goed dat was een ander topic :Q:
Johnny Jones schreef:Ook al in Nederland http://www.animalinneed.com/honden-in-n ... 878-nala-2
Nala is zeker ook heel leuk, maar ergens heb ik zoiets van als ze hier al zijn, dan zitten ze goed, het is hier zoveel beter dan daar, maar ik ga ze zeker allemaal even op een rijtje zetten en de voors en tegens noteren, voor ik een keuze maak
Johnny Jones
Zeer actief

Dat had ik ook toen ik Digger uitzocht Sandra! Met de honden die eenmaal in Nederland zijn komt het wel goed, die zitten in ieder geval al comfortabel in een opvanggezin. Een Mastin nog in Spanje heeft misschien anders nog een aantal jaren asiel te gaan. Hoewel het me wel opvalt dat de Mastin mixen van het asiel waarvoor ik honden opvang, meestal best snel een baas hebben. Tenzij er een probleem met de honden is, zoals angst of fysiek. Dat durft, begrijpelijk, dan toch bijna niemand aan.
S@ndr@
Zeer actief

Johnny Jones schreef:Dat had ik ook toen ik Digger uitzocht Sandra! Met de honden die eenmaal in Nederland zijn komt het wel goed, die zitten in ieder geval al comfortabel in een opvanggezin. Een Mastin nog in Spanje heeft misschien anders nog een aantal jaren asiel te gaan. Hoewel het me wel opvalt dat de Mastin mixen van het asiel waarvoor ik honden opvang, meestal best snel een baas hebben. Tenzij er een probleem met de honden is, zoals angst of fysiek. Dat durft, begrijpelijk, dan toch bijna niemand aan.
Jij snapt precies wat ik bedoel , inderdaad, dan trek ik er liever daar een uit de stront( vergeef me de uitdrukking) , zodat er daar weer een geholpen kan worden..... eenmaal hier komen ze zo gemakkelijk wel goed ter recht.....
Johnny Jones
Zeer actief

Onze Mastin komt bij Sphoek vandaan. Het valt me op dat zij vaak veel Mastins op de site hebben http://sphoek.com/honden/zoeken.php?soo ... utton=Zoek
Ben je ook al lid van de Mastin groep op facebook? https://www.facebook.com/search/top/?q= ... overs%20nl Hier komen ook veel Mastins langs die een baas zoeken.
S@ndr@
Zeer actief

Ja, die ken ik en de mastin die ik vaak laat zien komen overal vandaan, maar ik heb Conchi nu op mijn facebook , n ik denk dat zij heel goed werk doet voor zover ik het kan beoordelen
DebbieZ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol

Ongelezen bericht door DebbieZ »

Dat is een overweging die ik wel snap, maar die ook een grote frustratie is voor stichtingen en gastgezinnen. Hun honden 'lopen niet door', omdat ze al veilig en comfortabel in Nederland zitten en plaatsingen rechtstreeks uit het buitenland zijn altijd wat spannender met klikken met hond, kids, et cetera, zodat die soms terugkomen en door een gastgezin opgevangen moeten worden. Ik vind het redden van een hond uit het buitenland ook veel spannender en meer voldoening geven, maar als je echt een passende hond erbij zoekt, zou ik me daar niet door laten beperken. Hier heb je het comfort van eerst kennis kunnen maken en de honden kennis laten maken en het gastgezin kan daarna weer een nieuwe hond opvangen.
S@ndr@
Zeer actief

wie zegt dat ik me laat beperken, ik beperk me niet tot wat er in Nederland zit, veel breder kun je niet kijken lijkt me :wink: vandaag toevallig nog een Podenco geplaat ook in de opvang voor een stichting, leuk hondje trouwens
Afbeelding
laeken
Zeer actief

Ongelezen bericht door laeken »

Rosita Compagner schreef:
Afbeelding

Jeetje wat een situatie daar. Ik zou 7 kleuren schijten voor mijn hond. Ik kwam vanmiddag dus een aangelijnd pitbull tegen. Lieve baasje zei sorry, we krijgen hem niet sociaal. Bedankt dat u effe op een oprit gaat staan. Zo kan dat ook.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”