Idd. ik vind ook niet dat mevr er 0.0 schuld aan heeft. Dat idiote gedrag in een losloopgebied is gewoon niet slim op zn zachts gezegd. En de kans dat een hond daarop reageert is gewoon groot wat die reactie is zal per hond verschillend zijn. Nee t is niet goed wat Shadow gedaan heeft maar als je hond nog nooit in een dergelijke situatie is gebracht weet je simpelweg ook niet hoe hij reageert. Wat ik al zei mijn kruising kees was de grootste sul die er was maar ik ben de laatste die zegt dat ze niks gedaan zou hebben. En als er dan vervolg op gekrijs kom met t ter aarde storten bovenop een andere hond dan weet ik t al helemaal niet.sirene schreef:Ik vind ook niet dat die mevrouw er 0,0 schuld aan heeft. Als ze niet zo raar had gedaan was ze niet gebeten en was Lief haar hond nu niet kwijt geweest. Ik vind dus niet dat het haar eigen schuld is, voor we dat gezeur weer krijgen, maar ik vind ook niet dat ze er helemaal geen schuld aan heeft. Als ze gewoon had gedaan was er niets gebeurd.
En nou had ik nog een vergelijking gemaakt met iemand die in ene prachtwijk mensen gaat lopen uitschelden en dan in elkaar geslagen wordt maar ik hou erover op.
Ik vind het een oneerlijke situatie, vooral doordat je hier bent overgeleverd aan de grillen van de ambtenarij. Ik hoop dat Shadow snel getest wordt en dat hij daarna fijn weer naar huis kan.
Vanuit de hond gezien is t totaal gestoort gedrag iig.
En dat is t verschil met de klapkaken dir hier aangehaald werden. Waarom weet ik niet want die situaties zijn totaal niet te vergelijken. Shadow viel niet aan die kwam kijken. Een klapkaak die uit t niks eem hond of mens aanvalt is eveneens gestoord gedrag maar dan van de hond.