Dit is geen normale loopsheid tot nu toe hev. 't Brabantse Bont schreef:Bij normale loopsheden is ze altijd pas op dag 16/17 dekrijp.

Ik zou woensdag testen, maar dat ben ik

Moderator: moderatorteam
Dit is geen normale loopsheid tot nu toe hev. 't Brabantse Bont schreef:Bij normale loopsheden is ze altijd pas op dag 16/17 dekrijp.
Mja... de een zegt: "Je bent gek, dat is veel te vroeg", de ander weer niet.HillieS schreef:Dit is geen normale loopsheid tot nu toe hev. 't Brabantse Bont schreef:Bij normale loopsheden is ze altijd pas op dag 16/17 dekrijp.![]()
Ik zou woensdag testen, maar dat ben ik
Ja zeker, ze heeft al een heel goed staartreflex haha, en het is boven haar vulva ook al flink groot en opgezet.Mizzsylver schreef: Balen Barnsley, ook nog geen andere tekenen? Stareflex, minder bloed?
Dus toch wel een gewone loopsheid nu. Hopelijk stijgt ze netjes doorv. 't Brabantse Bont schreef:Waarde was 0.22, maar ook pas dag 7.
Best is wel een aardig stuk verder. Ik maak het traject nu wel af bij Sleeuwijk, maar ben er wel een beetje klaar mee...
Ik ga nu maandag (dag 12) weer prikken.
Wij gaan over een uurtje weer prikken, dus hopelijk later vandaag meer goed nieuws!v. 't Brabantse Bont schreef:Vandaag 1.5 (dag 12), dus hij begint eindelijk te stijgen!
Hoe is t bij jou Barnsley?
Nog even door stijgen, maar er zit iig stijging in. Mooi zov. 't Brabantse Bont schreef:Vandaag 1.5 (dag 12), dus hij begint eindelijk te stijgen!
Ze staat op 2.4, langzaam maar zeker komen we er wel. Donderdagochtend weer opnieuw prikken.Barnsley schreef:Wij gaan over een uurtje weer prikken, dus hopelijk later vandaag meer goed nieuws!v. 't Brabantse Bont schreef:Vandaag 1.5 (dag 12), dus hij begint eindelijk te stijgen!
Haha, ja Ninthe heeft zo rond dag 10 al een staartreflex. En het rijden is bij mij ook geen veilige graadmeter want dat doen ze hier al maanden voor een loopsheid. 1 Van mijn andere teven is ook net 2 weken terug loops geweest dus het zijn hormoonbommetjes hier in huisv. 't Brabantse Bont schreef:Gaat ze bij jou al staan?
Dieke is momenteel de kater hevig aan t uitdagen en draait d'r staart ook al opzij. Morgen weer prikken.. Ben benieuwd!
Het schiet nog niet echt op, vandaag dag 18, wederom heen geweest om te prikken. 5.3.Mizzsylver schreef:En hoe staat het met de loopse dames?
Hier is Cella nu ook echt loops
Immulite prik ik niet meer boven de 5. Ga dan naar de reu. Meest die dag en anders zeker de dag daarna een succesvolle dekking.Barnsley schreef:Het schiet nog niet echt op, vandaag dag 18, wederom heen geweest om te prikken. 5.3.Mizzsylver schreef:En hoe staat het met de loopse dames?
Barnsley schreef:Het schiet nog niet echt op, vandaag dag 18, wederom heen geweest om te prikken. 5.3.Mizzsylver schreef:En hoe staat het met de loopse dames?
Mizzsylver schreef:Spannend hoor, en nu maar geduldig wachten![]()
Ik ga morgen prikken, dag 8/9. Bij een andere da dan waar ik normaal ging, omdat deze ook titert en ik alvast wil kennismaken en kijken hoe hij staat tegenover een nest titeren ipv meteen enten.
Krijg savonds de uitslag, hopelijk is ze voor 2 april zover. Dan vertrekt de fokker van de reu naar Slowakije voor het WK speurhonden, en hij begeleid de dekkingen van die reu normaal.
Nou zal het zonder hem vast ook wel lukken, maar is toch fijner als hij er bij kan zijn.
Spannend!v. 't Brabantse Bont schreef:Dieke is vrijdagavond en zaterdagmiddag gedekt! Nu begint inderdaad het wachten!
Haar waarde was gisteren (vrijdag) 11.6, dus ineens hard doorgeschoten! (Woensdag 3.5)