Nee klopt. Ik denk dat ik eerst maar bij de Hema blijf al is hij wel iets duurder dan Orha, ik ben er nog niet helemaal uit.Neeltje schreef:Maar dat kon je ook niet weten dat dit zou gebeuren.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Honden verzekering Hema.
Moderator: moderatorteam
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
- Aantal honden: 2
Re: Honden verzekering Hema.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- joyce83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer en Engelse Springer Spaniel
Nou ik zou bij de ohra zelf dus gaan kiezen voor het duurste pakket + vaccinatie en gebit. Dan kom ik €4,- duurder uit als Hema. Omdat ik behendigheid met hem doe wil ik toch ook graag aandoeningen aan heup erbij hebben. Mocht hij eens een val of schuiver maken dan zit het er wel in.
Hoe doen jullie dat als jullie willen gaan overstappen. Nu zijn ze verzekerd maar als je bij een andere komt dan heb je een maand wat niet mee telt. Doe je dan een maand dubbel (dus hema per mei opzeggen en bijv. ohra er 1 april starten?)
Hoe doen jullie dat als jullie willen gaan overstappen. Nu zijn ze verzekerd maar als je bij een andere komt dan heb je een maand wat niet mee telt. Doe je dan een maand dubbel (dus hema per mei opzeggen en bijv. ohra er 1 april starten?)
those we loved don't go away they walk beside us everyday
unseen, unheard, but always there still loved still missed still very dear
unseen, unheard, but always there still loved still missed still very dear
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Ik zou even informeren. Die wachttijd komt mogelijk te vervallen omdat je al verzekerd bent, zij het bij een andere verzekeraar
-
Neeltje
Ik had dus ook besloten om over te stappen. Vorige week Hema opgezegd en ging aanmelden bij Ohra. Alles netjes invullen, ook de bezoeken aan de DA vorig jaar. Echter, kun je bij geen van deze meldingen de uitslag er neerzetten. Lotje is 3 keer geweest, onderzoek naar vermoeden hartruisje, niet aangetroffen, er zijn geen hartproblemen.joyce83 schreef:Nou ik zou bij de ohra zelf dus gaan kiezen voor het duurste pakket + vaccinatie en gebit. Dan kom ik €4,- duurder uit als Hema. Omdat ik behendigheid met hem doe wil ik toch ook graag aandoeningen aan heup erbij hebben. Mocht hij eens een val of schuiver maken dan zit het er wel in.
HD Foto's laten maken; uitkomst HD-A
En ze is gecastreerd.
En dan wordt ze niet geaccepteerd. Heb hierover nog een mail gestuurd naar Ohra, maar nee, ze is nu een te groot risico?????
Gelukkig kon ik de verzekering bij de Hema zo weer activeren en blijf daar nu mooi zitten. Hoe gezond moet je dan bij Ohra zijn om te worden geaccepteerd??