Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Het beste voor je kind

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje
Aantal honden: 1

Re: Het beste voor je kind

Ongelezen bericht door mijke »

Niet gezien maar het klinkt niet als een methode die ik echt serieus kan nemen geloof ik :P Ik ben nu wel geintrigeerd, misschien kijk ik vanavond wel in uitzending gemist.
joline
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door joline »

Ik heb het gezien en vond die twee oude hondjes erg sneu. Buiten in de kou zitten is voor die oudjes niet fijn lijkt mij. Plus dat ik ze allebei mager vond en ze liepen allebei behoorlijk stijf.
DesireeB
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door DesireeB »

Ik kijk het elke week en meestal zit ik zo :O: :oohja: :O:
Het gezin met de honden vond ik nog het meest normaal overkomen.
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Die van gister heb ik gemist, maar ik moet altijd wel lachen om de gezinnen die je daar voorbij ziet komen. Van (in mijn ogen) best van 't padje naar anders maar helemaal niet slecht. Twitter ontplofte na die aflevering van het gezin dat jaagt en hun eigen geschoten wild bereiden en opeten, daar snap ik dan weer niks van. Hoe is dat erg maar een stuk vlees uit de bio-industrie niet? Of dat gezin dat in het bos woonde, lijkt me ook een heerlijke manier om op te groeien voor een kind :ok:
Alfilillo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)

Ongelezen bericht door Alfilillo »

Lijkt me leuk om te zien. Op de website zie ik alleen een trailer. Het hele programma staat er (nog) niet op of je moet ervoor betalen. De trailer vond ik alvast leuk.
Afbeeldingalfillilo (1) by [url=https://www.flickr.com/photos/157306925@N05/]

Alfil & Lily
GrethavW
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising

Ongelezen bericht door GrethavW »

Ik vond de Corgi zo sneu. Dat beestje kon amper op zijn achterpoten staan.
Afbeelding
tobi__
Zeer actief
Mijn ras(sen): welsh corgi pembroke

Ongelezen bericht door tobi__ »

Ik heb het nog geen één keer gezien, maar lijkt me wel een interessant programma, haha. Dus proberen om het terug te kijken.
_Esmee
tobi__
Zeer actief
Mijn ras(sen): welsh corgi pembroke

Ongelezen bericht door tobi__ »

GrethavW schreef:Ik vond de Corgi zo sneu. Dat beestje kon amper op zijn achterpoten staan.
Ja die heeft aardig moeite met lopen zeg.
_Esmee
mijke
Zeer actief

Nou ik heb het bekeken hoor. Wat een vreselijk programma! :LOL: Elke ouder wist met grenzeloze precisie mijn alergiebutton te raken. De een nog erger dan de ander! Die pa met die robot, wtf dude! Seriously?! Dat mens met die honden was natuurlijk ook gestoord. Spiegeltherapie, dat alleen al, en dan ook nog als opvoeding? Laat me niet lachen! Oh en die ene klant die langs kwam was ook echt zo vreselijk typisch. :schrik: Wat ik wel echt hilarisch vond was dat bij die gastouder, en ook bij de vriend en baas van die robotgast, ze ondanks hun voorzichtige bewoording hun afkeer van de betreffende opvoedmethodes echt niet konden verbergen haha. Ja, het is batshitcrazy. Die milieuhippies kan ik nog enigszins begrijpen, maar waarom slaan dat soort lui altijd zo enorm door? Ik bedoel serieus, ze doen niet aan spelletjes? Behalve het milieuspel uiteraard. Volgens mij is het een verslaving, net als bij van die bodybuilding "health"freaks.

Begrijp me niet verkeerd, die mensen moeten vooral doen wat hen goed dunkt, al vrees ik her en der wel een beetje voor de geestelijke gezondheid die kids. Maar ik denk er zo het mijne van. Het zal m'n Groningse inborst wel zijn; doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg!
joline
Zeer actief

Ongelezen bericht door joline »

Heavy schreef:
joline schreef:Ik heb het gezien en vond die twee oude hondjes erg sneu. Buiten in de kou zitten is voor die oudjes niet fijn lijkt mij. Plus dat ik ze allebei mager vond en ze liepen allebei behoorlijk stijf.
Ik vond ze niet mager hoor en oud zijn en stijf lopen gaat meestal samen :wink:
Ik vond ze wel mager, vooral die Corgi. En ik denk dat het buiten leven ook niet echt bevorderlijk is voor het stram en stijf zijn. Mijn kleine terriër kruising van 14 jaar loopt zelfs nog helemaal niet stijf. Ik vind dat zulke hondjes niet buiten horen te zitten :wink:
Ze hebben het de hele tijd over roedeldieren maar hun roedeldieren leven wel apart van de roedel :roll:
Alfilillo
Zeer actief

Gisteren een aflevering gezien. Het meisje met de robots vond ik heel sneu. Met de milieufanaten kon ik iets meer, maar ik vond ze nogal obsessief.
En die hondenfamilie vond ik wel leuk eigenlijk. En helemaal niet extreem. Ik denk dat kinderen, en volwassenen ook, veel kunnen leren van honden.
Ik heb het bij mijn jongste zoontje gemerkt. Die is altijd nogal onzeker geweest. Alfil had een tijd de neiging om intimiderend op hem af te lopen en voor hem te gaan staan. Een paar keer heb ik de fout gemaakt om Alfil op dat moment te pakken, maar omdat hij reactief is, viel hij dan juist uit. Alleen met mijn stem kon ik hem prima om doen draaien. Vervolgens hebben we gekeken of Manuel hem zelf, via houding en stem, kon doen weggaan en dat gaat alleen als je het met 100% overtuiging doet. En het lukte! Na een paar keer heeft Alfil hem niet eens meer proberen te intimideren. En het zal niet alleen daaraan liggen, maar mijn zoontje is de laatste tijd veel zelfverzekerder. Hij is enorm gegroeid.
Maar ook bij mijzelf merk ik dat de hond een spiegel is: ben je geirriteerd, ongeduldig, verdrietig.....je hond laat het meedogenloos zien. En ze helpen er vervolgens bij om uit je negatieve spiraal te komen. Je moet wel.

Alfil & Lily
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Ik heb het gister ook ff teruggkeken. Ik vond die Corgi niet zo zichtbaar mager? Daarvoor zou je de hond echt moeten voelen denk ik.
Het idee van spiegelen snap ik ook wel, en daar kan je vast veel uithalen. Dat daarvoor "klanten" zich aanmelden gaat mij persoonlijk te ver, met wat inzicht kan je je toch ook spiegelen zonder andermans hond? Maar hey, er is een markt voor blijkbaar. En ik vond ze bijzonder respectvol omgaan met de honden :ok:

Die robotpapa was een beetje van 't padje :LOL: En met dat "donkergroene" gezin kreeg ik medelijden, alleen maar bezig zijn met energie besparen. Zelfs in de spelletjes die ze doen. En dadelcake mee naar school als de klasgenootjes zakjes chips krijgen. En moeders die wasbaar maandverband draagt :schrik:
mijke
Zeer actief

Die dadelcake zag er echt uit als te hard gebakken asfalt :kotz: :LOL:
Alfilillo
Zeer actief

mijke schreef:Die dadelcake zag er echt uit als te hard gebakken asfalt :kotz: :LOL:
Ja, idd :LOL: die kreeg je met een zaag nog niet doormidden.

Mijn moeder heeft ook zo'n periode gehad: andere kinderen kregen hagelslag en die
Van ons was van carob gemaakt. Smerig!! Het spul zat in een lage bak. Een met boter besmeerde boterham werd dan omgedraaid in die bak geduwd en wat aan de boter bleef hangen mocht je eten :jank:

Alfil & Lily
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”