Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De keizer is een piercing rijker....
Moderator: moderatorteam
-
S@ndr@
- Zeer actief
De keizer is een piercing rijker....
2 gaten in zijn lip, met dank aan een stabij reu, die bij de buren in de tuin lag ( op visite daar)..... we lopen langs echt op 30 meter van de tuin af, lange oprijlaan, en de stabij... zie hem en racet zo de tuin uit) , eigenaar nog roepen, ....... stabij denkt krijg de pleuris, en rent door en bats boven op Van Gils, ik stond al klaar met de lijn, .. heel even kijken hoe of wat gaat t en toen heb ik hem een jetser gegeven met de jachtlijn en weggebrulf , ...... hond droop af, keizer aan gelijnd en maar weer mee naar huigsnomen om de gaatjes te behandelen. zo`n lip bloed nogal
Toen toch maar eens naar de buren gegaan...... de visite was allezins redelijk- geen idee dat dat gebeurt was, natruulijk- maar goed als er kosten zouden komen dan..... en hij ging nu aan de lijn .... en mocht volgende keer niet meer mee.... enz
maar ik had zo graag gewild dat t niet gebeurt was.... t is maar een kleinigheidje, ..... maar ik wil niet dat hij weet dat de klote honden bestaan...... zo jammer weer dit, Dit bewestigd wel weer het beeld wat ik heb over stabij reuen,
Toen toch maar eens naar de buren gegaan...... de visite was allezins redelijk- geen idee dat dat gebeurt was, natruulijk- maar goed als er kosten zouden komen dan..... en hij ging nu aan de lijn .... en mocht volgende keer niet meer mee.... enz
maar ik had zo graag gewild dat t niet gebeurt was.... t is maar een kleinigheidje, ..... maar ik wil niet dat hij weet dat de klote honden bestaan...... zo jammer weer dit, Dit bewestigd wel weer het beeld wat ik heb over stabij reuen,
- DesireeB
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: De keizer is een piercing rijker....
Ahh wat naar. Geef die dikke kop maar een kusje
Zo jammer dat dit sommige eigenaren dit gewoon laten gebeuren. Gelukkig heb ik geen vervelende ervaringen met stabij's, er lopen er hier een paar.. zowel reuen en teven maar over het algemeen doen ze het prima. De een is meer van het hond contact dan de ander dat wel maar verder dan een potje schelden heb ik ze nog niet zien gaan hier.
Zo jammer dat dit sommige eigenaren dit gewoon laten gebeuren. Gelukkig heb ik geen vervelende ervaringen met stabij's, er lopen er hier een paar.. zowel reuen en teven maar over het algemeen doen ze het prima. De een is meer van het hond contact dan de ander dat wel maar verder dan een potje schelden heb ik ze nog niet zien gaan hier.
- JML
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Wat shit dat dit gebeurd is, kan me voorstellen dat je er van baalt.
Hopelijk valt het mee en trekt hij zich er verder niet veel van aan.
Hopelijk valt het mee en trekt hij zich er verder niet veel van aan.
-
S@ndr@
- Zeer actief
Ik ben hier nog geen stabij tegen gekomen die echt gewoon relaxed en normaal deed, ja teven, maar geen reuen
lopen er hier standaard een stuk of 6 en allemaal van die opgewonden standjes die je beter kunt opntlopen
-
S@ndr@
- Zeer actief
Nah precies, ik ook hoor, nog heel zelden een normale liever stabij reu tegengekomen de teven nooit een probleem
-
S@ndr@
- Zeer actief
sorry, maar zolang er fietelijk nog niets aan de hand is, behalve wat imponeren ga ik niet schoppen of slaan, maar dat was echt een fractie hoor dat ik te laat was, ...... maar goed, ik ga niet schoppend en slaand in het rond lopenHeavy schreef:Nouja zeg volgende keer sneller schoppen hoor
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Ach wat sneu voor Gill. Het zal je gebeuren dat je het te laat doorhebt zeg en jou hond uit zijn stekker gaat. Ik hoop dat het mee valt.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
-
S@ndr@
- Zeer actief
ja t zijn geen grote gaten.... maar zo typisch je hond rent het erf af, je zit erbij, maar gaat er niet achteraan
waarom zou je ook
...... en ja als Gil had terug gepakt, dan had ik zo`n hond gehad, ..... natuurlijk, gelukkig is het een stabiel brok hond, hij hoeft geen poulet te maken van andere honden.. hij laat mij t oplossen, en die jachtlijn als zweep deed het helemaal prima
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
- Aantal honden: 1
Oh arme van Gils! Hopelijk heelt het snel. Wel fijn dat de baasjes er zo goed op reageerden trouwens. Was nog fijner geweest als het niet was gebeeurd, maar ok.
- lieveheersbeestje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Middenslag Poedel
Wat sneu voor van Gils
. Zo zonde en onnodig.

------Groetjes Prana-----
-
S@ndr@
- Zeer actief
Ja, hier valt niet tegen op te werken, maar goed, .....levenslange training betaald zich wel uit... gelukkig, maar ik word er niet blij van zo.alinelaila schreef:Ja, dat snap ik ook niet hoor. Zo'n lakse houding van die eigenaarIk zorg er wel voor dat Sem niets doet en er niets gebeurt, hoe dan ook. Mijn hond, mijn verantwoordelijkheid.
En dan heb je inderdaad nog mazzel dat Van Gils niets terugdoet, anders is het straks nog jouw schuld ook. Moedeloos word je er van.
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Ah wat balen! Ik snap jouw gevoel heel goed dat je liever niet hebt dat hij weet dat er ook minder aardige honden zijn. Dat heb ik ook hier.
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
He, wat vervelend. Ik heb het zelf ook es gehad, een stabij reu die zich op Branco wierp. Was uit de tuin ontsnapt. Die had daarna overigens wel een rotdag; hij klapte op Branco, ik klapte op die stabij, omdat ik daardoor beide handen vol had liet Branco zich ook niet onbetuigd en nam hij de kans die rotzak es goed in de poten terug te bijten, en toen kwam de eigenaar van de stabij erbij... en kon hij nog een schop onder zijn staart met een klomp na krijgen!
Ik heb stiekem toen wel even gegrinnikt. Ik denk niet dat die hond het nog eens gedaan heeft. 

- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Hoogst irritant zulke honden
Knuffel voor de keizer 
-
teckeltoos
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
En wat mag jij al met al geweldig trots zijn op Gil.
Menig andere hond had dat niet op zijn kop laten zitten
Menig andere hond had dat niet op zijn kop laten zitten
- yodi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): rottweiler
-
Sandra&co
De hond die potentiéel de andere hond kan doodbijten natuurlijk, duhhhyodi schreef:Ja en wie moet er straks een muilkorf om? precies.
Beterschap voor Van Gils.
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Hallo laten we wel wezen, ik geloof niet van Gils ook maar 1 seconde in levensgevaar heeft verkeerd. Beetje een rare opmerking dus dit. Hoe naar het ook is voor van Gils dat hij een bloedende lip heeft, en hoe fout het ook was van die stabij om er boven op te klappen.yodi schreef:Ja en wie moet er straks een muilkorf om? precies.
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
En daarna gingen ze zeker aan de wandel in de Groene Weelde want daar dook vanmiddag een stabijreu op Luus.
Jan bonjourde hem weg , moest ook wel ,want zijn baasje liep met twee vingers in zijn neus glimlachend door
Jan bonjourde hem weg , moest ook wel ,want zijn baasje liep met twee vingers in zijn neus glimlachend door

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
-
S@ndr@
- Zeer actief
reuen zijn heel vaak gebakken lucht enHeavy schreef:Ik las dat hij van 30 meter af kwam aanrennen en er bovenop klapteTara schreef:Nee, dat vind ik ook wel weer het andere uiterste.S@ndr@ schreef:sorry, maar zolang er fietelijk nog niets aan de hand is, behalve wat imponeren ga ik niet schoppen of slaan, maar dat was echt een fractie hoor dat ik te laat was, ...... maar goed, ik ga niet schoppend en slaand in het rond lopenHeavy schreef:Nouja zeg volgende keer sneller schoppen hoor
Vervelend zeg, altijd van die onnodige incidenten zijn dat.wist niet dat hij vlak voor van Gils tot stilstand kwam
Ja want stabijtjes zijn toch heel erg lief.... ik vind het vaak hysterische kolere lijders, kan er niets aan doenTineke schreef:En daarna gingen ze zeker aan de wandel in de Groene Weelde want daar dook vanmiddag een stabijreu op Luus.
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Hier 1 lieve Stabij-reu met weinig interesse in andere honden en 1 echte klerelijer. De eerste loopt regelmatig los, de andere altijd aan de lijn, gelukkig
-
Sam2012
- Zeer actief
Dikke kus op de gewonde lip.
Stabij reuen pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff hier lopen ze ook in de buurt rond. Het liefste loop ik er met een grote boog omheen.
Stabij reuen pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff hier lopen ze ook in de buurt rond. Het liefste loop ik er met een grote boog omheen.
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Ik vind het helemaal niet raar, precies mijn gedachten waarom ik geen hond meer neem van een ras die een muilkorf om moet: ik hou mijn hondmijke schreef:Hallo laten we wel wezen, ik geloof niet van Gils ook maar 1 seconde in levensgevaar heeft verkeerd. Beetje een rare opmerking dus dit. Hoe naar het ook is voor van Gils dat hij een bloedende lip heeft, en hoe fout het ook was van die stabij om er boven op te klappen.yodi schreef:Ja en wie moet er straks een muilkorf om? precies.
wel onder controle, maar die is loslopend wild voor dit soort honden en kan zich niet verdedigen.
Ja, ja, je moet als baas je hond verdedigen, prima, maar ik vind dat een hond zichzelf bij aanvallen ook moet kunnen verdedigen (uitgezonderd dan
de honden die serieus voor de kill gaan).
Waardeloos Sandra, je doet zelf alles eraan en dan zoiets
Dikke knuffel voor Van Gils.
-
S@ndr@
- Zeer actief
Het erge is gewoon dat de andere kant feitelijk gewoon blind is, .....mijn hond doet het niet, ik dan daar niet tegenop werken hoor
... ogen op steeltjes maar weer en niet vanwegen mijn hond,
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Ach, balen is dat, hopelijk is de piercing snel weer verdwenen!
Op de één of andere manier vallen (vaak patsende) stabijreuen bij met name Mila héél erg in de smaak en wordt zo'n ontmoeting meestal een heel sjansdansje, dus hier gelukkig geen vervelende ervaringen met stabijs.
Op de één of andere manier vallen (vaak patsende) stabijreuen bij met name Mila héél erg in de smaak en wordt zo'n ontmoeting meestal een heel sjansdansje, dus hier gelukkig geen vervelende ervaringen met stabijs.
-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Sneu voor hem!
Ook hier een keer gaten door een stabij: in mijn logeerberner!
Dat was nogal een neuroot, vandaar dat ik om 6.00 uur 's ochtends op zaterdag met haar langs de plas liep.
Kwam dat beest van om de hoek en ik dacht nog, ach, die doet vast niks en is geen partij voor een berner. Mis dus.
Baas kende zijn pappenheimer dus excuseerde zich: "Ja sorry, ik loop expres op ongebruikelijke tijden, dan loopt er verder niemand en kan hij even los".
Nou ik ben niet niemand en ik loop dus op ongebruikelijke tijden én plekken, juist om incidenten te voorkomen!
Ik was wel verbaasd door die gaten, een berner heeft immers een dikke vacht, maar toch waren ze echt lelijk.
Ook hier een keer gaten door een stabij: in mijn logeerberner!
Dat was nogal een neuroot, vandaar dat ik om 6.00 uur 's ochtends op zaterdag met haar langs de plas liep.
Kwam dat beest van om de hoek en ik dacht nog, ach, die doet vast niks en is geen partij voor een berner. Mis dus.
Baas kende zijn pappenheimer dus excuseerde zich: "Ja sorry, ik loop expres op ongebruikelijke tijden, dan loopt er verder niemand en kan hij even los".
Nou ik ben niet niemand en ik loop dus op ongebruikelijke tijden én plekken, juist om incidenten te voorkomen!
Ik was wel verbaasd door die gaten, een berner heeft immers een dikke vacht, maar toch waren ze echt lelijk.
-
S@ndr@
- Zeer actief
nou ja dat voortaan ook maar ontlopen, ik moet zeggen dat ik met DuCain ook vroeg liep om zoveel mogelijk mensen te ontlopen en ik loop nog steeds vroeg, als ik de kans krijg gewoon omdat ik de rust zo fijn vind, dus ik zou ook niet blij zijn iemand tegen te komen.... er is nu ienand met een labrador die om 6 uur in de ochtend fietst, de 1 ste keer was ik niet geamuseerd, het staat zo voor je neus, dus Sneeuw opgetild, dis moet er niets van hebben en Van Gils losgegooid,die vind dat wel lollig, even een potje beuken met zo`n kleine hooligan
kon die mooi de stress van de zaak afhalen, ik ben zo blij met die grote brave kerel
-
Sandra&co
Heb je al een ringetje door het gaatje gehaald ondertussen?
Dat schrikt andere honden misschien af!
- Evertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Parson russell terrier en Roemeense mix
Ach arme Van Gils! Hopelijk heeft hij er niet al te veel last van.
Hier ook twee stabij reuen in de wijk die helemaal uit hun plaat gaan. Mijn heten reageren er ook maar al te graag op, mag niet maar het zegt mij vaak genoeg. Opmerkelijk loopt er ook een relatief kleine wetterhoun reu en daar gaan ze wel relaxt mee om. Dat verschil zien ze op grote afstand. Gelukkig houden de stabij baasjes hun honden ook mooi kort en ontlopen we elkaar een beetje
Hier ook twee stabij reuen in de wijk die helemaal uit hun plaat gaan. Mijn heten reageren er ook maar al te graag op, mag niet maar het zegt mij vaak genoeg. Opmerkelijk loopt er ook een relatief kleine wetterhoun reu en daar gaan ze wel relaxt mee om. Dat verschil zien ze op grote afstand. Gelukkig houden de stabij baasjes hun honden ook mooi kort en ontlopen we elkaar een beetje