Een beetje luxe is wel fijn, maar ik hoef geen gouden kranen

Moderator: moderatorteam
The Lodge is inderdaad lekker ruim, zeker als je maar met 2 personen bent. Wij zijn daar al meerdere keren geweest en het bevalt ons altijd prima daar.Jeannettebo schreef:dogloghomes.nl van dogwalktrail. The Lodge is volgens mij wel groot en redelijk luxe.
Ellen. schreef:Zet er dan gelijk bij, behalve DogWalkTrail, dan is het gelijk duidelijk voor diegene die willen reageren.
Dat is vorig jaar niet echt goed bevallen (Dogmountain inn). Wil niet zeggen dat het ergens anders beter is, maar die kans is wel aanwezigMarjoleine schreef:![]()
Want die mogen niet?
sjaak-k schreef:Dat is vorig jaar niet echt goed bevallen (Dogmountain inn). Wil niet zeggen dat het ergens anders beter is, maar die kans is wel aanwezigMarjoleine schreef:![]()
Want die mogen niet?
Dat kan natuurlijk. Alleen is het concept van de DogMountainInn anders dan van de losse huizen die DWT verhuurt. Bij the Lodge en de Log Cabin heb je je eigen huis en al je eigen faciliteiten, en niet zoals waar jij vorig jaar was 1 groot huis met meerdere appartementen en gezamenlijke binnen- en buitenruimtes. Ik zou zelf niet snel in de DogMountainInn gaan zitten omdat mijn honden en wij daarvoor te veel gesteld zijn op onze privacy. Een vrijstaand huis waar je je eigen binnen- en buitenruimte hebt is een heel ander verhaal en dat is ons in the Lodge alle keren prima bevallen.sjaak-k schreef:Dat is vorig jaar niet echt goed bevallen (Dogmountain inn). Wil niet zeggen dat het ergens anders beter is, maar die kans is wel aanwezigMarjoleine schreef:![]()
Want die mogen niet?
In grote lijnen: Ik had voor dat geld (ruim € 700,- in laag seizoen is niet echt goedkoop) meer kwaliteit, veiligheid en hygiëne verwacht.veertje schreef:Ik ben wel benieuwd waarom niet. Die staat bij mij op de lijst voor opties (ooit). Mag ook in pb als je dat liever wilt.
Beide kan, maar iets met tuin is wel fijn voor in de zomer.Gos schreef:Misschien is het ook handig om aan te geven of je echt een eigen huisje zoekt of eventueel een appartement?