Vanmiddag is minimiesje Patty met haar nieuwe baasjes meegegaan.
Toen ze vorig jaar bij me kwamen, had ik al vrij snel de indruk dat zij het heel goed zou doen als 'enig' hondje. Omdat ik kort nadat ze bij me kwamen ben verhuisd heb ik wat langer aangekeken hoe het zou gaan, maar met Otto akkedeerde het niet. Zij snauwde hem weg, als hij met een speeltje aankwam, als hij naast me wilde liggen. Hij ging dan zuchtend ergens anders liggen en zij claimde mij.
Als ik haar alleen meenam, was het genieten met volle teugen. Samen dingen doen, dingen ondernemen, naar het hondenspeelveldje... Een heel ander hondje. Met Fleur samen weinig problemen, al mopperde Fleur wel eens als Patty met me speelde.
Ik stond voor de keus: een nieuw baasje vinden voor Patty en Fleur samen of toch voor Patty alleen. Ik heb voor dat laatste gekozen. Twee hondjes samen is altijd lastiger herplaatsen dan één, en Fleur heeft met haar vergevorderde patella luxatie, medicatie en staar wel een handicap. Plus zij gaat prima met Otto, aan wie ze zich nu ook wat kan optrekken.
Patty is terechtgekomen bij een oudere man (van wie het poedeltje was overleden en nu zat hij maar alleen thuis een beetje weg te kwijnen) bij wie ze op schoot mag liggen en zijn dochter en kleindochter willen van alles met haar ondernemen, cursus, wandelen etc. Het voelde goed. Ze hebben allemaal nieuwe spulletjes voor haar gekocht en ik heb een enorme bos bloemen gekregen. Ze hadden foto's van Patty ook laten zien aan andere betrokkenen bij deze man en iedereen was enthousiast. Patty valt echt met haar neus in de boter!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dag Patty, heb het goed bij je nieuwe baasje!
Moderator: moderatorteam
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
- Aantal honden: 1
Dag Patty, heb het goed bij je nieuwe baasje!

Groetjes,
Sandra
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Re: Dag Patty, heb het goed bij je nieuwe baasje!
Klinkt als een goed nieuw huis, maakt ze ook een oudere man gelukkig.
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Zag het op FB voorbij komen dat ze een nieuw baasje zocht, fijn dat ze die ook heeft gevonden, zal wel wennen voor je zijn om er 1tje minder te hebben.

-
Johnny Jones
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Fijn voor Patty en Otto!
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Klinkt als een prima oplossing 
Ik wens haar veel succes bij haar nieuwe baas en voor jou nu meer harmonie in huis
Ik wens haar veel succes bij haar nieuwe baas en voor jou nu meer harmonie in huis