Dat doe ik ook. Rechts al jaren trillen/tremor en al een poos doet links en hoofd soms ook mee. Soms ook heel kort en heftig de laatste paar weken.Heavy schreef:Ik heb al eens eerder geschreven over het trillen van Jip . Eerst zijn linkerachterpoot en toen deed de rechter ook mee en later ook zijn voorpoten .Het komt en gaat er is geen peil op te trekken. Na een wandeling maar ook tijdens een wandeling en ook na een rustige dag .
Rug is nagekeken en op de foto geweest en zijn heupen ook . Uitgebreid bloedonderzoek en alles was goed . Maar toch trilt hij nog dagelijkshij heeft genoeg spieren en is ook niet zwak . Kan prima rennen en heeft genoeg energie .Ik begin me af te vragen of het iets neurologisch kan zijn .
Gisteren heb ik hem kort kunnen filmen en het is moeilijk te zien maar ook zijn kop trilt nu mee .
Kunnen honden iets als Parkinson krijgen of maak ik me te veel zorgen en is dit normaal voor een wat oudere hond ?
Binnenkort naar Neurofysiologie om de trilling te meten en weer door naar neuroloog.