Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Week 3 van Bert

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Terry
Zeer actief
Mijn ras(sen): Wetter
Aantal honden: 1

Week 3 van Bert

Ongelezen bericht door Terry »

Deze week geen foto´s vanwege een carpaal tunnel operatie. Met een hand zitten klunzen met een fototoestel en Bert is geen succes.

Bert is, met dank aan de Ramblers, omgedoopt tot Loesje, het snoesje van de drummer van de band. Ze past bij de naam Loesje en luistert er ook nog naar.

Deze week heeft ze zit en wacht geleerd. Het zit er nog niet 100% in maar ze is redelijk betrouwbaar.
Het hierkomen begint steeds beter te gaan. In huis en tuin meer dan prima, in het park kan het nog wat moeite kosten. Er is ook nogal wat afleiding.
Naast een dood konijn heeft ze een dode slang gevonden, een patrijs de stuipen op het lijf gejaagd en diverse katten uit de tuin gestuurd.

Ben ook begonnen met korte spoortjes uit te zetten in de tuin. Dat vindt Loesje heel erg leuk en ze loopt vol overgave op het spoor.
Iets terugbrengen vindt ze nog erg moeilijk, kwartje moet even vallen. De eerste twee weken durfde ze niets van de grond te pakken. Dat doet ze nu wel, loopt ermee rond en als ik roep, komt ze wel maar de omweg is zo groot mogelijk.

Verstoppertje is ook een leuk spelletje, helemaal als ze me vindt met iets lekkers in mijn hand.

De relatie met Harry gaat wat moeizaam en dat had ik eigenlijk niet verwacht. Hij is degene van de lekkere hapjes en knuffelen maar ze wil er niet altijd wat van weten. Als ze op een bank gaat liggen, is het bij hem maar wel in de verste hoek van hem vandaan. Heb goede hoop dat dat de komende weken wel beter zal worden en ze meer met hem gaat doen.

Volgende maandag mogen de hechtingen uit en het verband van mijn hand en komen er foto´s.
Groetjes, Terry
Sam2012
Zeer actief

Re: Week 3 van Bert

Ongelezen bericht door Sam2012 »

Wat fijn om te lezen dat het goed gaat!

veel sterkte met het revalideren.
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Loes is echt een leuke naam , fijn dat het zo goed gaat en beterschap met je arm
Afbeelding
Terry
Zeer actief
Mijn ras(sen): Wetter

Ongelezen bericht door Terry »

Dank je wel voor de beterschaps wensen. Het is vooral lastig, nog 6 dagen dan is het weer voorbij.

Laatste stunt van Loesje...een hagedis komen showen.
Groetjes, Terry
jores
Zeer actief
Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door jores »

Beterschap!

Wat fijn dat het zo goed gaat. Met Harry zal ook wel komen, zal tijd nodig hebben
groetjes Annemie

Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding

http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”