Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hondenvriendelijk pompstations Nederland
Moderator: moderatorteam
-
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): ik heb 'n Markiesje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
hondenvriendelijk pompstations Nederland
goede avond
ik had al iets gevonden hier over hondenvriendelijk pompstations war dit was al een ouder onderwerp
ik zoek dus hondenvriendelijk pompstations in Nederland, ik ga samen met mijn Markiesje Sifra in het 3de weekend van september van dit jaar naar het Mega Honden Weekend in Westerbork, het is een behoorlijke autorit en ik omdat ik niet zo lang kan zitten wil ik regelmatig pauzeren, stoppen bij een benzinepomp en tanken en of een ijsje of iets anders lekkers komen en dan Sifra mee naar binnen nemen
wie weet welke benzinestations bij welke ik terecht kan
gr: Natascha en een poot van Sifra
ik had al iets gevonden hier over hondenvriendelijk pompstations war dit was al een ouder onderwerp
ik zoek dus hondenvriendelijk pompstations in Nederland, ik ga samen met mijn Markiesje Sifra in het 3de weekend van september van dit jaar naar het Mega Honden Weekend in Westerbork, het is een behoorlijke autorit en ik omdat ik niet zo lang kan zitten wil ik regelmatig pauzeren, stoppen bij een benzinepomp en tanken en of een ijsje of iets anders lekkers komen en dan Sifra mee naar binnen nemen
Cave Canem Sifra
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: hondenvriendelijk pompstations Nederland
even in de auto laten en dan effe wat halen in tankstation en in de auto / op een bankje uitlaten? Ik weet dat op de A6 tussen Lelystad en de afrit Nagele een tankstation is waar ze een hondenuitlaatplaats hebben maar ik denk niet dat je daar toevallig langskomt.
- storm666
- Actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
a50 bij oss texaco ganzenven mag je met je hond naar binnen
Shedmans Sheperd Blanca Lady Fayen(1998-2010)
Wodan Of The First Choice (2000-2015)
Winterstorm`s Yuma mijn zielsmaatje(2007-2011)
Yuno uit het Noorden (2011)
Jonah`s White Joy Taran (2013)
Wodan Of The First Choice (2000-2015)
Winterstorm`s Yuma mijn zielsmaatje(2007-2011)
Yuno uit het Noorden (2011)
Jonah`s White Joy Taran (2013)
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Waarom zou je met je hond binnen willen. Even laten zitten, wat lekkers halen en dan op de parkeerplaats waar vaak veel groen is uitlaten / wandelen.
Anders bij bv de Mac stoppen voor dat ijsje of wat anders. Daar mogen honden mee binnen.
Anders bij bv de Mac stoppen voor dat ijsje of wat anders. Daar mogen honden mee binnen.
-
- Zeer actief
Ik kan het niet van elk benzinestation zeggen maar vaak mogen honden niet binnen. Omdat er etenswaren uitgestald staan.. hygieneregels... ik zou het ook niet willen. Ff snel zelf plassen of idd de mac. Tanken? WAar moet je vandaan komen dat je dat niet in 1 volle tank heen en terug redt dan?TASCHA schreef:goede avond

Suzanne
-
- geregistreerd lid
- Contacteer:
ik kom uit Sint Michielsgestel en ga naar vakantiepark het Timmerholt, ik heb al meer dan 2 jaar pijn in mijn linkerbeen (zenuwpijn) en sinds kort ook aan de rechterkant, daarom wil ik regelmatig stoppen, met de tank zal ik het wel redden maar ik vind het zo leuk om te stoppen en dan een ijsje te eten, dit is jeugdsentiment, dit deden we vroeger ook als we met vakantie in onze camper en omdat ik alleen ben kan ik niet wisselen, alleen met de hond dan, ik lees regelmatig dat er honden verdwijnen, daarom wil ik dit weten
gr: Natascha
Cave Canem Sifra
-
- Zeer actief
Dat kan ik volgen. Ik zou niet kiezen voor pompstations maar voor McD'sTASCHA schreef:ik kom uit Sint Michielsgestel en ga naar vakantiepark het Timmerholt, ik heb al meer dan 2 jaar pijn in mijn linkerbeen (zenuwpijn) en sinds kort ook aan de rechterkant, daarom wil ik regelmatig stoppen, met de tank zal ik het wel redden maar ik vind het zo leuk om te stoppen en dan een ijsje te eten, dit is jeugdsentiment, dit deden we vroeger ook als we met vakantie in onze camper en omdat ik alleen ben kan ik niet wisselen, alleen met de hond dan, ik lees regelmatig dat er honden verdwijnen, daarom wil ik dit weten

En dan op naar de McD waar hij wel naar binnen mag en je even de benen kunt strekken. Langs een benzinepomp kan dat trouwens ook maar dat vind ik minder geslaagd... teveel verkeer zeg maar.
Suzanne
-
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Nee geen ijsje in een bekertje met een houten spateltje maar een hoorntje
Cave Canem Sifra
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik ben jarenlang alleen naar Oostenrijk of verder gereden. In 1 dag alles achter elkaar. Bij tankstations wil ik altijd zo snel mogelijk weer weg zijn dus de hondwn blijven in de auto als ik ga afrekenen en iets te eten haal. Eventueel daarna even naar de parkeerplaats of een stukje verder even van de snelweg af.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Cleva schreef:Wat een dom gelul. Ga gewoon ergens even wandelen. Je mag van de snelweg af, hoor.
reageer niet als je niet normaal kan reageren
Cave Canem Sifra
-
- geregistreerd lid
- Contacteer:
ik vind het altijd leuk om vooraf al uitzoeken, voor de degene die zit dit afvragen
en een normale reactie zou leuk zijn, niet zoals hier boven
gr: Natascha en een high five van mijn lieve Sifra
en een normale reactie zou leuk zijn, niet zoals hier boven
gr: Natascha en een high five van mijn lieve Sifra
Cave Canem Sifra
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Crisis... ik rijd minstens 5 uur voor ik voor t eerst stop. Voor dergelijke korte afstanden stop ik nooit eigenlijkKells schreef:Net even gekeken op Google Maps en het is inderdaad slechts twee uur rijden.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik moet vrijdag naar Drenthe (1 uur 3 kwartier vanaf ons) denk nooit dat t goed komtmalinois schreef:Crisis... ik rijd minstens 5 uur voor ik voor t eerst stop. Voor dergelijke korte afstanden stop ik nooit eigenlijkKells schreef:Net even gekeken op Google Maps en het is inderdaad slechts twee uur rijden.

- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Cleva schreef:Zal ik artsen zonder grenzen vast inlichten?crutz schreef: Ik moet vrijdag naar Drenthe

- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Voor sommige mensen is het heel ingewikkeld en vervelend dat je niet lang kunt zitten en dat je het leuk vindt om je voor te bereiden 
Hoe dan ook, ik zou ook lekker van de snelweg afgaan en een mooie wandelstek halverwege zoeken.

Hoe dan ook, ik zou ook lekker van de snelweg afgaan en een mooie wandelstek halverwege zoeken.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Cleva schreef:Wat een dom gelul. Ga gewoon ergens even wandelen. Je mag van de snelweg af, hoor.

Ik durfde het niet te zeggen.

Wat je zegt ben je zelfffff 

- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Jij en iets niet durven zeggen?
Gaat het wel helemaal goed met je Kees?

-
- Zeer actief
Niets mis mee om mijn zwakte en tekortkomingen toe te geven.Ptje schreef:Jij en iets niet durven zeggen?![]()

-
- Zeer actief
Ze kan niet lang rijden dankzij zenuwpijn. Lijkt me niet heel grappig eigenlijk.malinois schreef:Crisis... ik rijd minstens 5 uur voor ik voor t eerst stop. Voor dergelijke korte afstanden stop ik nooit eigenlijkKells schreef:Net even gekeken op Google Maps en het is inderdaad slechts twee uur rijden.
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Enkele mensen laten hier een ontstellend gebrek aan inlevingsvermogen. Ik zou bijna wensen dat zij zulke pijn zouden hebben. Het is dat ik niemand zulke pijnen toewens, want die zijn echt heel naar.
Of die mensen hebben het eerste bericht niet goed gelezen, wat ook erg onhandig is
Of die mensen hebben het eerste bericht niet goed gelezen, wat ook erg onhandig is
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
We hebben het over een tripje binnen Nederland. Iedere 20-30 km zit er wel een benzine pomp.Fotogravinnetje schreef:Enkele mensen laten hier een ontstellend gebrek aan inlevingsvermogen. Ik zou bijna wensen dat zij zulke pijn zouden hebben. Het is dat ik niemand zulke pijnen toewens, want die zijn echt heel naar.
En je hond niet tijdens een ijsje kopen in de auto laten omdat hij gestolen kan worden? Is het dan zo'n bijzonder exemplaar dat die zo gewild is dat mensen onder toezicht van alle camera's bij benzine pompen je afgesloten auto open breken en je hond stelen.
-
- Zeer actief
Nou dat kan ook best heel grappig zijn hoor.Manuma schreef:Ze kan niet lang rijden dankzij zenuwpijn. Lijkt me niet heel grappig eigenlijk.malinois schreef:Crisis... ik rijd minstens 5 uur voor ik voor t eerst stop. Voor dergelijke korte afstanden stop ik nooit eigenlijkKells schreef:Net even gekeken op Google Maps en het is inderdaad slechts twee uur rijden.

- Yara
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Als je de hond even in de auto opsluit en de auto op slot doet dan verdwijnt hij echt niet zomaar. Dan kun jij rustig een ijsje halen. Die paar minuten die je dan weg bent zal hij echt niet uit de auto gestolen worden. Als je de auto gewoon in het zicht neerzet dan is er niks aan de hand. Dus geen zorgen, je kunt bij elk station wel zonder problemen even een ijsje halen.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou dit dus...crutz schreef:We hebben het over een tripje binnen Nederland. Iedere 20-30 km zit er wel een benzine pomp.Fotogravinnetje schreef:Enkele mensen laten hier een ontstellend gebrek aan inlevingsvermogen. Ik zou bijna wensen dat zij zulke pijn zouden hebben. Het is dat ik niemand zulke pijnen toewens, want die zijn echt heel naar.
En je hond niet tijdens een ijsje kopen in de auto laten omdat hij gestolen kan worden? Is het dan zo'n bijzonder exemplaar dat die zo gewild is dat mensen onder toezicht van alle camera's bij benzine pompen je afgesloten auto open breken en je hond stelen.

-
- Zeer actief
Waarom moet jij dan zeggen dat je wel 5 uur doorrijdt? Dat is toch een heel anders dan Crutz hierboven post.malinois schreef:Nou dit dus...crutz schreef:We hebben het over een tripje binnen Nederland. Iedere 20-30 km zit er wel een benzine pomp.Fotogravinnetje schreef:Enkele mensen laten hier een ontstellend gebrek aan inlevingsvermogen. Ik zou bijna wensen dat zij zulke pijn zouden hebben. Het is dat ik niemand zulke pijnen toewens, want die zijn echt heel naar.
Ik snap dat niet. Als iemand niet kan lopen ga je toch ook niet vertellen dat jij wel hele bergen kan beklimmen?
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb dat hele stuk niet gelezen van die pijnen joh...Manuma schreef:Waarom moet jij dan zeggen dat je wel 5 uur doorrijdt? Dat is toch een heel anders dan Crutz hierboven post.malinois schreef:Nou dit dus...crutz schreef:We hebben het over een tripje binnen Nederland. Iedere 20-30 km zit er wel een benzine pomp.Fotogravinnetje schreef:Enkele mensen laten hier een ontstellend gebrek aan inlevingsvermogen. Ik zou bijna wensen dat zij zulke pijn zouden hebben. Het is dat ik niemand zulke pijnen toewens, want die zijn echt heel naar.
Ik snap dat niet. Als iemand niet kan lopen ga je toch ook niet vertellen dat jij wel hele bergen kan beklimmen?

- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
malinois schreef: Ik heb dat hele stuk niet gelezen van die pijnen joh...
Staat ook niet in de OP hoor. Daar staat alleen dat ze niet lang kan zitten. De zenuwpijn wordt later benoemd
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Kijk ben nog niet gek.crutz schreef:malinois schreef: Ik heb dat hele stuk niet gelezen van die pijnen joh...
Staat ook niet in de OP hoor. Daar staat alleen dat ze niet lang kan zitten. De zenuwpijn wordt later benoemd

- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Ah, nee, het hebben over een vijf uur durende rit terwijl de OP het heeft over niet lang kunnen zitten is helemaal niet raar 

-
- Zeer actief
Kan er hier nou nooit eens normaal gereageerd worden? De ene vind 5 uur in de auto lang en de ander 2 uur omdat ze pijn heeft. Sommige mensen hebben blijkbaar moeite met inlevingsvermogen en vinden het allemaal wel grappig