Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Prednison en sloomheid
Moderator: moderatorteam
-
Alfilillo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
- Aantal honden: 2
Prednison en sloomheid
Afgelopen maandag heeft Alfil een dosis prednison ingespoten gekregen omdat hij haartjes van een processierups binnengekregen had. Hij zit nog steeds aan de prednisonpillen die ik langzaam aan het afbouwen ben tot maandag. Het punt is dat hij zo ontzettend sloom is en ik vraag me af of dat met de prednison te maken heeft. Op de bijsluiter staat overigens niet dat dat een bijwerking van het medicijn is. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Dank alvast...
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Re: Prednison en sloomheid
Mijn hond werd er beslist slomer van. Niet storend, maar beduidend minder aktief. Het hoort er wat mij betreft dus echt bij.
Suzanne
Suzanne
-
Alfilillo
- Zeer actief
Ok, dank je, dat stelt me gerust. Dinsdag mag hij ermee stoppen en ik hoop dan de gewone Alfil dan weer te zien. Er zit nu echt geen saus bij.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
't is een ruk-middel maar soms moet je wel. En dan is het een zegen als het werkt! Dan maar met die bijwerkingen ;-(
Suzanne
Suzanne
-
Alfilillo
- Zeer actief
O ja, absoluut! Wat was ik blij toen die spuit erin ging, het werkt als een tiet.
-
Sam2012
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Het is echt rotzooi
, maar wat een zalig spul
Sam heeft het verschillende keren kregen ivm hotspot niet onder controle. Werkt als een tierelier, maar hij werd er inderdaad ook wat loom van.
Sam heeft het verschillende keren kregen ivm hotspot niet onder controle. Werkt als een tierelier, maar hij werd er inderdaad ook wat loom van.
-
Alfilillo
- Zeer actief
Ja, toch? Vreemd dat dat niet op de bijsluiter staat. Misschien omdat het verkocht wordt in de apotheek voor mensen, en die hebben er wellicht minder last van.
Gisteren heeft hij voor het laatst twee keer een half tabletje gehad. Vandaag had hij er weer zin in gelukkig
Gisteren heeft hij voor het laatst twee keer een half tabletje gehad. Vandaag had hij er weer zin in gelukkig
-
Sam2012
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Mijn dierenarts verteld het wel iedere keer als ik het mee krijg. Ook dat hij meer kan gaan drinken (en daardoor dus veel meer kan gaan plassen). Ook dit doet Sam overigens. Hij blijft drinken...........
Mijn zoontje heeft in het buitenland in een ziekenhuis prednison gehad (volgens de mijn eigen kinderarts in het WKZ voldoende om een paard ermee neer te leggen
), maar hij werd niet sloom, eigenlijk nog drukker als hij normaal gesproken al is
.
Hij had flinke oorontsteking en was hier heel ziek van, maar na 1 zak prednison zag je hem opknappen, en bij de 3de zak stuiterde hij alweer alle kanten op
Fijn dat de kuur nu afgelopen is!!!!
Mijn zoontje heeft in het buitenland in een ziekenhuis prednison gehad (volgens de mijn eigen kinderarts in het WKZ voldoende om een paard ermee neer te leggen
Hij had flinke oorontsteking en was hier heel ziek van, maar na 1 zak prednison zag je hem opknappen, en bij de 3de zak stuiterde hij alweer alle kanten op
Fijn dat de kuur nu afgelopen is!!!!