Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik ben een tijd weggeweest van het forum, zou mij graag hier willen melden weer.
Zie weer prachtige foto's voorbij komen, vooral die dalmaat is gaaf! En tja van Gills is een fotomodel op zich haha!
Weet alleen niet of ze mooi overkomen met Photobucket, want ze lijken erg onscherp geworden.
Ik heb laatst in de sneeuw kunnen fotograferen o.a. Levi ook hier van het forum (van mijn zus).
En afgelopen woensdag een lieve Beagle van 11 jaar.
Heavy schreef:Maar waarom zijn ze ineens zo groot ? Ik heb niks veranderd aan instellingen . Of komt dat door de stand landschap ? Deze is uit dezelfde serie en niet te groot
Deze is 1080x720. Dus inderdaad best kans dat als je brede foto's gemaakt hebt, je boven die 1100 pixels uitkomt
Niks, hij is prachtig! Alleen dat ene grassprietje voor zijn snuit irriteert me mateloos, maar aangezien ik zelf niet weet hoe ik dat zou moeten fixen zou ik alsnog niets anders gedaan hebben
In fotoshop of coral paintshop pro kun je met een cloon tool heel wat bereiken hoor. fotografen doen dat heul vaak, ik ben nog op zoek naar leuke ideeen voor een OEB shoor op zondag, op het strand,....het is geen hele actieve hond namelijk
Dankjulliewel allemaal
Het is inderdaad een vrij harde bewerking, ben meestal van de zachtere foto's (herfst is meer mijn ding met die mooie zachte kleuren). Maar vond dit voor een winterfoto wel wat hebben. (Ik heb hierbij de achtergrond wat donkerder gemaakt, vignetje en wat contrast toegevoegd)
Die pit dook er bovenop maar die CC was ook vervelend, terwijl ik de knop indrukte had ik al tegen de eigenaar zoiets van nu ingrijpen die gaat niet goed en ik had gelijk zag het al aankomen
de eigenaar dacht dat hij de Hollandse Cesar Milan was of zo mafkees
Ja en bullemans kon al nauwelijks lopen, is al een oudje, en keek niet eens naar ze en toch erbovenop, gewoon omdat het zi in elkaar zit, en de eigenaar dat niet wil zien
Jeemig, ik dacht eigenlijk dat het een soort grap was en dat hij aangevallen was door een klein kut keffertje ofzo, maar hij is serieus gebeten? Dat is echt sneu voor zo,n ouwe sul zeker.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Hoi! Ik zou graag meespieken/kletsen/heel veel vragen stellen
Ik heb via via een oude camera overgenomen om te gaan oefenen met fotograferen. Ik heb de Canon 400D en een 18-55 lens. Sinds een paar weken heb ik ook een Tamron budgetlens erbij AF70-300. Ik ben volop aan het oefenen en probeer mijn camera wat te leren kennen qua instellingsmogelijkheden. Het is één grote puzzel voor me en ik vind het af en toe behoorlijk frustrerend dat ik nog steeds geen actiefoto's scherp kan maken Ik zie jullie mooie foto's en denk: dat wil ik ooook!
Sowieso moet ik even handiger worden met photoshop
Ah Nikki, ik wilde je sowieso nog een berichtje sturen of ik ze nog een keer mocht gebruiken. Dan kan ik je meteen ook wat uitleggen, als je dat leuk vindt?
TessaThomas schreef:Ah Nikki, ik wilde je sowieso nog een berichtje sturen of ik ze nog een keer mocht gebruiken. Dan kan ik je meteen ook wat uitleggen, als je dat leuk vindt?
Wat naar en sneu, Sandra...
Oh dat zou ik heel fijn vinden! Ja, heel graag.
En natuurlijk mag je ze gebruiken. Manu is een fijn model, overal te parkeren. Uma is ietsje ingewikkeld maar da's een mooie uitdaging
Zou ik hier mogen vragen of ik iemand 3 beroerde foto's mag toe sturen waarbij bij elke foto 3 rondjes weg gewerkt moeten worden.
Het zijn screenshots uit filmpjes.
Je mag ze mij sturen, graag wel per mail die ik je kan geven per pb, dan kijk ik wat ik kan doen.
Ik kan je ook uitleggen hoe je dat zelf met een gratis programma van Picasa kunt doen
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..