Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Financiële problemen na aanval door hond van buren
Moderator: moderatorteam
-
Rocco
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Financiële problemen na aanval door hond van buren
Niet gerepareerd? Is mij niet geheel duidelijk wanneer de inbraak heeft plaats gevonden in het verhaal vandaar.
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
- Aantal honden: 1
Het verschil is dat mevrouw Jonas de pik heeft op mij, en dat ik dus niks goeds kan zeggenBudkes schreef:Dat snap ik dan weer niet helemaal van je, want ik zeg precies hetzelfde als Mijke volgens mij.
En die krijgt devan je.
Waarin zit hem dan het verschil volgens jou?
In mijn hond zit overigens inderdaad "overduidelijk" klapkaak. Een héél klein beetje maar, samen met nog 5 andere rassen. Ik ben er van overtuigd dat zij als ze hier ontsnapt om wat voor reden dan ook, niet 2 buren en een buurhond naar de gallemiezen gaat proberen te helpen. Maar mocht die 12 of wat is het % klapkaak in haar dan onverhoopt toch omhoog komen en trachten een slachtpartij aan te richten, dan zou ik op zijn allerallerminst aangelijnd en gemuilkorfd over straat gaan voortaan. En me uberhaupt eens goed achter de oren krabben of ik mijn hond nog wel kan en wil vertrouwen. Herplaatsen of afmaken zou dan een serieuze optie zijn.
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Rocco schreef:Niet gerepareerd? Is mij niet geheel duidelijk wanneer de inbraak heeft plaats gevonden in het verhaal vandaar.
Dus ik ga er vanuit dat deze tijdens/na de inbraak is ontsnapt. Zo staat het er in ieder geval.De politie bezocht de eigenaar van de hond. ,,Die was losgebroken doordat een deur openstond ten gevolge van een inbraak’’, zegt een politiewoordvoerder. ,,De eigenaar is gewaarschuwd en bij een nieuw incident volgt een muilkorfgebod.’’
Gr. Aniek

-
Johnny Jones
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Fatale inschattingsfout van de hond.. hij laat de inbreker lopen maar grijpt wel de buren