Sandra&co schreef:Nieuwe baas gevonden, dinsdag gaan we op huisbezoek en kan hij daar waarschijnlijk gelijk blijven (of er moet iets heél geks gebeuren)

Ik duim dat het wat is!
Moderator: moderatorteam
Sandra&co schreef:Nieuwe baas gevonden, dinsdag gaan we op huisbezoek en kan hij daar waarschijnlijk gelijk blijven (of er moet iets heél geks gebeuren)
Dat gaat vast lukken, maar voor de zekerheid duim ik mee.Sandra&co schreef:Ja, ik denk dat hij in totaal wel iets van een half jaar bij me gezeten heeft. Iets langer dan verwacht, maar heb totaal geen last van 'm gehad dus die tijd is ook gewoon omgevlogen. Het echtpaar waar hij nu heengaat heeft nog 4 andere kleine & middelgrote hondjes waaronder 2 hoogbejaard en haar stem spat aan de telefoon uit elkaar van enthousiasme, ze is helemaal verliefd geworden op zijn foto en beschrijving![]()
Ze woont aan het bos en op 10 minuutjes met de auto van zee, dus ideaal. Heb haar voor de eerlijkheid wel verteld over z'n verleden(...), maar ze vangt al zo'n 40 jaar honden op met allerlei karakters uit asielen en het buitenland dus ze is snugger genoeg om daar eventueel mee om te gaan.
GefeliciteerdSandra&co schreef:Mag een slotje op het topic, Juno is met z'n bips in de boter gevallenHij keek al haast niet meer naar me om toen ik wegliep
![]()
Haha, nou. Ik denk dat ik een ijskoude ben want heb er eigenlijk niet om gejankt. Het is wel stil zonder die dikkop, maar ik had vanaf het begin in m'n achterhoofd dat het tijdelijk zou zijn. Dat klinkt wel weer kil...maar ik weet dat hij nou met z'n Aziatische bips in een gouden mandje ligt, dus ben vooral blij voor hem dat er nu een einde komt aan het gezeulmosquito1980 schreef:
Gefeliciteerd![]()
Je schrijft het hier wel heel stoer maar volgens mij zit je nu een traantje weg te pinken