09-04-2017: Wedstrijd Purmerend
Jet was deze wedstrijd weer wat minder 'aan'. Ze wilde niet echt snel en af en toe toch weer wat gesnuffel. Maar ze deed toch wel erg haar best! Misschien was het voor haar weer even wennen aan het buiten hooperen.
Spelparcours (lijnparcours): Disk. Net tijdens dit parcours telde de parcoursfout niet. Er mochten geen toestellen worden overgeslagen. En uiteraard sloeg Jet 1 hooper over.

Verder liep ze deze helemaal goed.
Lijnparcours: Disk. De laatste 3 toestellen van me af vond ze niet zo erg nodig.

Ze nam de verkeerde hooper. Daarna heb ik een stap over de lijn gezet en toen liep ze 'm netjes uit.
Vastparcours: Disk. Een parcours met 3x een 'weg', ook meteen aan het begin. Ik ging er vanuit dat dit snel een disk zou worden. Maar tot mijn verbazing pakte ze ze alle 3, sloeg tussendoor 1 hooper over en op naar de laatste hooper... Rent ze gewoon om de finish hoop heen!

Daar kreeg ik haar met geen mogelijkheid meer doorheen zonder een andere hooper te nemen, dus alsnog een disk helaas.
Numbered hoops: 1 hooper overgeslagen, dus 1 parcoursfout. 1e plaats! 25 punten voor het klassement.
Filmpje: https://youtu.be/dNwkjmsIsww
Onze volgende wedstrijd is op 23 april in Made. Ik ben heel benieuwd hoe ze dan gaat lopen. Ik hoop dat ze dan weer wat meer snelheid heeft en minder aan de snuffel is.