Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De wereld van alternatieve diergenezers

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje
Aantal honden: 1

De wereld van alternatieve diergenezers

Ongelezen bericht door mijke »

Is een groezelige wereld. Rambam heeft zich er in verdiept en werkelijk, mijn bek viel open van verbazing. Echt de moeite waard om eens te kijken. Vooral die dierenarts die en passant ook nog even de baasjes "diagnosticeert"... watfak echt, WATFAK!

http://www.npo.nl/rambam/02-02-2017/VARA_101382392

Ik weet natuurlijk dat dit soort dingen gebeuren en elke keer ben ik toch weer verbaasd. Eigenlijk vooral dat er mensen zijn die hier in trappen :O: Daar begrijp ik écht niks van. Ver weg blijven bij alternatieve genezers is mijn devies. Het is dus ook gewoonweg verboden zelfs! En dat is vast niet voor niets.
mijke
Zeer actief

Re: De wereld van alternatieve diergenezers

Dan kijk je het toch lekker niet? Nou en!
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Bizar he :80: Lyme diagnosticeren met een swabje van een wattenstaafje. Ja hoor, daarom gaan de echte zieke mensen na tig onderzoeken naar Duitsland waar ze uitgebreid onderzoek kunnen doen om tot een diagnose te komen.
En dan even 600,- aan medicatie aansmeren. Crimineel echt. Al ben je ook wel te dom als je hier in trapt.
Yara
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Yara »

Ik heb het ook gezien en kan mij werkelijk niet voorstellen dat mensen daar in trappen. Met die vissen vond ik echt hilarisch, heb me rot gelachen. Maar die vrouw bij dat paard ook. Ze verzinnen ter plekke de meest idiote onzin. Mensen geloven het nog ook. Ik ga daar nooit 1 cent aan uitgeven aan die kwakzalvers. Maar die laatste met die cavia met Lyme en die mensen hadden het opeens ook. Dat kon hij zien door een wattenstaafje die ze door het bronwater hadden gehaald :oohja: Dat is toch gewoon pure oplichting.
Afbeelding
mijke
Zeer actief

Ja zo iemand zou je toch gewoon aan kunnen klagen lijkt mij toch? Of in ieder geval aangifte doen van... geen idee maar er zijn vast enorm veel regels en wetten die die meneer zo maar even breekt. Enorm apart.

Maar inderdaad vooral dat er mensen zijn die er in biljven trappen daar verbaas ik me elke keer weer over. Maargoed, dat je echt dom (en/of wanhopig) bent betekent natuurlijk niet dat een ander het recht heeft daar buiten de wet om misbruik van te maken.
korthaar
Zeer actief

Ongelezen bericht door korthaar »

Is goed voor de economie.
Geven ook mensen die alles al hebben nog ergens hun geld aan uit.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Had een tante die hypochonder was en uitgescheten op de reguliere geneeskunde . Omdat ze nergens geen gehoor kreeg dus die ging naar alternatieve genezers bv Jomanda bijeenkomsten. Allemaal teleurgestelde die elkaar bevestigde en alle hoop op dat circuit vestigde waar ze wel gehoor kregen voor hun kwaaltjes en ziekte'tjes .Mens lag op sterven vol met kanker en haar zoon geloofde het nog niet dat ze echt ziek was en dood ging. Ze genoot er ook nog van omdat nu eindelijk bewijs gelevert was wat ze altijd al had proberen te bewijzen , dat ze ziek was.
Tegenwoordig hip om hoog gevoelig , spiritueel te zijn en je eigen meer met dieren als met mensen te identificeren. Dus dan zit je al snel in dat wereldje .
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Heb er ook een stukje van gekeken, inderdaad behoorlijk bizar! Die huis-tuin- en keuken oplossingen ook die hij zelf in elkaar had geknutseld :goeie:
Anne&Taar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes

Ongelezen bericht door Anne&Taar »

Hilarisch; die Pimmetje en Pommetje... :mrgreen:
Maar echt een luxe-probleem voor de tijd waar we in leven...Mensen hebben het te goed als hier geld aan wordt uitgegeven. En WAT voor een geld... :eek:
-tycho
Zeer actief

Ongelezen bericht door -tycho »

Brindlecardi schreef:Heb er ook een stukje van gekeken, inderdaad behoorlijk bizar! Die huis-tuin- en keuken oplossingen ook die hij zelf in elkaar had geknutseld :goeie:
Ja hahaha te grappig gewoon,

Hier heb je een fietsbel daar heb ik super veel homeopatische middelen ingestopt dus als dat niet werkt tegen alles dan weet ik het ook niet meer. Leg maar op je verwarming. Dat is dan 600 euro per maand!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”